Ik heb vorige week eindelijk inFamous uitgespeeld en het einde smaakt zeker naar meer. Deze haal ik denk ik wel pas als ie goed is afgeprijsd. Heb al te veel te spelen.
Gameplay: Kennen we in principe al, maar goed. Blijft er goed uitzien. Vooral het kunnen 'glijden' aan de zijkanten van de gebouwen zal de game een stuk beter maken.
Vet vet! Infamous 1 was een erg erg vette game. Helemaal niet gevolgd en toch gehaald. Deeltje 2 ga ik ook gewoon blind kopen .
inFAMOUS 2: Packfront Unveil, Special Edition & Hero Edition! Hi guys, I’m really pleased to share with you the brand new packfront for the upcoming PS3 exclusive from Sucker Punch Productions – inFamous 2! Check it out below: inFamous 2 continues the saga of Cole MacGrath as he takes a dramatic journey down the coast to the Southern city of New Marais, where he faces a new, darker entity, known as “The Beast.” Throughout his journey Cole is once again faced with the moral choice: to use his extraordinary abilities to save all of mankind or follow a more chaotic and destructive path. inFamous 2 introduces advanced superpowers, an improved melee fighting system, destructible environments, a vibrant, dense and interactive city with over 100 simultaneous characters on screen, and much much more. Come launch, for you fans out there, you will be able to get hold of the inFamous 2 Special Edition which will have a stunning HD 3D lenticular cover. Check out the good and bad variants below: In the Special Edition you will receive a voucher code to download the following exclusive items: ‘Electrocution Grenade’ limited edition power ‘Original Cole’ skin ‘Golden Amp’ For you true inFamous fans out there, we are also producing a limited “Hero Edition” version which not only includes the Special Edition, but also a replica of Cole’s sling bag, a Cole figurine, limited edition comic book, soundtrack and all of the pre-order/promo powers (phew)! Check it out below. The Hero Edition will be limited it quantities and only available in certain PAL territories – so please check with your local retailer for availability. Finally, we also have the following pre-order bonuses which will be available at select retailers. ‘Lightning Hook’ exclusive power ‘Kessler’ skin Original Soundtrack Again, please check availability with your local retailer. High res boxarts: [SPOILER1] [/SPOILER1] Nice Guy SE wordt het voor mij (afhankelijk van de prijs natuurlijk). Hero Edition is ook erg nice, maar daar kan ik nu al van zeggen dat ie iets té duur zal zijn.
Ziet er een stuk interessanter uit dan deel 1, vond dat een gigantische tyfus game. Maar eens in de gaten houden.
Bah al die CE exclusive ingame stuff ben ik wel een keer zat van. Dat je er een artbook of iets anders bij doet oke maar ga niet het spel zelf veranderen ten behoeve van de duurdere versies....
Persoonlijke smaak denk ik, want werd volgens mij aardig ontvangen. Vond het gewoon een gigantische kut game, stad zag er ongelofelijk gaar uit, verhaal niet boeiend, personages zwaar gaar (vind het ook jammer dat ze terug gegaan zijn naar Cole uit deel 1 in plaats van die vernieuwde Cole die ze eerst hadden) en de vijanden waren gewoon tergend. Allemaal hetzelfde en van 372037203 meter in de lucht raken ze je met elke kogel die uit hun wapen komt. Game kon me echt totaal niet boeien. Stad van deel 2 ziet er nu al zo veel levendiger uit wat meteen er al voor zorgt dat het een stuk interessanter is.
Is inderdaad smaak, want hoewel ik de stad ed ook niet bijster interessant vond heb ik me heel erg weten te vermaken met de game. Maar ze zijn echt niet terug gegaan naar de oude Cole hoor. [SPOILER1] [/SPOILER1] Het is een kruising tussen de nieuwe en oude.
Maar ziet er nog steeds uit als een standaard gamepersonage. Al die kale game personages tegenwoordig.
Tsja, creatief zijn mag tegenwoordig niet meer he. Het design wat ze als eerste lieten zien was al een stuk beter (maar wel wat weird met het oog op continuïteit) [SPOILER1][/SPOILER1] Dat ze hierna ook maar snel met Sly4 komen. Dat zal er vast een stuk origineler uitzien dan Cole. (of ze moeten er weer een gritty en dark sequel van maken, dat is tegenwoordig ook 'in')
Stad was niet zo boeiend nee, maar verhaal vond ik juist wel interessant. Bij veel free-roam spellen haak ik af wegens gebrek aan verhaal i.c.m. repetetieve gameplay. Infamous is wel behoorlijk repetetief, maar door het verhaal blijf ik 'm toch spelen. En dat grinden over kabels is lauw
Haha inderdaad. Zodra je kan grinden over die kabels komt de game pas echt los. In deze game kun je tijdens het klimmen op/over gebouwen ook 'grinden' (verticaal en horizontaal), dus dat zal nu ook allemaal veel soepeler en awesomerder zijn.
Focus komt ook veel meer op hand-to-hand combat te liggen begreep ik. Ik heb nog weinig gevolgd van deel 2, maar in een filmpje zag ik Cole met een soort electrowapen, zag er wel lijp uit Ben wel benieuwd hoe dat vechten gaat worden, in deel 1 heb ik er niet heel vak gebruik van kunnen maken als ik van alle kanten werd beschoten, en alleen vierkantje was ook een beetje eentonig natuurlijk (net als L1 R1 overigens).
Gameplay-trailer http://www.gametrailers.com/video/fort-kickass-infamous-2/710982 Ik geloof dat ik gewoon niet echt de doelgroep ben voor een game als deze... De main character ziet er zo standaard 'amerikaans stoer' uit, dus sneue buzzcut, slimfit t-shirtje, tattoos, en uiteraard de standaard stoere 'ik heb 60 jaar lang zware shag gerookt' grafstem... De setting doet me ook niet veel, en de gameplay lijkt me persoonlijk gewoon veels te 'hectisch'. I'm too old for this shit. Doe mij maar lekker een game met een verhaal en wat rustigere actie.