TRUSTED LIST MEMBER http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=126009 <GEZOCHT> Nintendo Wii - Xenoblade Chronicles
Je hebt PM! Ik heb waarschijnlijk een deal met Fortesque en 12 euro vind ik te veel. Kan ik hem ook ergens anders voor krijgen Eigenlijk alleen NHL '09 en anders 7,50 euro inc. een deal? 7,50 euro inc een deal? Nieuw is ie nu 15 euro..
hier ligt ie nog voor 25 in de winkel. waar woon je? hij is op te halen in heiloo of amsterdam namelijk dan mag je hem voor 10. anders 10 excl
Heerhugowaard, niet zo ver weg dus Hij ligt overigens inderdaad niet voor 15 euro in de winkel, bij Nedgame zag ik hem voor 20 euro. Mijn fout Heb alleen niet echt tijd om hem bij je op te komen halen, maar 12 euro inc is een deal hoor PM me maar even je rekening gegevens dan maak ik het direct over.
ik zal je binnenkort een pm sturen, ben nu erg druk en even geen tijd om langs postbureau te gaan, als je hem dan al ergens anders gevonden hebt geen probleem. het is echt een toffe game trouwens! :b:
Als je deal met Jaywalker niet doorgaat of als je niet zo lang wilt wachten, kun je mijn Eternal Sonata ook voor € 12,- overnemen. Ik hoor graag van je.
Ik heb nog een Japanse versie van lost odyssy liggen. Geheel Engels en met speciaal doosje. 20 euro Inc?
Dankjewel voor het melden Dan zal ik even contact opnemen met Amigo NL. Je hebt PM! Nee sorry, geen interesse.
Ik heb blur hier voor je liggen. Zitten een paar gebruikers krasjes op. Maar het spel doet het perfect