Het Online Gamestore Topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik had nog zo'n discount code liggen van zavvi, van toen zij een poosje geleden die storing had dat veel te lage prijzen werden aangegeven. 5,- GBP korting op een order van minstens 30,- GBP. Dus ik wilde die een paar dagen geleden die code gebruiken, omdat ik een mooie bestelling had van 30,70 GBP. Werkte die code niet meer =( Na een mailtje bleek dat die code verlopen was op 10 februari. Dus ik zei dat ik daar niet van op de hoogte was gebracht en het toch wel leuk zou vinden om die 5,- GBP korting te krijgen. Heb ik het zo kunnen afspreken dat ik die bestelling doe, en dat ik die korting achteraf toch terugkrijg. Netjes van zavvi, en misschien interessant voor mensen die die code ook nog hebben liggen ;)

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    thanks, ik had hetzelfde probleem.

3. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
  4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja! Prima shop. Meerdere games besteld. Goedkoop voor NL shop en snelle levering!

Heeft iemand al iets bij zavvi.NL besteld? Hoe zijn dan de levertijden, 1 a 2 dagen of gewoon zavvi 2 weken ?

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    (Nog) Niet besteld, maar de levertijden zijn 10 werkdagen.

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    ....dat is dan toch ook raar? :confused:

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Wat je bij zavvi.NL besteld komt gewoon uit Engeland.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geen zin dus om bij de.nl shop dingen te bestellen. De prijzen zijn in de .com shop vaak nog net wat goedkoper en als het qua verzenden dan niks scheelt ...

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ik het hier maar moet vragen, ik ben de laatste tijd een beetje bezig op Ebay, en zie dat je heel goedkoop games kunt krijgen. Maar nou is mijn vraag, stel ik bestel bijvoorbeeld Dragon Age 2, het is de NTSC versie...gaat die draaien op mijn 360? En dit geld inprincipe dan voor alle NTSc games..hoe zit dat precies?

En nog iets...Amazon.co.uk

Als ik daar een game bestel, krijg ik dan nog met extra kosten (behalve verzendkosten) te maken of totaal niet?

Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  11. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Zendingen vanuit UK komen geen andere kosten bij

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    uit europa komen geen andere kosten, maar dragon age 2 zal je eerst moeten googlen of die regio vrij is. ligt eraan per game

13. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Als je het in de EU besteld is het sowieso PAL, dus hoef je niet op regio te letten.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja dat is ideaal, op die engelse sites zijn games echt goedkoop te krijgen , scheelt vaak nog vaak 10 euro en zelfs soms meer met winkels als Mediaoffer, en das erg mooi meegenomen.

Ik heb eens zitten kijken tussen Ebay, Amazon, Gamehubs en ga zo maar door. Ik dacht dat Ebay echt fantastisch was voor prijzen en nog beter dan Gamehubs bijv, maar als puntje bij paaltje komt. De levertijden zullen ongeveer hetzelfde zijn en het zal misschien een paar euro schelen en meestal is GH nog goedkoper ook dan. Dus dan net zo goed gewoon kopen via GH eigenlijk.

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  15. Signex

Signex RIP Paul Walker!

Leuk Bevonden:
    9
    Ben beetje teleur gesteld met bol.com, heb heel wat 360 games gekocht allemaal op voorraad en ruim voor 21:30 besteld.
    Ook al waren ze niet op voorraad je wordt meteen op de hoogte gesteld als er 1 of meerdere games vertraging hebben aldus niet op voorraad dan wat de levertijd zegd.
    Ik en kameraad zouden Halo Reach co-op doen dit weekend. :mad:

Laatst bewerkt: 26 feb 2011
  16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Zie wel vaker dat bol.com games ook niet op releasedatum levert e.d. Ben zelf lang geleden toen een C.E. kwijt geraakt en toen nog gedoe over gehad.
    En heel wat? Je weet dat bol.com wel verreweg 1 van de duurste winkels is?
    Al duurt het wel een paar dagen/ 1/2 weken langer als je ergens anders besteld natuurlijk maar dat kan vele tientallen euro's schelen.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik probeer bol.com zo veel mogelijk te ontwijken, die winkel haat mij echt, altijd gezeik met leverdata of producten die opeens niet meer op voorraad zijn terwijl er op het moment van bestellen nog 1-2 werkdagen bij stond. Ik heb o.a. mijn PSP ervandaan en mijn MP3 speler maar spellen heb ik daar nog nooit gehaald, daar is Bol veel te duur voor. Zelf bestel ik al mijn spellen nu via mediaoffer, altijd op de dag van de release binnen of zelfs nog daarvoor en de prijzen zijn ook erg netjes.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Mymemory! _O_

Heb er maandag m'n Street Fighter Fightpad besteld en kreeg hem vandaag gewoon al binnen. Daar kan crappy Zavvi nog wat van leren!

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com heb ik ook slechte ervaring mee.

Door Gta IV die ik daar kocht ging me xbox kapot toen zat de game vol krassen, moest ik het zelf maar gaan oplossen. Kreeg dus een nieuwe gratis exemplaar van rockstar fabriekant terwijl hun dat eigenlijk moesten regelen.

En had laatst 100 euro besteed aan twee dingen, verzonden ze het apart moest ik opeens 1,95 extra verzend kosten betalen.

Echt een belachelijke tent, ze zijn daar niet goed in hun bol had ik ze gemaild.

Ze hebben totaal geen service en dat is een waarborg winkel.

Laatst bewerkt: 26 feb 2011
  20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    :lol:, al die dingen vind ik persoonlijk nergens op slaan. Door de GTA IV van bol.com (lol) gaat jouw Xbox kapot? Dan was je X360 al bijna aan het eind van zijn latijn en zou die er sowieso mee ophouden. En die verzendkosten? Zoek even op google en kan je bijna altijd wel een code vinden die de verzendkosten weghaalt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina