Cozy zoekt 1 a 2 members

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ndw, 31 jan 2011.

  1. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Mijn visie is altijd: 1 vlag meer als de tegenstander > 100kills meer als de tegenstander :)
     
  2. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had intresse in een try-out......

    Toen zag ik dat je GT Teringlijster is........

    Nu wil ik niet meer.......
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus?
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Vato moet je niet al te serieus nemen, die trollt deze fora al voor geruime tijd :)
    Maar tot nu toe hebben wij, niet vervelend bedoeld, ook nog niet heel veel reden om jullie serieus te nemen als er gekeken wordt naar Kill/Death ratio. Naast S&D wordt er ook veel Domination en Demolition (Klopt dat, of was het sabotage?) gespeeld competitief gezien. Daar zijn kills niet belangrijk, en zelfs in S&D zijn kills ondergeschikt aan het feit dat die bom gewoon af moet gaan op de bombsite.

    Het is dus enigszins kortzichtig om naar K/D te kijken (Ik heb bijvoorbeeld een KD van 3+ maar ik ben geen goede S&D speler) en daarom vind je ook zoveel niet al te serieuze/trollposts terug in je thread.

    Overigens wens ik jullie veel succes met de clan.
     
  5. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad somige spelers hebben wel een goeie k/d maar zijn kwa het winnen van een gamemode minder...
    en meestal zijn ze minder goed in s&d omdat dit een vrij rusige game mode is xD
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tegen jullie 1shotz is rustig een understatement:p elke keer als we Search tegen jullie doen gaan wij als defenders aanvallen omdat jullie te lang wachten op Spawn:p
     
  7. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind kd ook niet belangrijk maar iemand met 0,90 kd weet ik wel zeker voor een tryout dat daar toch niets uitkomt
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    maar, wat wil je nou eigenlijk, try-out voor CnC of ga je door met je eigen clan?
     
  9. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ze zo kunnen winnen...... What's the big deal.
    Rushen is niet altijd de beste manier
     
  10. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    CnC heb ik hoorde ik gister dat je naar lans moet etc. Daar hebben sommige in ons team geen zin aan dus het word doorgaan en members zoeken :) we zijn maar met 4/5 nu
     
  11. Falqo

    Falqo Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer een discussie over k/d:emo:

    tja.. een mooie ratio staat wel leuk op je combat record maar zegt vrij weinig vind ik. Het geeft hooguit aan dat iemand in public aardig kan schieten en waarschijnlijk veel chopper gunners etc. haalt. Maar in matches maakt het weinig uit heb ik gemerkt, soms winnen we van mensen met k/d's van 2.5, maar worden we geraped door mensen met k/d's van 1.5. Als je redelijk kan schieten maar goed communiceert en een goed inzicht hebt vind ik het prima.

    We zoeken dus nog een paar members.
     
  12. DsR Jord1nh0

    DsR Jord1nh0 Leader DuwV

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het belangrijkste is dat je goed communiceert.
    Ik ken iemand die heeft een K/D van 2.42. Hij staat soms echt alsof hij voor het eerst een controller in zijn handen krijgt. En soms speelt hij alsof hij niets anders doet.
    Ligt maar net aan de connectie en communicatie.
     
  13. sgt9tailor

    sgt9tailor Team Visual

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    en je eigen team/de spelers waar tegen je speelt natuurlijk;)
     

Deel Deze Pagina