Als we gelijk bij Notch langsgaan zeg ik deal. (no really) edit; Maaruh wie steekt zichzelf in de fik dan? (ps. NOT IT!)
"EA have reportedly seen a prototype of mirrors edge 2 and decided to scrap the game and split the team up to work on existing projects" "EA was shown a prototype, but declined with askance. The project has been stopped – involved parties at DICE are working on something else now. Patrick himself seems to have Mirror’s Edge near his heart, but they are not in the business of charity"
Ander bericht zei on hold, is dit nu officieel bericht dan? edit; "I still think as a company we're going to talk about it when we're going to talk about it. What I can say is, we haven't buried it. We're absolutely continuing to support Mirror's Edge as an IP. When we're ready to talk about it, we'll talk about it."
Net of die dan nog komt. Die kans is dan vrij nihil. StarCraft Ghost werd volgens mij ook in de koelkast gezet, die hebben we ook nooit meer gezien.
Klopt inderdaad, nu is het team dat aan ME2 werkte overgeplaatst om zich te focusen op Battlefield 3, héél misschien daarna weer terug naar ME2...pretty please
StarCraft Ghost werd geschrapt vanwege het onverwacht grote succes van World of Warcraft. Dit vertelt Mike Morhaime, CEO van Blizzard. Maar Mirrors Edge 2 is in de koelkast gezet. Ik heb er vertrouwen in
Dit komt vanwege een website genaamd Sanctuary 4 Games Nog niet bevestigd Hou de moed erin mensen. Duke Nukem Forever zou ook niet komen en hij komt er toch aan \o/
Duke Nukem is toch echt een geval apart, niet te vergelijken met een (beginnende) franchise dat nog niet eens een franchise genoemd mag worden.
Snap het niet echt. ME was een toffe game met een paar minpuntjes en een tof verhaal. Is het toch niet zo moeilijk om daar mee door te gaan. Slechtere games krijgen zelfs een deel 2.
klopt. vinden wij, wij zijn gamers. de markt bestaat voor grootste gedeelte uit gamers, alleen wij kopen deze game.. en wij zijn met te weinig en ea vond deel 2 gewoon niet goed genoeg, net als nba elite
Ik denk nog steeds dat ze als BF3 af is weer vrolijk hiermee verder gaan maar ze nu inderdaad een beetje 'on hold' zijn of met een klein team bezig zijn. EA en DiCE laten ME echt niet zomaar afsterven. Ze gaan er misschien wel onnodig MP in drukken maar die sequel komt er wel. Kijk naar Dead Space, dat eerste deel was ook geen verkoopwonder maar heeft ook gewoon een big-budget sequel gekregen. En ze hebben vorig jaar de interesse in de IP nog even getest met de mobile app en volgens mij is die heel positief ontvangen.
Ik denk dat ie uiteindelijk ook wel komt, maar het verschil met DS is dat ze met DS1 uiteindelijk wel winst hebben gemaakt. Met ME zover ik weet niet.