Hij maakt wel vrienden zo dat moet ik wel toegeven. Ben ik trouwens de enige die echt fucking veel tijd zit te besteden aan Blacksmithing? jezus niet normaal hoeveel copper/tin/bronze/iron/steel ik nodig heb nu...word er ziek van
Wait what? Wat probeer je nu onder aandacht te brengen. Dat het unfair is dat je mensen niet meer kunt boosten i.v.m. phasing?
Zeau, nieuwe guild, nieuwe kansen . Hadden een DPS te weinig, dus iemand gevonden in tradechat. Blijkt een top-speler te zijn die net terug kwam, hehe. Meteen maar 4/4, 4/5 en 1/2 gedaan. Zondag Al'akir en Nef hoop ik.
Net weer begonnen met WoW. maar ik krijg bijna elk uur wel een error, hij sluit wow helemaal af en ik krijg zo'n error raport te zien met wat je aan het doen was toen hij vast liep enzo. heb nog geen addons geinstalleerd en hier nog nooit last van gehad. heeft iemand hier ook last van? of weet iemand een oplossing?
bedankt, ik zal het zo ff proberen. //edit hoe kun je je grafische kaart updaten?ik heb een nvidia geforce 8200
Misschien staan ze op de website? Configuratiescherm->apparaatbeheer->beeldschermadapters->rechtermuisknop op videokaart->stuurprogramma's bijwerken. kan je ook misschien proberen.
thx ben dus sinds een half jaar weer begonnen op mijn rogue, maar ik weet echt niks meerhoe zit dat nou met die poisons? eerst had je altijd 11 grades, maar nu zie ik er nog maar 1 bij die vendor in IF. Zijn de grades verdeeld over vendors, of is er gewoon nog maar 1 grade?
net driver gedownload, wil ik m installeren, mislukt dat. en nu kan ik WoW niet meer opstarten... 'Failed to find a suitable display device.'
Ik probeerde WoW vandaag te spelen maar ik krijg ook deze melding terwijl ik niets heb veranderd of iets. Heel vreemd...
bij mij doet ie het nu weer, vreemd ik ben geswitched naar assa rogue, maar ik kan maar geen goeie rotation vinden. mutilate is erg belangrijk. maar als ik die gebruik zit ik continu zonder energy, en dan kun je nooit snd houden. is er iemand die een goeie rotation heeft voor een assa rogue?
http://www.gotwarcraft.com/guides/classguides/assassinationrogue.php Ongeveer 52.400 resultaten (0,29 seconden) Dus
thx ik denk dat ik de rotation nu wel goed heb, maar in instances heb ik nog steeds niet meer dan 4k dps. ligt dit dan aan mijn gear? http://eu.battle.net/wow/en/character/trollbane/eglerion/simple