Meh, had liever iemand met wat meer pit / uitstraling gezien. 't Is een leuke meid om te zien, maar daar blijft 't wel bij. Misschien komt het ook omdat ik haar alleen van House ken, en ik haar daar knap irritant vind...
Nee om het feit dat het opvulling is. Dan kan je de hele serie wel afzeiken. Ze zullen het voorlopig wel blijven uitsmeren hoor. Maarja, ik ben blij dat Stella er niet meer in zit. Wat was dat een kutpersonage zeg.
Stella was echt gaar inderdaad, dat meisje dat naar Duitsland ging in ik dacht season 2 was wel leuk. Zoey ken ik niet, ben nog bij S05E02.
Was dat niet haar rol in Scrubs dan? Zoey, tja, mwah. Ik vind het niet veel. Aflevering van gister was wel oke, had meer van Desperation Day verwacht. 'And I thought Pompeii was smoking!' Die Nora is wat mij betreft een blijvertje. Echt een mooie vrouw. Alleen betekent dat wss wel dat Barney met haar zal gaan en Barney moet single blijven.
How i met your mother Hallo, Ik heb op www.mijn-tv-gids.be gezien dat ze de vierde seizoen van How i met your mother tonen op 2be om 19u20 Ik ben er ook echt dol op!! Groeten \o/ Claudine
Pfff verschrikkelijk zeg zo'n accent! Echt zo'n verwaand/deftig accentje bah!! Is voor mij echt een reden iemand kei hard af te wijzen(en gedaan ook in London)
In combinatie met d'r uiterlijk vond ik het wel leuk. Nu alweer zin in volgende week, zo vervelend om elke keer te moeten wachten op die episodes...
Het is toch niets voor niets zelf uitgeroepen 's werelds beste land? Nee, ik weet niet wat het is, kan gewoon absoluut niet tegen zo'n verwaand engels accentje. Komt misschien ook wel omdat ik een Amerikaanse achtergrond heb, who knows