[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Rogue is een doffe character maar kwa move erg saai. Dan heb ik liever gambit of guy van final night.

2. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen die dit spel een beetje serieus willen gaan spelen (en regelmatig) voeg me ff toe. Zoek sparringpartners die samen met mij goed willen worden in deze game. Ook trouwens als je niet zo goed bent maar wel beter wilt worden mag je me toe voegen, wellicht kunnen we wat van elkaar leren :).

Iemand suggesties voor dit team: Magneto (Straal assist:{), XXX, Sentinel (Drones).
    Ergens wil ik wel Trish gebruiken, aangezien haar assist godlike is voor Magneto om bij je tegenstander te komen en haar zoning game ook goed is. Maar heb het gevoel dat ik wat mis. Evt kan ik ook Sent weg doen en een ander character op zijn plaats zetten.

Ergens wil ik heel graag Doom gebruiken, aangezien zijn Hidden Missiles assist ook godlike is, maar op de een of andere manier ligt zijn flow mij niet. Het feit dat hij niet kan wavedashen etc is kut.

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik voeg je wel ff toe, ben van plan deze game zoveel te spelen als DOA 4. (destijds)

4. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vet, is dat veel :{? Als je het zo denk ik stelt wel of niet? Ik kan gewoon niet in 3d fighters komen, misschien als de volgende DOA zich aandient zal ik het een keer een serieuze kans geven. Dit spel is nog steeds verslavend, als je 's avonds in bed ligt om te slapen omdat je de volgende morgen om 7 uur op moet en je stapt weer uit je bed om nog even iets uit te vogelen zegt dat toch echt wel wat. Heb dit spel nu volgens mij al meer gespeeld dan Black Ops, whehe.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel redelijk veel. Aangezien ik die game online weleens speelde met de Nederlandse top ;). Gewoon s'avonds met een vaste groep mensen online spelen.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik moet me inderdaad meer op goede assists richten. Trish speel erg fijn maar is ook snel dood.
    Ben zelf nu goed met wolverine, ryu en wat anderen maar die hebben waardeloze assists. Vanavond weer spelen. Hoop ook dat de guide snel uitkomt zodat ik er tips uit kan halen.
    Denk dat ma vrijdag als het spel uit is.er ook meer spelers online komen die niet zo pro zijn. Kom soms mensen tegen met 10 winstreaks!

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik las dat de guide van shoryuken.com beter is dan de officiele. :p

(en die is nog gratis ook)

http://wiki.shoryuken.com/Marvel_vs_Capcom_3

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer kan je precies met Wesker teleporteren? :eek: Trish doet me erg denken aan V-11 van BlazBlue. Verder vind ik Wesker, Zero en de hond het leukst. Al heb ik er nog maar een paar geprobeerd.

Laatst bewerkt: 17 feb 2011
  9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net ook anderhalf uur gespeeld, maar het is best moeilijk. Ik heb die Mission mode gedaan, maar ik kom niet eens voorbij de 5e. Losse moves gaan wel, maar kan echt geen combo's maken. Nu in ieder geval nog niet, want ik heb werkelijk geen idee met wie ik moet gaan spelen. Heb er al een aantal geprobeerd. Alleen Storm beviel me tot nu toe goed.

10. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je ranked win/verlies ratio?

Ik heb misschien wel 20x verloren voordat ik wat ging winnen:'-(

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga denk gewoon met de ouderwetse Xbox controller spelen. Ik heb wel een stick, maar vind het gewoon niet lekker spelen zo. Je moet de knoppencombinaties heel snel doen, dat kan ik beter met een controller.

12. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pff, Ranked werkt niet vandaag. Alleen maar failed to join game session etc.

13. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0

http://www.zavvi.com/elysium.search?searchFilters=&search=fightpad

Deze zijn best goedkoop die Fightpads, misschien ook handig voor MK maar dat kan ik niet zeggen.

Voor die prijs kan je er wellicht eentje proberen.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Zelf ook 1 besteld, gebruik normaal gesproken m'n tournament stick maar die heb ik helaas voor de ps3. (in dit geval)

Laat het wel ff weten of die pad wat is wanneer ik hem heb.

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Had het ook geloof ik van jouw dat bericht.
    Heb zelf 2 Ryu's van 45 euro per stuk voor (super) sf 4, voor deze prijs kan je het mooi uitproberen.
    Ben idd ook wel benieuwd of ze hier goed voor werken, aangezien die nieuwe MvC fightpads een andere D-pad of thumbstick hebben.

16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die fightpads/sticks zijn helemaal niet nodig imo, zonde van je geld, of je moet echt op topniveau willen gaan spelen, maar ik denk niet dat er hier mensen zijn die dat willen.

Er is iig nog geen fighting game geweest die ik niet prima kon spelen met de analoge sticks van de normale 360-controller.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met dit spel zijn ze denk niet echt nodig. De inputs zijn wat vergeeflijker dan bijvoorbeeld bij Street Fighter. En het spel is zo snel dat ik weinig tijd krijg om na te denken welke moves ik wil doen. Straks met Mortal Kombat geef ik denk weer de voorkeur aan mijn stick.

Met de controller ging het alvast een stuk beter. Werd ik nog wel door Galactus ingemaakt op Very Easy, maar ik heb dan ook geen skills. Ik heb geen ambitie om heel goed te worden ofzo. Als ik maar een beetje vecht met een idee en niet te veel te vervallen in button bashen. Net wel een Ranked potje gedaan, maar was redelijk kansloos. Kan btw echt niet wachten op spectator mode, dat zou dit spel helemaal afmaken. Want ik zou het wel interessant vinden om te zien hoe anderen spelen qua tactiek.

18. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    heb dit spel vandaag gekocht vind het een tof spel
    was nooit zo goed met street fighter dus ben een beginner met het spel

voeg me gerust toe

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet nu ong. welke chars mij passen. Als ik het goed begrijp, is er geen story oid met filmpjes zoals je in trailers zag?

20. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu met Ryu,Amateratsu en Zero

Soms wissel ik Zero met Akuma

Deel Deze Pagina