http://www.bungie.net/Stats/Reach/FileDetails.aspx?fid=13870828&player=obZen D F Download, en zie hoe erg Halo soms kan zijn. Halo is mijn favoriete FPS, en speel het al jaren met veel plezier, maar toch kan ik me soms heel erg irriteren aan dit 'geweldige maar o zo verdoemde' spel
Ligt het aan mij of klikt het allemaal weird. Of is dat gewoon doordat het 343 logootje me opviel en ik er opeens op ging letten. En dan bedoel ik bv de voice-over wat on-halo klinkt. De muziek wat anders is dan normaal. Is dit een hint van hoe de muziek voor volgende Halo projecten gaat worden?
Oh, want jij hebt ze zeker al gespeeld? Dit ziet er imo juist uit als de maps die ik bij de release al had willen zien ipv die crap Forge World maps. Maar ik weet niet wie de andere helft van het partnership is. Maar dat zal wel 343 zijn aangezien er geen Bungie logo is te bekennen.
Wat haat ik 'hardcore' spelers/fans als jou toch. Al zitten bitchen over maps voordat ze überhaupt uit zijn.
En dan lekker erover zeiken Ik vind ze er wel okay uitzien op het eerste gezicht, blij dat ze die Highlands map een beetje anders belicht hebben dan de andere Forge World mappen. Beetje visuele variatie kan geen kwaad
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan Firefight? Vind er echt, maar dan ook echt, geen fuck aan..