Ah ik word gek Nice filmpje! Op gamer.nl staat bovendien een preview.. Normaal gesproken geloof ik ook niet in al die simulatie uitspraken, maar nu hebben bekende coureurs meegeholpen aan de handling van de wagens Plus het feit dat er erg gave circuits zijn toegevoegd aan de lijst maakt dit spel echt een topper naar mijn verwachtingen
Bij Shift 1 hebben ook coureurs meegeholpen, die handling was in het begin ook om te janken (maar dat kwam meer door bugs ). Maar goed, het ziet er stoer uit, dat geluid! Ik heb er alle vertrouwen in dat de auto's weer goed gaan klinken ingame en op de trailers ziet het er nog leuk uit ook
Die rijdt verder prima ( F1 ) alleen de bugs zijn gewoon minder. Shift2 koop ik toch wel , net zoals elk ander redelijk goed racespel. Ik heb nu al zin om op Bathurst te rijden\o/
Vet, Enna Pergusa zit erin. Echt een gaaf circuit. En Bathurst ook natuurlijk, alleen vraag ik me af of die beleving nog wel leuk is als je bijna volgas door the Dipper kan...
Helaas geen demo voordat de game uitkomt.. begin hard te twijfelen dan of ze alles wel goed hebben aangepakt wat aangepakt moest worden. Met name de handling.. die was gewoon slecht in shift 1.. matig. En nu heb ik daar nog niks over gelezen en gehoord, dus hoop ik dat ze die sterk hebben verbeterd, maar meestal is een demo wel zo handig om dit zelf te beoordelen. Ook hoop ik dat je die blur wat minder aanwezig kan maken.. snelheid simuleren ermee is leuk, maar ik zie liever mijn dashboard gewoon in de cockpitview.
hands on preview. o.a over de handling. dat glijden schijnt eruit te zijn. http://www.virtualr.net/need-for-speed-shift-2-london-event-hands-on-impressions/
Ja inderdaad, en dat was gewoon het grote minpunt van Shift , dat glijen ! Ik hoop echt op een demo een deze dagen !
W00t , ja even globaal doorgelezen . Wel jammer hoor , zullen ze dan zoveel vetrouwen erin hebben om geen demo te gaan uitbrengen , of zijn ze ergens bang voor... ik geloof dat EA bijna altijd demo's uitbrengt van hun games.
Zeker indrukwekkend, vind dit ook tot op heden visueel de meest indrukwekkende racer op de markt. De slogan "most realistic driver" doelde ook zoals ik dacht op de ervaring tijdens het rijden, de handling zal denk ik alsnog beter aanvoelen in Forza. Mij maakt het bar weinig uit of een game kwa handling realistich is, dus sim, zolang het maar een uitdaging blijft en enigzins is gegrond in de realiteit. PGR vond ik hier een mooi voorbeeld van.
Het racegevoel zal wel in orde komen inderdaad. Als ze de handling wat tweaken zodat je in ieder geval van dat geslinger afbent en dus een meer solide handling hebt zal het wel goed komen. Het racegevoel in Shift 1 vond ikzelf al heerlijk, tenminste de adrenaline en de kick als je bijvoorbeeld in cockpit view zat . Met het geluid was ook vrij weinig mis imo.