This list does not include Xbox Live Arcade games, Xbox Originals, Kinect games or Xbox Live games on Windows 7 Phone[1], which are detailed in their own articles. There are currently 795 (exclusive: 112; console exclusive: 74; multiplatform: 608 ) games on this list. See Lists of video games for related lists. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_360_games Maar GOTY's en special editions zitten wel in Dulle's lijst he, en Japanse games weer niet. Dus is niet helemaal te vergelijken.
zou wel leuk zijn als we hij compleet is voor de spellen die officieel in NL zijn uitgebracht, s kijken of daar een lijstje van te vinden is
Goed. Dit jaar gaan we gewoon verder. Deze week komt de eerste noemenswaardige release eraan (Dead Space 2), dus bij deze een kick om mensen aan dit topic te laten denken. [Ik weet dat dit geen echte kick is omdat dit topic een sticky is. Wijsneus. ]
Ik ga een dezer dagen zelf ook weer eens speuren, maar goed. Genoeg mensen hier die games kopen en dus ook even een kleine bijdrage kunnen leveren. Het hoeft niet door maar een paar personen gedaan te worden.
Power Gig: Rise of the Six String - 5.6 GB Shaun White Skateboarding - 6.3 GB Raving Rabbids update - 4.5 GB Project Sylpheed update - 6.2 GB Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 - 3.1 GB Fighter's Uncaged - 2.7 GB MotionSports - 2.5 GB EA Sports MMA - 6.4 GB Sonic Free Riders - 1.8 GB Dance Masters - 2.1 GB Zumba Fitness - 3.9 GB NBA Jam - 1.3 GB Majin and the Forsaken Kingdom - 1.8 GB
Ik heb Mass Effect 2 gekocht en het zijn dus twee discs. Kan ik deze ook allebei installeren op de HDD, en dat ik er dan maar een in hoef te doen?
Je moet dan nog steeds wisselen. En er wordt ergens op (ongeveer) 3/4 van de game aangegeven dat je moet wisselen. Kan niet precies zeggen waar, want dat is een flinke spoiler.