Naah je moet het zien als spruitjes. Of je vind het lekker, dus leuk of je vind het smerig, en dus niet leuk. Ik doe het puur als het internet er uit ligt, of leuke daily challanges voor zijn.
In je eentje is er ook echt helemaal niks aan, maar online met 4 players is wel eens leuk voor de verandering.
Wat speel ik toch heerlijk wisselende potjes. Ene potje ben ik "de man" en het potje daarna ben ik blij als ik überhaupt iemand raak.
Hmmm ik zit nu al te watertanden van die maps Alleen jammer dat er 1 speciaal voor Firefight is, want dat speel ik niet. Maar ja, lekker frisse nieuwe maps is altijd fijn!
Idd, vind ik ook erg jammer. Had dan gewoon een los firefight DLC pakket gedaan, maja dat zullen wel niet zoveel mensen kopen. Highland ziet er wel erg tof uit, kan niet wachten op een nieuwe BTB/Invasion map. Hoop wel dat er deze keer wat nieuwe Forge items inzitten. Heb Forge World nu wel weer gezien. Bij Halo 3 had elk DLC pakket nieuwe Forge features (Sanbox, Foundry).
Idd, vind de BTB maps in reach wel wat minder, zijn exact hetzelfde als 4v4 maps en geen speciale voor BTB. In H4 had je tenminste nog Valhalla, Santarp, en die ene grote met sneeuw. Dat was nog eens fun En duurt het zo lang voor je ergens bent in BTB en zijn er te weinig wapens op de maps.
Maar er komen wel steeds minder spelers online. In September waren er nog meer dan 800.000 mensen online. Nu savonds laat komt het nooit boven de 160.000
Dat is toch genoeg? Ik heb nooit problemen dat ik lang moet wachten tot er genoeg mensen zijn gevonden. Zo heb je tenminste ook nog een beetje afwisseling, dan steeds dezelfde playlist/map. Toen ik Halo 3 online speelde waren er ook altijd maar max. 100k mensen online, prima.
Halo community >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> FEAR community. 160K (Geen 160.000K dus ) voor Halo, maar een paar maanden na de release en op die tijd, is gewoon erg weinig.
Eerste speler met Inheritor-rank tegenkomen. Was een cheater of wat dan ook, 100% armor completion, had als helm die speciale skull-helmet. 0% commendation progress. Die speler haalde in potje big team slayer iets van 60 kills, maar kon oneindig lang met een jetpack vliegen en was supersnel. Erg irritant.