Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Worden het dezelfde prijzen als nu? En wanneer komt hij ongeveer uit?

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Je loopt nu wel heel hard van stapel. 8)

Kans is groot dat het een mockup is. Even afwachten. Ziet er wel mooi uit tho!

Ayway,

Nog even over Final Cut. Bij Audio/Videosettings zie ik een lange lijst met verschillende resoluties en frames per seconde. De iPad resolutie staat er alleen niet tussen...

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geen idee. Heb het er vandaag weer met onze contactpersoon van Apple over gehad. Zelf die kon/wilde me niets vertellen, aangezien ze bij Apple intern ook niets vooraf krijgen te horen.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Volg de geruchten non-stop. Steeds meer bronnen verwijzen na begin maart als release nieuwe MBP met sandy bridge processor.
    Gaan diverse mock-ups rond, waaronder een bijna zwarte MBP en een bijna zwarte air look-a-like. Aanleiding daarvoor kan liquid metal zijn, maar daar is het denk ik nog te vroeg voor en het heeft niet die donkere kleur. Lijkt wel alsof ze weer de black MacBook terug willen halen.
    Wacht zelf gespannen af, aangezien ik m'n MacBook/laptop wel mis nu ik nog geen internet thuis heb en school pc's ook niet alles zijn. Non-stop de Apple nieuws sites checken en macrumors forum checken op nieuwe geruchten en de (on)geloofwaardigheid daarvan.
    Verwacht zelf iig processor upgrade en hoop standaard high-res en meer ram/hdd of het liefst direct betaalbare ssd. We zullen het eerders pas zeker weten.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het is alleen vervelend naar onze klanten toe. We kunnen ze namelijk niets vertellen. En straks hangen ze wel boos aan de telefoon omdat ze met een 'oud' model zitten. :+

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    That's the circle of life . . . maar, ik begrijp het wel hoor.

Ik kocht nog doodleuk 7 weken voor de release van de 27'' imac nog doodleuk een 24'' omdat ik zo nodig het MOEST hebben ! 8)

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, donkere kleur moet toch wel mogelijk zijn. Ben benieuwd hoe dat in het echt zou tonen. De mockups lijken nu weer erg op de black MBP, maar denk dat metaal look nu niet goed tot zijn recht komt. Vind het niet lelijk en zou het niet erg vinden als ze werkelijk een nieuw design krijgen.
    Grrr, zo slopend het wachten en de geruchten en wensen.

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Chill, relax . . . ook al heb je de informatie . . . het is niet zo dat je het morgen meteen kan kopen. Dus.

Have a smile, a coke and chill. :b:

9. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hoop dat ik straks van me zwarte macbook over kan gaan op een zwarte MBP

10. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Tjeetje je hebt gelijk, twee maanden geleden waren de menu's lichter en nu donker...

Apple doet zaken zeer zorgvuldig en dit soort kleine veranderingen doen ze niet omdat ze het leuk vinden. De vraag is wat is de diepere gedachten.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  12. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    NTFS formatteren en dan te werk gaan met NTFS-3G is alles behalve een aanrader. Kopiƫren van Mac naar HDD duurt eeuwen! Het is niet te doen als je grote bestanden op je externe HDD gaat zetten.

Ze zijn overgestapt op HTML5 met de Apple website, vandaar de menu verandering.

Laatst bewerkt: 17 feb 2011
  13. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me niet echt de reden. HTML5 gebruikt dezelfde code voor kleuren en de buttons zijn grafisch. Staat mijn inziens los van elkaar (html5 en een kleurwijziging dan)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Duurt helemaal geen eeuwen. Gaat prima hier.
    En wat betreft HTML5, zeg dan niets. Dat staat toch volkomen los van de kleurstelling. En anders moet je je maar even verdiepen in wat HTML5 is. :+

15. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hij schijnt nog maar 6 weken te leven te hebben. Maar het is volgens verschillende sites de grootste roddelsite die er is, dus hoop dat het een roddel is.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij heeft vandaag rustig met Obama, Zuckerberg en Schmidt zitten dineren.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, help. Ik heb een dooie pixel. Hoe dan?!

Een heel kleintje, en hij valt nauwelijks op, maar hij is rood achtig, ipv zwart of wit waar ik bekend mee ben.. Is er iets wat ik daar aan kan doen?

Ps. Zonder dingen open te maken :+

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb je nog garantie? Dan terug naar de winkel.

Look at this! :cool:
    Old-school!

En voordat er mensen beginnen te bitchen op het scherm. Dit scherm wordt puur gebruikt voor testdoeleinden als er Mac Pro's binnenkomen ter reparatie/onderzoek. Ik zelf heb natuurlijk een mooi LED Cinema Display. :+

Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  19. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Hmm m'n witte MacBook uit 2008 wil niet meer opladen met de MagSafe adapter. Normaal licht er een groen of oranje lampje op maar hij doet nu niets. MacBook zelf geeft ook niet aan dat hij op netstroom werkt als ik het stekkertje erin steek. Vanavond maar even naar de MediaMarkt denk ik om te kijken of het ligt aan de adapter of aan mijn MacBook zelf. Balen..

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Doe 's even een PRAM reset:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina