1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    @Distoration
    Heb je echt 4gb RAM nodig?? op mn pc heb ik iets van 2-3 denk ik(ff keertje kijken)
    En eerst nam ik altijd op via mijn pc(naar boven sjouwen :confused: en dan opnemen).
    Maar heb nu een laptop met 3GB DDR3 RAM toch neit zo'n probleem?

    Sticker van Laptop zit er nog op wat spec's zijn dus handig :p :
    Intel Core i3-370M processor
    3GB DDR3 Memory(8GB Uitbreidbaar)
    250 GB HDD

    Niet echt belangrijk :p :
    15.3" HD LED LCD
    DVD-Super Multi DL drive
    Acer Nplify 802.11b/g/n
    Intel HD Graphics

    heeft me maar €500 gekost (incl. btw duh)
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Quadcore hoeft niet maar met een i3 gaat het wel krap worden, mede ook door de kaart die erin zit want die zal niet denderend zijn. Ik vrees dat je het hiermee niet (soepel) gaat trekken. Het opnemen zal nog wel lukken maar het editten gaat lastig worden.
     
  3. tomietie

    tomietie Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik met dazzle opneem, kan ik dan nog wel in hd gamen? aangezien hij niet in hd opneemt..
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, want je neemt via je gele aansluiting op en dus komt er geen signaal vanaf de xbox via de component.
     
  5. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    De Vbox2 Advanced is niet regio verbonden, toch?
    Want dan wil ik hem misschien gaan bestellen via Ebay uit hongkong.
    Ligt ook aan de verzendkosten en de verzendtijd.
     
  6. Private Willem

    Private Willem Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, maakt het uit of ik een pc heb en geen laptop?
    En de pc staat niet in dezelfde ruimte als de xbox
    Nog 1 vraagje: is een blitzbox in Nederland beschikbaar?
     
  7. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    De pc en de xbox moeten wel in dezelfde ruimte staan wanneer je een capture card wilt gebruiken. Ze moeten namelijk verbonden worden met kabels.
    Zoek maar eens een filmpje op youtube van een van de producten uit de startpost.
    Ik kan bijna geen informatie vinden over de blitzbox HD, dus ik denk niet dat hij in Nederland te verkrijgen is.
    Je zou hem wel gewoon op de website van BlitzCast kunnen bestellen volgens mij.
    Maar als ik zo de kwaliteit op youtube zie, zou ik voor Hauppauge HD PVR gaan. Die staat in de startpost.
     
  8. Private Willem

    Private Willem Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik gelezen ja.
    Heb inmiddels al besloten om voor een Vbox2 advanced te gaan.
    Kan ik mijn capture card d.m.v. een verlengsnoer mijn xbox gewoon in de andere kamer laten staan?
     
  9. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo, ik heb over dit onderwerp vraagjes.

    ik ben misschien van plan om zo'n game capture geval te kopen en ik denk dan de hauppauge hd pvr, omdat deze in hd is en dus betere kwaliteit.

    Mijjn vragen zijn dus:

    1. het enige wat ik niet kan vinden is of dit je dit in plaats van een pc aan te sluiten ook op de laptop kan, aangezien de computer beneden staat en niet boven als mijn xbox. zou dit op de laptop kunnen?

    2. Ik heb zelf 1080i HD Component Kabels voor de Xbox 360 met Logitech stereoset. Kan ik opnemen + geluid zonder dat ik deze stereo moet afsluiten?

    3. Aansluiten snap ik ook niet helemaal. Je hebt dus zo'n kastje/capture card. Een kabel met usb in de computer, kabel in de tv en aan de xbox?

    4. Moet ik nog andere materialen aanschaffen

    Wel een waslijst aan vragen, maar als ik hierover meer info kan krijgen, zou ik dit erg fijn vinden. Ik heb al veel gegoogled over aansluiten enzo, maar het is mij niet echt helder, vooral omdat ik boxjes erbij aangesloten heb en kabels en er geen instructie daarbij is.

    Bedankt alvast!
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    1. Ja, het kan natuurlijk op de laptop, maar ik gebruik pc als voorbeeld omdat het korter is.
    2. Ja dat kan ook:)
    3.
    Dus gewoon de kabels van de xbox bij de ene ingang van de hauppauge de andere kabels gaan naar je tv, dus die kabel die je erbij krijgt.
    De ene 5.1 gaat van hauppauge naar xbox en de andere 5.1 kabel gaat naar je stereo set.
    4. Mischien, als je met 5.1 surround wil spelen moet je misschien een extra kabel daarvoor komen.
     
  11. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is snel gereageerd :) dankjewel

    eh... alleen vraag ik me dan af wat ik bij vraag 4 moet aanschaffen hiervoor. Een soort van kabel dat de boel splitst ofzo?? zodat ik en op 5.1 kan spelen en kan opnemen?

    En wat bedoel je met vraag 1 met korter? Dat het opslaan van je filmpje sneller gaat of dat de computer dichterbij staat?
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2011
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, omdat het korter is om te typen.
    En je hebt vast wel een kabeltje naar je 5.1 lopen, en als je dat geluid ook wilt opnemen heb je er nog 1 nodig:)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wordt standaard meegeleverd met de hauppauge
     
  14. Neryto

    Neryto Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de easycap DC60+ ook goed.
    Maar waar kan ik een easycap DC60+ kopen...
    Op internet kan ik het bijna niet vinden alleen via amerika maar ik weet niet hoe je via dollars kan betalen...(ik ben ook nog maar 13:+)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    speel je HD? of speel je op een oude TV? voor een oude tv kan ik redelijk zijn, voor een HD gamer (troep)
     
  16. GrizzLyy

    GrizzLyy Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn thread was gesloten dus was ik hier terecht gekomen.

    Ik ben van plan om een Capture card te kopen voor gamebattles.
    Ik wil geen HD capure card kopen omdat ik het t geld niet waard vind en het eerst wil proberen.

    Ik zit hier met een 40 inch HD tv met een desktop ernaast. Ik gebruik de HD component op mijn xbox omdat ik de oudere versie ervan heb.

    Kan iemand mij adviseren welke capture card er dan bij past en welke materialen er nog aangeschaft moeten worden? Ik heb ook gehoord dat als je HD speelt, dat niet kan opnemen met een simpele capture card.

    Ook weet ik niet zeker of een HD component wel écht HD is zoals een hdmi kabel.

    Groeten.
     
  17. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Via ebay wordt het bedrag in dollars gelijk omgerekend in euro's, maar aangezien je nog niet 18 bent, mag je nog niet via paypal, creditcard of iets dergelijks betalen. Dus hiervoor iemand anders dit laten betalen
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Yay, na jaren de capture card te hebben er eindelijk achter gekomen dat ik natuurlijk ook PS3 beelden kan capturen.
    Het was wat meer geklooi om het aan de praat te krijgen, maar het werkt \o/
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hm, nu eens bedenken wat voor nutteloze zooi ik kan capturen. :+
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je echt iets nutteloos wilt capturen stel ik voor dat je een rondleiding door PS Home gaat geven :+
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kan ook overdrijven he. :+

    Ik denk wel dat ik beter een 'nutteloze zooi' channel op YT moet aanmaken. Denk niet dat mijn subscribers blij zullen zijn met deze troep. :+

    Aan de andere kant... het is MIJN kanaal, ik heb hun niet gevraagd om te subscriben, dus ik doe ermee wat ik wil. :cool:
     

Deel Deze Pagina