1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou het is zover. Mijn xbox heeft voor de vierde.keer de geest gegeven en gaf een rrod. Nu heb ik.mijn xbox al vanaf de launch en dus geen garantie meer. Kan ik eindelijk zonder excuus een slim kopen hehe. Nu wil ik de 250gb versie kopen maar ik zit met 1 ding. Hoe krijg ik.mijn oude savegames van mijn oude hdd op mijn nieuwe slim? En weet iemand nog.een leuke aanbieding met lkkr prijsje?
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    via n usb kan je je gamertag en saves overzetten.
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat weet k maar mijn xbox is dus kapot dus dat kan dan niet. Kan ik wel gewoon eerst recover account doen op de nieuwe xbox en daarna alsnog (als ik bij een vriebd ben met oude xbox) mijn savegames overzetten via usb? Of kan hij dan de savegames niet meer bij mijn gerecoverde account toevoegen?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Haal je HDD van je Xbox, ga naar een andere Xbox (die van een vriend bijv.). En kopieer daar de zooi naar je USB stick.

    Of, je koopt ergens een Tranfser Kit.
     
  5. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Transfer Kit €7 incl verzendkosten.
    Je kunt ze vast nog wel goedkoper krijgen of van iemand lenen.
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier een vraag met betreft het updaten van games

    Een voorbeeldje

    Gisterenmiddag ging ik Borderlands spelen, toen kreeg ik een update , uit party gekickt en even later weer in de party met de nieuwe update.
    Later die avond ging ik Mass Effect 2 spelen, weer een update weer uit party gekickt .
    Maar een uurtje later vroeg iemand of ik hem bij Borderlands wou helpen dus hup, mass effect eruit en borderlands erin, weer een update (:mad:).
    Even later ging ik weer terug naar Mass Effect 2 en krijg ik weer een update (:mad:).

    Dus mijn vraag is, worden die updates verwijderd als ik een andere game speelt?

    Mijn games zijn op mijn 250 GB HD geinstalleerd en heb nog iets van 10 GB over

    Ik word hier gewoon gek van om steeds uitgelogd te worden vanwege de update die ik al 10 keer heb gehad. Is er een mogelijkheid om die updates op mijn HD te laten zodat ik gewoon kan spelen zonder dat ik uit de party word gekickt. ? Bedankt :thumbs:
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Normaal gebeurt dat automatisch en hoef je een update maar 1x te doen. Heb je toevallig andere opslagapparaten erin gehad, bijv. usb sticks?
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, het enige wat ik als opslagapparaat gebruikt is de 250 GB HD. :)
    Ik doe haast nooit een ander ding in mijn Xbox 360 zoals een usb-stick.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Super, ga ik vanmiddag even doen, bedankt :thumbs:
     
  11. Winter

    Winter lichtelijke held!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees overal dat je al je data kan overzetten via een USB stick...gaat het misschien ook met een externe hardeschijf?! ik heb maar een usb-stick van 1 gig, dus dat schiet niet op.......

    EDIT: Ja dus ;) haha
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2011
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Een vraagje:

    Van Yu-gi-oh (die cardgame op xbla) de trial gedownload op de xbox harde schijf. Als ik deze vervolgens wil spelen, krijg ik voordat het startscherm is bereikt de melding 'dat de storage device waarop de game zich bevindt, is gedisconnected', terwijl de harddisk nog steeds aan op mijn xbox 360 zit. Vervolgens maar de game verplaatst naar een usb-stick. Hierbij wordt het startscherm gehaald, maar wanneer ik op start druk, komt weer dezelfde melding (disconnected storage device). Ligt dit aan het spel zelf of is er iets mis mijn console/harddisk?

    (Voor de zekerheid ook andere trials gedownload (TnT, X-men, Pac-man), maar die waren wel allemaal speelbaar via de harde schijf).
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Klinkt alsof er iets bij die download corrupt is / was.
    Al geprobeerd de demo opnieuw te downloaden?

    Yu-Gi-Oh? Really?
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Al een paar keer.

    Probeer de game nu, want 400 (P) en zocht nog een aardige cardgame. Magic weleens in het echt geprobeerd, maar niet mijn ding.
     
  15. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb dus modern warfare 2 op mijn harde schijf gedownload maar nu wil ik hem weer verwijderen omdat ik weinig ruimte meer over heb. Maar als ik hem verwijder, gaan dan ook alle save's weg dus dat ik weer bij 1ste prestige ben en singleplayer weer opnieuw moet doen?
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Nee, je save games staan ergens anders. :)
    Neem aan dat je bedoeld dat je dat game op je HDD gezet hebt.
     
  17. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bedoelde ik, Dankje voor je snelle reactie:thumbs:
     
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Even een vraag namens mijn broer:

    Kan iemand hem verder helpen? :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet nog altijd een nieuwe HDD aanschaffen, ik wil dan voor de 250GB HDD gaan. Ik zie ze op Ebay voor al 50 euro staan, dat is een stuk goedkoper dan bijna 90 euro op budgetgaming bij de goedkoopste zaak zeg maar. De verkopers op Ebay zijn echter wel vrij veel duitsers maar dat moet toch niks uitmaken? Een HDD uit DL moet gewoon werken lijkt me toch?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja die moet gewoon werken.
     

Deel Deze Pagina