[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    1 week heb ik altijd mn dingen binnen van daar.

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    hmm oke hetzelfde dus als bij GH.

Een vriend van me had laatst daar naruto gekocht en die moest een maand wachten.

Ik laat deze game maar lekker schieten denk ik |:- heb geen zin om er veel voor te betalen.

Vond 34 eu net mooi

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe zit het met de diepgang van het spel? Ik lees dat alle specials met een druk op de knop uit te voeren zijn?

(en dan ook tov SSFIV)

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als ik die Mission mode doe dan kan ik wel zien dat er veel diepgang in zit. Dan moet je behoorlijk lange combo´s maken. En specials zijn met 1 knop uit te voeren in Simple mode, maar een beetje gamer kiest gewoon Normal mode. Ik kan er niet veel van, maar simple mode zal ik nooit kiezen. Voor de rest ben ik maar een leek in fighters, dus of alles in balans is weet ik niet. Ik zie wel dat Sentinal overpowered is, maar dat zelfs een (half)blinde zien. MvC is denk ik easy to learn, hard to master. En Street Fighter vind ik niet easy to learn. Met Marvel heb je al snel het idee dat je leuke moves uit je mouw tovert. Die indruk heb ik nooit gehad met Street Fighter.

5. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heel erg diep.

6. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is alleen in simple mode en daar kom je echt niet ver mee online.

Ik vind de diepte perfect. Als je alle basisvaardigheden onder de knie hebt gaat het vaak meer om strategie dan om wie het beste de button inputs kan invoeren zoals dat bij SF4 en Blazblue het geval is.

7. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    pik een team met sentinel in simple mode en je bent standaard godlike :p

en je komt er echt wel ver mee,... ik had echt moeite om maatje van mj te verslaan.

8. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet nog ffies wachten tot mijn zavvi-order binnen is, en dan kan ik eindelijk met x23 spelen... ooh, that sounds dirty }:]

9. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    vind het een tof spel speel het meeste met spiderman wolverine cap america
    moet vanavomd werken dus morgen maar weer spelen

10. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wesker _O_

Sentinel helemaal gesloopt door steeds achter hem te teleporteren

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en online? Speel je dan tegen mensen die hem dan op simple hebben staan terwijl jij dat niet heb?

en wat voor cijfer geen je tov SSFIV?

12. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat kun je blokkeren.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Is het ook, maar het maakt het kiezen alleen moeilijker. Ik merk wel dat ik neig richting de snellere characters dan de 'vechtersbazen' zoals Hulk.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De twee spellen zijn moeilijk te vergelijken, ondanks dat er genoeg Street Fighter personages inzitten. Ik hoor van die hard Street Fighter spelers dat ze hun speelstijl van Street Fighter los moeten laten omdat het heel anders speelt. Ik geef persoonlijk de voorkeur aan 1 vs 1 gevechten, maar de toegankelijkheid van Marvel vs Capcom 3 maakt voor mij weer veel goed. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik Street Fighter niet zo vaak heb gedaan omdat ik tegenwoordig het geduld niet meer heb om een personage te masteren. Dan moet je uren maken voordat je er überhaupt plezier aan beleeft. En Marvel brengt instant fun, dat vind ik wel een plus voor beginnende spelers.

16. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hackers wisten via verschillende methodes Jill in het spel te krijgen, al ging dit wel ten koste van Viewtiful Joe, en konden gewoon met haar spelen. Het enige wat mist op de disk zijn de verschillende audiobestanden, waardoor Jill tijdens het spelen niets interessants te vertellen heeft. Jill komt, samen met Shuma-Gorath, officieel pas uit op 15 maart.

Dat verbaast me niks.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is tegenwoordig meer regel dan uitzondering.
    Je betaalt extra voor content dat al op de disc staat.
    Ook heel veel alt outfits staan al op de disc, alleen moet je eerst je portemonnee trekken.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Capcom is nog erger dan Actisivion met hun belachelijk dure map packs.

19. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om morgen een beetje wat te oefenen?

Mijn gamertag is Krulluh

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben een beetje globaal aan het kijken welke characters me bevallen. Ik kijk gewoon of de standaard moves makkelijk zijn uit te voeren en of die moves sterk zijn in mijn ogen. Ondanks dat iedereen hem misschien kiest, maar Dante is echt sterk. Dus voorlopig gebruik ik hem ook.

Die tijd online mogen ze ook wel afschaffen. Heb ik een spannend potje, verlies ik door de tijd. Ik heb dat niet eens in de gaten. Ik had bijvoorbeeld nog X factor, die mijn tegenstander al gebruikt had.

Deel Deze Pagina