Ik ken iemand die heeft 600+ Strat runs erop zitten na de buff en de mount heeft nog steeds niet gedropt.
Volcanic Stone Drake. Krijg je gratis en voor niets wanneer je alle Cataclysm Dungeon Achievements hebt gedaan.
Ik zou dan echt een mailtje naar Blizzard sturen met een smeekbede en dreigen met zelfmoord ofzo voor hun kantoor. Jezus, 600+ en dan nog geen mount.
Ja inderdaad, je hebt gelijk. Aan de andere kant ook wel een doorzetter, maar had het zelf bij de 100 ofzo al opgegeven.
Na de 3e poging hou ik het dus echt wel voor gezien. Hoe lang speel je trouwens wow als ik vragen mag? Ik speelde het al sinds de release, maar ik vind cata niet van je weet wel. ( Ben dus ook gestopt)
I can has a Southpark? Groot gelijk verder. Als ik wat oudere mensen spreek hierover dan zeggen ze dat ze hun kinderen dit niet willen laten spelen puur om wat jij al zei.
Ik heb het spel ook vanaf het begin gespeeld. Toen TBC uitkwam gestopt omdat het zo compleet anders aanvoelde..... WoTLK toch maar gekocht en gespeeld, maar niet lang, vond het hele systeem van zoveel epics te graai niet leuk. Cata gaat juist weer meer terug naar het originele WoW. Echt je best moeten doen voor epics en raids die verdomd moeilijk zijn.
Gisteren ''phased'' geraakt op een alt van me. Ik vroeg een guildie of die mij even van Westfall naar Redridge wilde brengen. Hij kon me eerst dus niet zien, want toen had ik die questchain al gehad in Westfall. Ik loop Sentinel Hill uit en toen kon die mij wel weer zien. Beetje vaag en het gekke er aan is dat die zwijnen (echte naam even kwijt), er ook weer stonden bij Sentinel Hill. Eergisteren ook al te maken gehad met een bug in de quest chain van de Worgen, die van de slag om hun stad. Merk wel dat er nog best wat foutjes in de game zitten en ik meende ook van Blizzard zelf te hebben gelezen dat de afgelopen patch er een heleboel uit zou halen. Helaas is de connection bug nog steeds aanwezig en zijn, waar ik anderen over gesproken heb, een aantal quest chains vrij buggy zo nu en dan. Beetje zonde, maar zal tzt wel opgelost worden.
Noem jij het maar hilarisch. Ik ga dat ook niet uitleggen. @ Pim: Dat weet ik, probeerde het alleen maar onder de aandacht te brengen.