http://callofduty.wikia.com/wiki/Samantha_Maxis voor de mensen die het verhaal achter de mysterieuse samantha willen weten klik hier gewoon een beetje verder en het hele verhaal komt tevoorschijn en het is zekers vet want de producers van cod hebben echt super veel nagedacht over de zombie mode hopelijk maken ze een keer een filmpje ofzo waarin het hele verhaal duidelijk wordt
Ja, maar ik hoop iig dat er nog meer zombie maps komen en dat die ook verder gaat in het verhaal achter de zombies.
Of 50 minimaps Maar ronde 31 was wel nice, opzich kregen we op de goede momente monkys, en toch nog wel redelijk vaak max ammo in de latere rondes, binnekort maar eens screenings houden voor n 4e persoon, kijken of hij is onze tactiek past
Of 50 minimaps Maar ronde 31 was wel nice, opzich kregen we op de goede momente monkys, en toch nog wel redelijk vaak max ammo in de latere rondes, binnekort maar eens screenings houden voor n 4e persoon, kijken of hij is onze tactiek past
Luuk en ik gaan vnv zombies. Kunnen nog 2 mee doen. Ik ga pas nadat twente is afgelopen dus rond half 10!
Als je om half 10 al weg moet, en ik twente wou kijken, wist je toch al dat je dan niet hoog kan halen. Tja morgen wordt hem denk ik niet, moet wel genoeg tijd hebben. Iemand anders vnv zombies?
Maar half 10, 10 uur is zowiezo te laat Als je hoog wilt komen ben je wel 3 uur bezig. Dan is het al 1 uur xD
en wat is die tactiek dan ? ik ben met 2 man op ronde 29 gekomen. en heb alle maps van world at war ook gespeeld. hoogst kwam ik in Zombie verruckt: level 41 en toen gestopt omdat we geen zin meer hadden . Vertel die tactiek dan maar even waar je het zo goed mee deed..
Vanavond/ Maandag avond is er weer een Zombie party! Map: Ascension Tijd: 19.00 Deelnemers: MetalSonic Spammie - leeg- - leeg-