FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Even een vraag; Als iemand tijdens een wedstrijd het spel afsluit (Verbinding wordt verbroken) krijg ik dan de punten? Dit is mij erg vaak overkomen, als ik bijvoorbeeld 3-0 voor sta, wordt er volgens zonder pardon FIFA gekapt door een speler.. Kan dus nooit de wedstrijd helemaal uitspelen. (Irritant)!
     
  2. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag: Ik ben met FIFA nog al slecht in verdedigen op de één of andere manier. Wat is nou de beste manier om te verdedigen?
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    met (B) zodat er een tweede man druk kom zetten, daarnaast kan je een (A) tackle doen als je het duel in gaat.

    probeer met je backs druk te zetten als je tegenstander via de flank aanvalt en zorg dat je met je geselecteerde poppetje het overzicht te bewaren en de (steek)pass te onderscheppen

    Zo doe ik het tenminste
     
  4. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Die (A) tackle gebruik ik ook vaak, maar volgens mij tè vaak. Ik houd de knop steeds in, waardoor hij als het ware gaat happen naar spelers.
    Maar zijn er nog meer manieren?
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik moest vandaag een update downloaden, wat was dat?
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Neeeeeee! Had net mijn mooiste schot/goal (rechterkant, ongeveer middenlijn tegen de kruising/lat en vervolgens er in) gemaakt in FIFA 11, maak ik de 2 - 0, leaved hij.
    Wat een mongolen spelen dit spel zeg, het is alleen maar leaven :emo:
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net nog nooit zo pissig geweest denk ik:mad:
    Speel online Tottenham - Arsenal, ik zie best snel dat de gast vrij goed is en kom na 8 minuten 1-0 achter. Vervolgens valt me controller uit, hij scoort niet en krijgt een corner.
    Ik dus hopeloos batterijen proberen etc..bij de corner kopt hij tegen een speler aan, de keeper kan de bal dus niet pakken en hij loopt de bal het goal in. 2-0 achter. Ik pissig en vind nieuwe batterijen.
    Vervolgens scoor ik in 10 minuten mooi 2x, 2-2. Valt weer me controller uit:mad:
    Hij gaat dus proberen makkelijk te scoren en doet dat ook snel, 2-3. Ik heb nog steeds geen batterijen en een volgende kans mist hij, rust.
    In de rust heb ik eindelijk werkende batterijen, stuur ik hem een message of hij zo lief wilt zijn in ieder geval 1 eigen goal te maken, doet hij natuurlijk niet.

    2de helft is spannend, ik kop nog op de lat maar het blijft 2-3.. zie ik dat z'n rating 6300 is.. had gewoon dik verdient te winnen :mad:
     
  8. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf 2x gespeeld tegen gasten in de 6000 skillpoints, en die verloor ik alletwee met 2-1, terwijl ik veel betere kansen had...
     
  9. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het schieten in Fifa toch best nep

    Het voelt niet echt of er kracht achter een schot zit en 9 van de 10 keer heeft de keeper de bal klemvast als die niet van een topspits komt.
     
  10. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nu ook Fifa 11 gekocht. Wat is nou een leuk team om online mee te spelen? Ik nu een aantal potjes met FC Barcelona gespeeld en dat ging wel goed, maar ik wil eigenlijk een team dat niet iedereen heeft. :p
     
  11. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Tottenham?
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik zal dat team onthouden. Straks nog een paar potjes spelen met het Nederlands elftal, leuk team. :)
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Leuk, sta 4 - 0 voor en weer blijft FIFA hangen (online) gebeurd echt elke wedstrijd. :emo:
    Nu maar een uur wachten zodat hij leaved, jeeh.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laat me raden, tegenstander schoot de bal uit en hij bleef hangen? Dat is gewoon zo'n lame trucje.. :emo:
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Spartak Moskou
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Everton!
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja! Een uur later dashboarde hij eindelijk. 8)
     
  18. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    LT plus A inhouden (eventueel RT ernog bij om te rennen) dan volgt ie de speler en dan A loslaten
    is het beste ,moet je wel goed timen en ff leren.. maar dan is het Beest

    je kan ook gewoon wat hier boven word gezegd A+B of X is maar hoe je je controls heb ingesteld. alleen nadeel is dan dat ze je kunne uitkappen.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2011
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    3.5 ster:
    Udinese

    4 ster:
    Schalke 04
    Fiorentina

    4.5 ster:
    Tottenham
    Aston Villa (na de transferupdate)
    Liverpool (na & voor transferupdate)
    Bayern München
    Arsenal
    AC Milan

    5 ster:
    Manchester City (zwakke 5 ster).
     
  20. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf OL erg fijn spelen

    Lopez is een soort Messie en Bastos schiet elke vrije trap er in en dan heb je nog Briand
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina