[XOne] [Prototype]

Discussie in 'Games' gestart door Biba, 22 aug 2007.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maar dat is geen probleem , want er zijn nog zoveel andere games, dat ik niet persé replay value hoef :).

2. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het idee dat het de game van het jaar ging worden maar ik vind het redelijk slecht uitgewerkt. screentearing, herhaling etc etc.. je hebt wel vette moves die een hoop goed maken maar de stad leeft niet echt naar mijn mening.

3. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee klopt, maar toch vind ik lekker niks doen door de stad heen hier leuker dan bij gta..
    Ideale tijdverspil en niks verder komen game;)

4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Jup, bij GTA ben ik ook snel verveeld, bij Prototype helemaal niet. Maar ik heb hem ook gewoon weer verkocht toen ik hem had uitgespeeld, er is gewoon niks meer te doen als je missies hebt gehaald.

Ja misschien die dingen verzamelen, maar daar waren er volgens mij ook maar 199/200 van 8)

5. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Giga kick! :D

Vandaag 'ns begonnen met het spel. Ik had hem voor 5 euro gekocht, ik dacht daar kan ik me geen buil aan vallen. M'n eerste indruk is een tof spel, heel veel springen en doen. Momenteel zuig ik nog in de controls dus ik ben eerst maar is de collectebles gaan zoeken. Ik zit nu op 1/3de en ik moet zeggen dat ik het gliden/climben/... steeds beter door krijg.

Nu heb ik nog wel een vraag omtrent de achievements van deze game, zijn ze een beetje te doen of is 't bikkelen geblazen?

6. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Uitspelen op Hard en alle challenges (?) op Platinum zijn belachelijk moeilijk, de rest is te doen :)

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    5?! Waar? O-)

8. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ben eigenlijk nooit ver gekomen met deze game.

Vond de Hulk op de ps2 vele male toffer, die makers hebben er ook aan mee gewerkt dacht ik.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Idd waar? O-)

Wilde hem altijd nog voor <10 euro kopen maar ebay werkte niet mee en vreemd genoeg was deze vaak duurder dan latere games nog.

10. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Haha, ik kwam hem tegen toen ik bij een maatje was. 't Spel zat nog gesealed met een grote hoeveelheid stof er op. Vandaar dat ik ook vroeg of die gozert hem nog nooit gespeeld had (hele intelligente vraag terwijl hij nog gesealed was :) ). Bleek dat hij niet eens wist dat 'ie Prototype aangeschaft had. Enfin, gevraagt hoeveel die er voor moest hebben: 5 euro.

Ben trouwens weer wat verder gegaan met de game, 't is een beetje bekomen zeg maar. Wat ik ook door het topic heen lees, heel veel actie waarvan je het meeste niet eens weet waar het vandaan komt.

Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Even snel een vraag; Hou je er geen rare klachten aan over? Ik bedoel maar, beelden zijn niet van je weet wel (Telkens het geflikker) aan je ogen..

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Nu ben ik niet epileptisch en nog maar net begonnen met de game. Af en toe kom je wel 'ns in een massive vuurgevecht terecht. Maar om nu te zeggen dat het flikkert, nee dat is niet zo.

Komt mede omdat ik gewoon overdag speel met een verlichte kamer. 's Avonds speel ik ook met licht aan anders krijg ik last van mijn ogen, maar dit heeft niks met het geflikker te maken maar met mijn ogen die dan te veel moeten concentreren.

Vandaag de laatste collectebles halen en dan maar weer verder aan de story-mode.

13. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kun je als je iemand oppakt diegene alleen weggooien (B) , consumen (Y) of als slagwapen (X) gebruiken. Enjoy

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wat bedoel je precies? Elke achievement die je krijgt, verhoogt je gamerscore 8) Of hij moet al 0 (G) waard zijn.

15. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk voor achievements even in de openingspost, daar staan ze allemaal mooi op een rijtje. Zelfs de secret achievements.

Deel Deze Pagina