[XOne] Mirror's Edge 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mrt 2009.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoop t ook. maar ea is volgens mij wel serieuzer naar zn games gaan kijken. dat gedoe dat moh niet aan hun eisen voldeed, nba eruit gekegeld.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar dat ging om een kwalitatieve beoordeling. ME was qua metacritic score zeker niet slecht

3. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet wat mensen in Mirror's edge zien.. toegegeven, ik heb de game zelf niet. Maar ik heb 'm bij een vriend een uurtje gespeeld, die zei dat je ongeveer altijd hetzelfde doet (weliswaar steeds iets net iets anders/moeilijker) maar dat 5 uur lang. Oftwel, zeer korte singleplayer en weinige boeiende extra's (speed run time trail boeide me niet echt), wat is daar zo tof aan? De stijl en graphics waren leuk, maar alleen met dat kom je er niet.

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Spanning die in het grootste deel van de game zat met achtervolgingen e.d. Veel sfeer en leuke gameplay met nog een beetje keuze in routes. En in FPS games schiet je ook altijd maar dat betekent niet dat je constant hetzelfde doet...

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Volgens mij doe je in zo'n beetje elke game ongeveer altijd hetzelfde in de basis, maar telkens iets anders/moeilijker. :emo:

6. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Was Mirror's Edge eigenlijk een leuke game?
    Heb hem al soms willen kopen, maar twijfel een beetje met die fps ?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het is absoluut geen fps, je hebt maar heel zelden een gun en dan altijd met beperkte ammo

8. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja maar deel 2 was ws onder de maat

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je het goed speelt heb je nooit (op 1 moment na) een gun in je handen. Dus over de FPS gedeelts hoef je je geen zorgen te maken. :p
    Deel 2 is denk ik nooit ver genoeg gekomen om een fatsoenlijke kwaliteitsbeoordeling te maken. Ze hebben een prototype afgewezen niet zozeer omdat het slecht was maar omdat het niet was wat ze wilden.

10. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar bij Mirror's Edge voelde het op de een of andere manier saai aan.. ik werd niet door de game gegrepen zoals bij veel andere games wel gebeurt. Moeilijk uit te leggen.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik moet toegeven, de game moest je liggen, het is echt aan jezelf hoeveel je eruit wilt halen, dit geld voor elke game maar vooral bij ME. Als je naast de Story mode geen interesse had voor de time trials en Speedruns dan hoef je in feite deze game niet aan te schaffen, misschien huren/lenen of voor hooguit 20 euro op de kop tikken.

Ik ben echt ontzettend veel bezig geweest in de time trials, meer dan ik wil toegeven, maar als ik een run had volbracht en manoeuvres in snelle opvolging van elkaar aan elkaar kon linken en over kleine balken met een oppervlakte van maar een paar cm kon klimmen/springen/duiken/ wallrun etc dan voelde het na de tijd allemaal waard. Had dan ook een paar mooie plaatsjes veroverd op de leaderwords.

Een blok hier en een muurtje daar, het pad lijkt dan al uitgestippeld, en veel mensen keken ook niet verder dan dit, maar de anderen die het wel deden konden ook waarderen hoe diep de gameplay eigenlijk was.

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Het beste aan de game was toch wel Modder die aan het klagen altijd was dat zijn DLC achievements op trueachievement ondergewaardeerd zouden zijn :+

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Maar dat is ook gewoon zo. Die zijn friggin moeilijk en nog minder waard dan de gemiddelde achievement in een Disney game. :'-(

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik zie je al zitten later met je kleinkinderen. 8)

"Vroeg was er een spel genaamd Mirror's Edge, en opa was daar koning in! Zeggen jullie dat tegenwoordige nog?
    En opa was één van de weinige, zo niet de enige, die deze game op 1250/1250 had. Dat hebben ze geweten ook!".

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    "Maar toen hebben die eikels bij EA, kennen jullie dat bedrijf nog?, het tweede deel stopgezet. Toen kon ik niet hetzelfde trucje een tweede keer uithalen. Daar was de community EA jarenlang dankbaar voor". :+

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar EA bestaat helaas niet meer omdat Activision het heeft overgenomen en we nu bij Mirror's Edge 23 zijn waar je met allerlei beroemdheden kan freerunnen :+

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Xboxonly gebruikt een bron wat als bron het allereerste bericht heeft.

Waarop iemand van Dice dit zei:
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4145521&postcount=138

Niks officieel gecanceld dus. Officieel is het pas als het in een PR zou worden aangekondigd. Deze headline van XO is alleen voor wat extra hits.

20. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Oke gelukkig.

Deel Deze Pagina