Whaha ik vind het eigenlijk geen reet voorstellen en dan te bedenken dat ze al op de helft zijn Dat eerste normale seizoen vond veel interessanter Maargoed het blijft aardig testosteron vermaak. Geweld, Bloed en tieten. Moet zeggen toen crixus in z'n lul werd geknepen ik ook even in elkaar zakte haha.
Hier is episode 4 http://www.vidxden.com/hpkzvc1vxlwr/spartacus.gods.of.the.arena.part04.hdtv.xvid-fever.avi.html
Die lag lekker uit te bloeden alsof die een bevalling achter de rug had. Tering, best gruwelijke scene.
Ik ben er wel blij mee. Die actrice irriteert me mateloos. Bij Dexter had ik dat ook. Die irritante lach met haar kleine tandjes.
Echt een top serie! Alleen jammer dat er maar 6 aflevering zijn en ik nu al bij aflevering 4 ben.. Weet er iemand nog andere serie's die zich in deze tijd afspelen met gladiatoren enzo?
O tof! Ik heb even vlug op wikipedia gegeken, maar daar was seizoen 2 pas voor 2012 gepland. Even zoeken!
Ja klopt, die hoofdrolspeler was ziek geworden, dus nu hebben ze in de tussen tijd maar even een 2e seizoen gemaakt (wat vooraf gaat aan seizoen 1 )