1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb van gister empire en napoleon total war gekocht maar mijn pc is al weer 4jaar oud dus hey trekt hem niet met gamen voor de rest speel ik nooit spellen op mijn pc maar de total war serie wel ik heb nu zo kant en klare pc van compaq met intel core2 duo e4500 @2.20 ghz met 3gb ram en een Videokaart van ati radeon hd 2400 achter op het hoesje staat dat ik een video card 512mb directx 9.0 nodig moet hebben wat voor videokaart kan ik het best kopen voor dit spel het liefst geen dure wand voor de rest game ik toch nooit op mijn pc alvast bedankt
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het gebruik van leestekens is wel zo prettig. Hoofdletters helpen ook wel ;)
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zoek eerst maar eens uit wat voor voeding erin zit, en of die voeding een PCI-e stekker heeft. Oftewel: haal open die kast en maak wat foto's voor ons van de sticker van de voeding.
     
  4. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan geen foto maken maar ik heb f gekeken het merk van de voeding is bestec model atx-3000-12z input 100-127-7a 200-240v-4a 300w max
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Out wit the old, in with the new :cool:

    [spoiler1]
    Oud:
    [​IMG]
    Nieuw:
    [​IMG]
    [/spoiler1]

    Dacht voor een moment eindelijk een Linksys kaart te hebben die er gemakkelijk in ging, maar m'n pc zag hem niet. Heb dus weeral een kwartier moeten wringen om dat kreng er in te krijgen, net zoals bij de 4 andere Linksys kaarten die ik al in pc's heb gestoken. God, I hate Linksys cards |:-.
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat vind ik die Asus mobo's er toch altijd mooi uitzien.
     
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke videokaart is dat dan? En een mooie ssd ;)
     
  8. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind eigenlijk zowat alle P67 chipset mobo's er net uitzien. Het lijkt erop dat de mobo fabrikanten eindelijk door hebben dat het oog ook wat wil :+.

    6970 van Asus, is gewoon (gelukkig) het reference design met Asus erop :p.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Doe ik vanavond / morgenochtend.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Komt ie dan he: http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-299526203
    Let op: hier komt nog €55 assemblage bij op.

    De behuizing (Xigmatec Asgard) verkopen ze niet bij Alternate. Heb daarom maar de Cooler Master Elite 370 genomen. Lijkt wel aardig op elkaar ;). Ook hebben ze geen voedingen <500W, dus heb maar een goede 500W gekozen. Daardoor vallen de kosten iets hoger uit.

    Eventueel zou je de aparte processor koeler kunnen weglaten en de meegeleverde koeler van AMD kunnen gebruiken om de extra kosten te compenseren. Dan moet je de Cooler Master Hyper 212 Plus verwijderen uit de lijst.
     
  12. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik wil graag een betere grafische kaart in mijn huidige pc hebben. is dat mogelijk? en waar kan ik dat laten doen?
    ik heb een hp slimline (kan ff niet op de specifieke naam komen).
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zonder de precieze specs van je pc kunnen we niet veel. Je kan niet zomaar elke kaart in elk systeem gooien.
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 15 feb 2011
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nu moeten we nog weten wat voor voeding je hebt en wat voor stekkers er aan je voeding zitten. Als je geen PCI-e 6 pins hebt, ben je alsnog kansloos. :p

    Edit//
    Zie dat er nu een Geforce 7500 in zit, en die heeft geen PCI-e 6pins nodig. Dus ik durf wel met enige zekerheid te zeggen dat de voeding die nu in je PC zit deze kabels ook niet heeft. Dus heb je een nieuwe voeding nodig, of moet je molex naar pci-e kabels gebruiken. Maar gebaseerd op de andere specs van de PC zou ik bijna zeggen: koop een compleet nieuwe.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Eerste keer dat ik dat zie, een laptop CPU is een desktop :eek:.

    Verder ga ik met Lenny akkoord. Een nieuwe grafische kaart gaat vrij nutteloos zijn want de rest van je systeem zal een te grote bottleneck vormen.
     
  17. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey,sorry voor de laten reactie maar hartstikke bedankt voor de moeite:thumbs:
    Ga hem zo spoedig mogelijk bestellen bij alternate!
    Zal het nog wel laten horen als ik hem binnen heb.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  18. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je WoW goed wilt draaien zul je naar een DirectX 11 kaart moeten kijken.
    Om daarheen een bijpassende pc te bouwen zal nog wel eens moeilijk worden voor onder/rond de 400.
     
  20. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    zie edit:thumbs:
    en hij hoeft het echt niet perfect te draaien, maar wel dat ik met redelijke graphics kan spelen.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina