Met 2 Grenades ben je ook kapot toch? En volgens mij als een nade echt heel dichtbij je ligt overleef je hem met zelf Flak Jacket niet. Volgens mij hoor.....
xD, hoezo wordt de commando eigenlijk zo weinig gebruikt op decerto? De commando lijkt namelijk nog het meest op FAMAS vind ik.
AK47 is een stuk beter in de ogen van de meeste, in mijn ogen trouwens ook. Commando is leuk voor de afwisseling soms, is inderdaad niet veel slechter, zeker niet nu Extended mags gebanned zijn, want bij de Commando gebruikte ik wel een Red Dot.
Inderdaad, Commando speel ik ook met een Red Dot. Dit wapen gebruik ik, sinds extended Mags niet meer op je AK47 mag ook wat meer... Heb alleen het gevoel dat als je er een Red Dot op hebt staan dat die wat trager ADS heeft.... de AK47 gaat lekker snel, maar met de commando heb ik dit gevoel niet echt.
Fariko.Yin en Fariko.MVP als het goed is. Ik hopelijk ook en verder Kurrupt, apache mischien. En Thierry (Gimbly) gaat voor GoW. NoM NoM NoM NoM NoM
Jongens, aangezien jullie naar LANs gaan heb ik hoge verwachtingen van jullie Ik zit namelijk met een 'probleem'. Ik merk dat op Havanna SND het extreem moeilijk is als je offensive bent. Defense komt namelijk eerder bij alle powerspots en heeft ook nog betere prenades. Ik merk steeds vaker dat m'n team gespawntrapped wordt op offense side (en het omgekeerde bij defensive). Dusss, heeft iemand van jullie misschien een goeie breakout strategy hiervoor? Bvd.
Je kan makkelijk Mansion(bij de A bom site) rushen als je aanvalt. Beetje uitkijken met granaten bij de bus.