Beste XBW members, Aangezien ik nu een ps3 (heb ook gelukkig de xbox 360 nog \o/) heb ben ik nog op zoek naar een aantal titels van de ps3. Ik heb helaas geen ps3 spellen te ruil maar wel genoeg xbox 360 spellen. Dus mocht je iets tegen komen in mijn tread meld het hier even (Ik ben niet op zoek naar platinum's en/of promo's !) Ik ben op zoek naar deze spellen: Battlefield: Bad Company 2 Metal Gear Solid 4 Heavy Rain Resistance 2 Test Drive Unlimited 2 Mocht je verder nog een leuke titel hebben zet het hier a.u.b neer : Over de prijs worden we wel eens! Oranje: gevonden in behandeling Titels waarvan ik het eerste deel graag eerst wil hebben. Mocht je ze allebei aanbieden dan neem ik ze graag van je over
Ik heb litlle big planet 1, resistance 1, heavenly sword, killzone 2, Ratchet and Clank, bioshock 2 in de aanbieding. Laat maar weten wat je ervoor wil geven.
deal met Ilovebayonetta dus die 3 titels zijn naar mij onderweg ! Ben btw heel erg op zoek naar de God of War Trilogy dus mocht je deze hebben en er van willen graag hier plaatsen !
Klopt moet hem er zelfs afhalen omdat ik een ps3 heb van 40gb kwam im gister pas achter maar bedankt voor het melden er van
Ik heb Metal Solid Gear Guns of the Patriots Red Dead Redemption Fallout New Vegas Fallout 3 Modern Warfare 2 BioShock 2 Rapture Edition Operation Flashpoint Dragon rising
Ik heb Killzone 2 voor je. Perfecte staat, geen Platinum. En mocht je interesse hebben, heb ik ook nog Darksiders. Stuur maar een PM, we komen er vast wel uit.