De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Foto's :thumbs:
     
  2. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben we eigenlijk geen post je setup thread voor foto's?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  4. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog de speakers besteld, dan kan ik de volledige setup showen. Vandaag ook nog de bdp 330 gaan halen voor 179 euro. Wel een mooie prijs en lijkt mij wel een goede blu ray player.

    De 507 was in vergelijking met de televisies die toen op de markt waren ook wel een pracht van een scherm. LCD schermen hadden nog een heel mager contrast, en plasma's van panasonic waren heel duidelijk veel grijzer dan de pio's. Maar idd vanaf de 8ste generatie is er de grootste sprong gebeurt. Mijn ouders hebben er één van de 8ste generatie.

    Voor een niet eigenaar verbaast me uw kennis van de krp wel ;)
    Ik weet niet op welke instellingen andere merken van schermen moeten staan, laat staan dat ik al een goed idee heb van hoe de pio ideaal is. Ik zal jouw raad zeker volgen.
    Een ander voordeel was wel dat ik het scherm van een professionele verkoper van hifi apparatuur gekocht had. Hij wist er heel veel vanaf en de huidige instellingen lijken mij al we redelijk goed, alleen heeft hij de kleuren wel iets te fel gezet. Moest hij niet scheiden, had hij het scherm ook niet weg gedaan vrees ik. Als ik er één tegenkom zal ik het zeker melden, al is het wel een hele zoekopdracht... Heb zowel in Frankrijk, Duitsland, Nederland en België gezocht. Ik had nog geluk dat ik uiteindelijk maar van een reisje van Leuven (België) naar Leiden (Ned) moest maken. Een enkele rit van 2u30 moest ik er wel voor over hebben!
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Damn. Vandaag een nieuwe tv gekocht voor de slaapkamer van m'n zusje. de LX2270HD. Hier zat ook een CI module in, dus maar meteen een digitenne insteekkaart etc erbij gekocht. maar hoe moet die erin? want hij blijft wat uitsteken zeg maar. ook word ie niet herkend.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  7. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
  8. wappie123

    wappie123 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een HDMI kabel te kopen voor mijn xbox om die vervolgens om mijn nieuwe monitor aan te sluiten. Maakt het dan ook uit welke ik koop want ik las dat de Xbox een HDMI 1.2 aansluiting heeft maar bij de kabels die ik gevonden had stond dat er niet bij of er stond 1.3

    Welke moet ik kopen? En werkt een 1.3 HDMI kabel ook?

    Groet,
    Rick
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja hoor, 1.3 of 1.4 werkt ook prima
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  11. wappie123

    wappie123 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Loop even langs de Aldi / Lidl / Action. Haal daar een HDMI kabel.
    Scheelt je weer ruim €10,-
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  14. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft toch gestoord eigenlijk hoe goedkoop een HDMI kabel kán. Ook maar eens zo één bestellen, hier problemen met de dvd speler aangesloten met HDMI.
    Beeld valt af en toe weg naar zwart of naar een soort analoog ruis beeld en komt dan binnen enkele seconden weer terug, lijkt steeds vaker te gaan gebeuren.

    Eens proberen of er geen problemen zijn met een andere HDMI kabel (en ja dit is nog wel zo'n aangesmeerde onbeschoft dure kabel).
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zie nooit een JVC TV :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waar moet je opletten bij het kopen van een muurbeugel en maakt het uit wat voor een het is? Ga mijn kamer verbouwen van de week en wil mijn 42" tv opgaan hangen. Wil een beugel waarmee de tv praktisch netjes aan de muur vast zit zonder te veel opening tussen de tv en mijn muur.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Beugel maakt niet zo veel uit, let er even op of je hem wilt kunnen kantelen en/of draaien.
    Wat wel belangrijk is zijn de bouten die je gaat gebruiken m.b.t. je muur waaraan hij moet hangen. :)

    Ik heb de mijne hiervandaan:
    http://www.debeugelknaller.nl/
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    En let erop dat het formaat VESA mount wordt ondersteund door je tv én de beugel.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oké thanks, even doornemen dan. Hoeft niet uittrekbaar en te kantelen dus kwam al snel hierop uit. Even kijken. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina