Test Drive Unlimited 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Wat ik op het officiele TDU2 forum las: Het grootste deel van het support team is met de servers bezig (zonder al teveel succes als ik het hier zo lees). Als dat werkt gaan ze hopelijk los met het fixen van dingen.

    Ik heb het spel nu een paar uur op de pc gespeeld (Xbox versie is onder weg :9) maar ik vind het toch wel een goed spel hoor :). 'Paar' bugs, weinig uitdaging, maar ik kan weer vele uren(dagen misschien wel :+) plezier beleven met zinloos rondrijden!
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou hopelijk zijn alle problemen opgelost tegen de tijd dat de Gamehubs zendingen binnen komen. :+
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer een typische eden TD unlimited game geworden.. cruisen is tof, ontdekken is tof, online kan tof zijn (servers zijn offline steeds helaas) en het is gigantisch groot allemaal.

    Toch kan ik me kapot ergeren aan de staat waarin ze deze game uit brengen.. er is 0,0 competitie op dit moment, alle grote(re) race titels zijn al geweest of komen pas weer rond kerst.
    En toch krijgt eden studios het voor elkaar deze game uit te brengen in beta staat. (zelfs na een uitgebreide beta test.. lol).

    - servers offline.
    - veel grafische foutjes.
    - geluid valt soms weg.
    - geluid van sommige autos kan ik zelfs nog beter nadoen.. het lijkt wel alsof ze een corky een microfoon hebben gegeven en deze zo hard mogelijk "vroem vroem" moest brullen in een mic.
    - weinig muziek, geen optie voor eigen muziek (ingame).
    - save files corrupt!
    - auto's worden gezien als DLC en dan zit je opeens vast in de game.
    - weinig autos ten opzichte van deel 1.. weinig nieuwe ook.
    - geen motoren.
    - handling is shit.. sorry, maar dit kan een kleuter nog beter programmeren.

    al met al nog steeds vermakelijk.. maar niet veel beter dan deel 1, wel groter.
    Met die slechte handling gaan ze niet scoren bij de gamers.. leuk dat sims aspect, maar zorg eerst dat je het sturen goed hebt in een racegame, en ga je dan pas druk maken om motion captured dance moves bij een poolparty.

    Dit wordt weer patchen, patchen en nog eens patchen..
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hem ook ff voor de pc geprobeerd, na 3 bochten terug naar bureaublad en speel weer eraf gegooid. Wat een kutspel.
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Wie gaan er een rondje mee cruizen in TDU1? :+
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het lukt me maar niet om samen met een vriendin in 1 game te zitten, iemand enig idee hoe dat moet?
     
  7. Atti Mike

    Atti Mike Rest in peace

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukte mij vanmiddag ook niet, Gok erop dat het aan de servers ligt en we nog eff geduld moeten hebben :):
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Cache leggen zou de job moeten klaren! Succes. :9
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Is het jullie ook opgevallen dat Hawaii er grafisch beter uitziet als Ibiza, of ligt dat aan mij? En waar zijn die weerseffecten! Ik wil regen zien!
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatst bewerkt: 14 feb 2011
  11. rocoma

    rocoma slow and ugly

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    allereerst wil ik even kwijt dat ik het best een gaaf spel vind
    ondanks alle problemen om bv de server maar te noemen
    maar mijn grootste probleem is het volgende
    wanneer ik bv een A4 championship wil gaan rijden dan
    gaat alles in het begin goed, ik kies er een op de kaart ik ga er heen ik start de championship tot aan het punt waarop ik een van de verschillende races moet kiezen als ik bv de tijd race kiest dan laat hij nog wel het info scherm zien maar als ik dan de race moet gaan laden word het beeld zwart en de x-box staat vast hij doet dit alleen maar bij championships al het andere zoals opdrachten bv wagen weg brengen doet hij wel goed ook het "vrij" rijden gaat goed
    het is ineens gekomen alle championships op Ibiza zijn al gereden en op Hawai ook al aardig wat ik heb verschillende auto's geprobeerd en verschillende type championships maar hij blijft vastlopen
    wie weet de oorzaak of nog liever de oplossing hiervoor
    BVD
     
  12. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Er gaan verhalen rond over corruptie in de savefiles. Misschien dat het daar iets mee te maken heeft?

    Gisteren veel gereden. Ik heb de 2e A6 en B4 cups gewonnen. Toen ging de Ibiza Cup open. Ook uitgespeeld (Inclusief een race die 46 minuten duurde 8)). Nu dus alles op Ibiza gehaald dacht ik en nu dus door naar Hawaii.
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind test drive een goed spel en een waardige opvolger maar toch begin ik de server problemen toch wel zat te worden.

    Spel heb ik nu 1 week en ik heb nog maar 5 min online met mijn vrienden kunnen spelen en voor de rest werkt het gewoon niet.
    Verschillende keren dat er plots wat geld verdwijnt en de servers zijn meer offline dan online .

    Gisteren avond zou alles terug in orde moeten zijn maar dat is nog altijd niet het geval,ik vraag me af of ze het online concept ooit wel werkend gaan krijgen.
    Echt jammer dat je betaald voor een game die online gewoon niet werkt.
     
  14. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je dat clubhuis vrijspeeld?
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als ik al die problemen zo eens hoor ben ik blij dat ik eerst TDU 1 heb gekocht:+
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ach, hoeveel games hebben nou geen last van het online-gebeuren bij de launch? Zelfs de grootste games (Gears of War, Call of Duty) hadden problemen.

    Dus echt raar vind ik het niet, vervelend wel natuurlijk. Geef het even de tijd.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Goede reden dus om games niet meteen bij de launch te kopen, maar even geduld te hebben tot alles in orde is en gepatched is enzo. En als je nog iets meer geduld hebt, dan koop je al je games voor 20-25 euro of minder ;)
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Of gewoon bij Gamehubs kopen voor +-15 euro minder dan in Nederland, hopelijk heb ik de game volgende week binnen en zijn de online problemen dan wel gefixed :9
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Sorry, maar ik wordt helemaal gek hier, als ik jou bericht zo lees. : Komma's , punten zorgen voor rust in mijn ogen.

    Wellicht een idee om je Cache te legen van de 360?
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina