[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Je verwoordt het alsof het een cliché is dat ze de tijdcapsule later gingen opgraven, terwijl dat de exacte bedoeling is van het tijdcapsule concept. Een simpel voorbeeld hoe ik jou zinsopbouw interpreteer in een andere context:

     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    :lol:

    Net het laatste gedeelte van Cachorro op tv gezien (op de VPRO), viel ergens in het midden binnen en dat was best wel zonde volgens mij want ik vond het nog steeds een boeiende film (terwijl ik er echt niet tegen kan als ik iets mis bij een film). Binnenkort maar eens herkijken.
     
  3. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide delen van Iron man gekeken. Vond ze wel sterk, zat er even helemaal in. Jammer dat deeltje drie nog zo lang op zich laat wachten.

    En na de credits van deel twee zie je iets wat op de hamer van Thor lijkt, al zullen er vast wel mensen zijn die meer weten van het Iron man universum en mij gelijk voor gek verklaren 8)
     
  4. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Dat je er nog een 5 van weet te maken, hahahaha... Hele film was enigszins te doen, en dan DAT EINDE!!!!! Eigenlijk zou je het einde overal moeten spoilen zodat niemand nog aan deze film begint.. Zo ongelooflijk slecht =(
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Nicolas Cage heeft de laatste jaren echt in geen één film meegespeeld wat echt de moeite waard is, maar ik denk dat Knowing wel 1 vd 2 allerslechtste van is...
     
  6. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Verkeerd gekozen zinsopbouw dan, maar wat boeit dat? Ik doel niet op een 'cliché' (zo van: ''en jaaa hoor, 50 jaar later wordt ie opgegraven!''), maar op het feit dat de capsule in de film in 1959 word begraven en in 2009 wordt opgegraven. Dat is precies wat dat daar staat, maar dan zonder jaar-aanduiding.
    Uiteindelijk gaat het er toch om dat men een algemeen beeld krijgt van waar de film over gaat?

    Ik denk dat ik er nog een 5 van kan maken, omdat ik totaal geen referentiekader heb. Ik heb al genoeg films gezien, maar mijn waardering nog nooit uitgedrukt in een cijfer. Kan best zijn dat ik het later, na beoordeling van andere films, alsnog maar een 3 waard vind ofzo. Maar goed, het einde is en blijft misschien wel één van de slechtste einden die ik ooit heb gezien.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond Bad Lt. Port of Call New Orleans anders zeer ok en dat terwijl ik een hekel heb aan Cage als acteur

    Zelf gezien: Pour Elle
    Een zeer verfrissende Franse actiefilm over een man wiens vrouw wordt beschuldigd van moord en vast komt te zitten. Wat deze film de moeite waard maakt is het emotionele aspect, je voelt echt de wanhoop van de man, het onbegrip van het kind en het lijden van de vrouw. Daarnaast wordt de film heel subtiel steeds spannender en spannender. Prima kijkvoer!

    7,5

    http://www.imdb.com/title/tt1217637/

    bloedmooie actrice trouwens

    [​IMG]
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick Ass :)
    The Bad Lieutenant: Port of Call - New Orleans :)
    en lord of war en National Treasure zijn ook wel aardige films :9
     
  9. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kon ik vergeten dat Nicholas Cage in Kick-ass zat? Haha, dan is er dus voor mij toch wel een film met Nicholas Cage die ik zeer goed kan waarderen! :thumbs:
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Owja Kick Ass... dat is dan de enige film.. Nu draaien er weer 2 kut films met hem in de hoofdrol. Tja, je moet toch wat als je de belastingsdienst geld verschuldigd bent :p
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik zie dat daar alweer een remake van is. Met Russell Crowe en Elizabeth Banks: http://www.imdb.com/title/tt1458175/
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    wankers ook. Ik vind het gewoon zonde... zelfde geld voor Låt den rätte komma in, breng gewoon de originelen onder de aandacht van het grote publiek....

    mbt Cage in Kick-Ass. True toffe film, maar dat was meer ONDANKS zijn aanwezigheid imo :)
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Vooral het acteerwerk vond Carter en Firth vond ik erg goed. Ook de decors en sets vond ik helemaal niet slecht. Jij ziet het misschien als een 7/10 en durft het een standaard uitkomst enzo te noemen. Het is je goed recht, maar niet als je dit al vanaf zijn dood ofzo had kunnen weten. George VI stierf in 1952 als ik me niet vergis en ook al jaren daarvoor was het stotteren bekend en bovendien is die speech van tijdens de oorlog natuurlijk ook al lang bekend. Je kunt het dan moeilijk meer een standaard uitkomst noemen, omdat zoveel films al bij voorbaat aflopen zoals je weet dat het afloopt. Waargebeurd, maar desondanks vond ik de film gewoon erg goed, buiten het wat trage begin om. Acteerwerk was voor mij de grootste motivatie.
     
  14. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    127 Hours. Waanzinnige film. 9/10

    Geweldige rol van James Franco, en wat maakt Danny Boyle toch altijd briljant gebruik van muziek. Ik wil niet teveel spoilen maar tegen het eind aan zat ik te janken als een klein schoolmeisje...datgene wat Aron over de streep trok, super.
     
  15. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  16. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Net 11:14 gekeken.
    Aardige film. Beetje in de stijl van Crash waar verschillende verhalen bij elkaar komen.
    Qua verhaal vond ik hem minder als crash maar de momenten hoe het bij elkaar uitkomt vind ik beter gedaan. Erg tof camerawerk ook.
    7/10
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Walk the Line

    Ben misschien redelijk bevooroordeeld als grote Cash fan. En 50 en 60 jaren muziek fan.
    Maar ik kan echt genieten van deze film. Mede door dat er gewoon goed aandacht wordt besteed aan de muziek. En legendarische optredens worden nagebootst.
    Phoenix moet snel weer op het rechte pad komen en weer goede rollen gaan spelen. Want hij zet een hele goede Cash neer en Witherspoon als June is zeker niet minder.

    Soms heb je wel eens dat je denkt, was ik maar in een andere tijd geboren.
    En dat heb ik met de 50's en 60's door de muziek.

    9.5/10
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    True grit:

    de nieuwe film van de coen brothers. Ik vond het echt een vette film. Heel anders dan ik verwacht had. maar wel veel droge en zwarte humor zoals je van de coen brothers kan verwachten.
     
  19. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Als mede-Cash-fan vind ik 9,5 nog aan de lage kant, van mij krijgt ie gewoon een 10 ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  20. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Due Date
    Had al geen hoge verwachtingen van deze film en dat was maar goed ook. Verhaal was gewoon een of andere random roadmovie met de raarste dingen erin. 90min naar die Galifianakis kijken word je ook snel zat want hij is vaak helemaal niet grappig. Zaten soms nog wel leuke dingetjes tussen maar verder is dit gewoon een middelmatige komedie.
    6,3 / 10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina