[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn pre-order bij GM net geannuleerd, en ook bij Gamedumper besteld. Stuk cheaper en waarschijnlijk (of hopelijk) heb ik het spel morgen al. Gezien de positieve reacties hier kan ik echt niet meer wachten!

2. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net een paar spannende potjes met een gast gespeeld. Was echt geweldig. Ik Sent/Wolverine/Morrigan. Hij Storm/Trish/Chun-li. Tis dat ik nog niet goed ben met assists maar anders had ik ze allemaal kunnen hebben. Hij kon niet tegen mijn Sent zoning en wavedashing/fly/unfly tricks, whehe. Ga Trish denk ik bij mn team gooien. Maar dan moet ik Morrigan eruit gooien, of Wolverine. Dan wordt het denk ik wel erg mager in het rushdown gedeelte of niet? Dus dan wordt het denk ik Sent/Morrigan/Trish. Of Trish/Sent/Morrigan. Of andersom?

Tof spel, het enige wat ik nog echt lastig vind is het gebruiken van assists e.d.

3. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin eindelijk veel te winnen, heb nu een streak van 4. Ryu is echt_O_

Ik heb zo vaak met hem 2 personen gemold.

4. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe the fuck win jij met Ryu? Ik ben zo basic met hem, haha.

5. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    TvC skills en veel mensen weten niet dat je zn kamehameha naar boven kan richten.

Ik vind projectile spammers wel irritant, win er bijna nooit van:'-(

6. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is ook zo. Als ik met Sent Forward + C spam (die beams) en als ze springen jump B Rocket Punch (of Ground C Rocket Punch) kunnen ze er nooit langs komen. Behalve als ze weten wat ze doen natuurlijk. Trish + Chun-li Lightning leggs = godlike.

7. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vaak zo druk om daar doorheen te komen dat ik niet meer op mijn health bar let (Echt even wennen dat die voor elk personage anders is)

8. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, dit spel is zo verslavend. Voor elke fightinggame liefhebber is dit echt een must. \o/

9. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, ik krijg alleen wel vaak de melding dat ik niet met de host kan verbinden of de session niet kan joinen maar voor de rest is het echt verslavend_O_

Speel nu met Ryu,Akuma en Zero. Zero speelt heel fijn maar zijn health is echt laag dus ik ben nog op zoek om hem te vervangen, misschien ook maar Sentinel gebruiken

10. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben nu aan het experimenteren met een nieuw team, paar potjes spelen anders? Voeg me toe.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ben benieuwd of hij ergens te halen is vandaag.

12. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de controls nu weer als in deel 1, drie slaan en drie schop knoppen?

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    nope 3 knoppen (l,m,h) en een launch knop,. en 2 assist knoppen.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Bij gamemania op de site is ie ''verkrijgbaar''.

Ik moet helaas nog een weekje wachten tot mijn loon er is.

15. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, ik kan vanavond wel een paar potjes maar ik denk dat jij mij helemaal sloopt:'-(

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar leer je dan weer van toch :) Denk dat ik straks ook maar even bij de Gamemania langs ga

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb Gamemania gebeld (Almere) en ze hebben hem binnen en verkopen hem ook. Er zat niets bij waaruit een streetdate bleek. Daar is de game ook niet groot genoeg voor volgens mij.

Omdat ik op mijn werk zit, pikt een vriend van mij de game even op. Ben erg benieuwd. Ik verkoop hem wel weer als Fight Night Champions uitkomt.

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Of het verslavend is kan je nu niet zeggen lijkt me na die paar dagen. Ieder spel speel je veel als je hem net nieuw hebt. Maar pak je het over 2 maanden nog steeds uit de kast? Als het spel niet in balans is ga je er op een gegeven moment toch aan irriteren. En dan gaan er ook mensen afhaken. Als werkelijk iedereen Sentinal kiest dan zou ik er snel klaar mee zijn. Hopelijk patchen ze nog wat dingen zodat Sentinal wat meer in balans is. Zelfs overpowered zou ik Sentinal niet kiezen. Van wat ik ervan gezien heb lijkt Zero, Trish en Morrigan me wel een mooi team.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Vond Spiderman zwak ogen in de filmpjes die ik heb gezien.

20. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276

Deel Deze Pagina