[XOne] Dragon Age: Origins [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. En ik heb hem gekocht voor +/- 20 euro incl. verzendkosten dus dat is gewoon een koopje. :)

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat is dan een zeer goede aankoop:thumbs:

3. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Als je tegen bij zombies vastloopt betekend het meestal dat je team geen goede crowd control heeft, en zorg ook voor een goede tank. Gebruik zelf meestal Allistair ervoor, die kan iedereen naar zich toe leiden en wanneer je zorgt dat die in leven blijft kan je redelijk makkelijk alles afmaken.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Thanks, maar ik ben eergisteren helemaal overnieuw begonnen en dit keer als Mage, en het gaat nu echt veel beter. Ik ben nu verder dan ik ooit ben gekomen toen ik warrior was, ik heb ongetwijfeld iets verkeerd gedaan toen. Ben dit soort games ook niet gewend waar je echt aan je team moet denken ook. Ik heb meer games zoals Oblivion, Fallout 3, TWII, Gothic, etc gespeeld, waar je gewoon in je eentje bent. Het woordje tank ook, het is dat ik het onlangs gelezen heb anders had ik echt WTF gedacht :D

5. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Hij is verzonden! :cool:

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vermaak me super met de game nu, van de combat blijf ik geen extreem grote fan maar het is verder wel erg tof gedaan allemaal. Ik zit nu in Orzhammar of zoiets, erg groot en mooi allemaal. En ik zie bij de achievies dat er iets komt met weerwolven, maar das in een ander gebied maar dat boeit niet...weerwolven zijn win!!!!

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het exemplaar van DAO die ik heb is een NTSC/J versie, Made in singapore, proof of purchase staat er op de achterkant. Als ik echter mijn spel wil registreren op de Bioware DAO forum, dan zegt ie dat de code verkeerd is, die onder de barcode staat zeg maar. Nu kan ik dus totaal niet reageren op die forum daar. Iemang enig idee wtf hier aan de hand is?

8. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik ga die Ultimate Edition maar eens bestellen. Maar ik las dat je kunt kiezen om je team zelf te besturen, of het door AI te laten doen. Hoe werken die verschillen een beetje in de praktijk? (Moet je echt ieder pop besturen, of is het meer met commands ofzo)

9. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Elk willekeurig moment kun je met LB en/of RB als ander personage spelen, zo heb je tijdelijk de controle over een teamlid. Alle andere personages worden dan automatisch door de AI bestuurd.

Je kunt de AI wel sturing geven, zo kun je in het menu per personage instellen hoe hij of zij speelt in combat (bijvoorbeeld verdedigend, afstandelijk, agressief etc.) Ook kun je instellen wanneer een mage bijvoorbeeld een teamlid moet healen of bij hoeveel health een personage een verdedigende stand aanneemt.

In de praktijk merk ik dat ik vooral met mijn eigen personage speel en af en toe gauw van personage wissel om een bepaalde spell/talent te gebruiken, dat personage tegen een bepaalde vijand te laten vechten of om het desbetreffende personage een potion te laten drinken. Die Tactic Slots zijn pas echt handig zodra je de moeilijkheidsgraad hoog hebt, eigenlijk alleen bij Nightmare Difficulty, maar er zijn ook bepaalde 'bosses' waar dit handig bij is op lagere difficulties.
    Ook hangt het af van de class die je speelt. Speel je bijvoorbeeld als mage, dan heb je het over het algemeen wat makkelijker en heb je zelf meer het overzicht over je team en kun je teamleden healen als je in het bezit bent van die spreuk, speel je als warrior dan wordt het snel moeilijker en is het handig om gebruik te maken van de tactic slots.

Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké thanks. Zijn alle moeilijkheidsgraden meteen speelbaar?

Ik zal ook eens kijken naar wat voor klassen er allemaal zijn.

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Dat werkt dus eigenlijk een beetje zoals bij Kotor, maar dan iets uitgebreider?

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof van wel, maar Nightmare difficulty... Tja, na als Mage op mijn gemak door Hard difficulty te spelen even Nightmare uitgeprobeerd. Na het proberen te verslaan van een Genlock (een beetje het standaardtype vijand) maar meteen teruggeswitched. Maar goed, moet je zelf maar kijken natuurlijk op welke difficulty je wilt spelen. Het voordeel is dat je elk moment van difficulty kunt switchen, dus als je tegen een flinke boss moet kun je het gerust een moeilijkheidsgraadje lager zetten als je dit zou willen.

Inderdaad. :) Het spel lijkt qua gameplay behoorlijk op Knights of the Old Republic, alleen de settings/personages/verhaal etc. zijn natuurlijk compleet anders.

13. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nah, ik hou niet van switchen, uitdaging is wel leuk, ook al ga ik soms 20 keer af op dezelfde plek. Ga voor hard dan.

14. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet maar zien, misschien heb ik Nightmare difficulty te snel afgeschreven, maar ik ben wel tevreden over Hard. Grotendeels is het erg makkelijk, maar het voorkomt dat je bij de grotere bosses naar een lagere difficulty switched. :9

15. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag al binnen gekregen, terwijl die woensdag pas verstuurd was! }:]

Maar goed, het is wel een vet spel maar wat me op valt is dat het spel niet zulke hele goede graphics heeft. Wel jammer.

Zou iemand mij een beetje kunnen uitleggen wat ik nu moet doen? Gewoon de quests doen?

16. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Quests doen in een RPG lijkt mij een goed plan ja :+

17. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    :lol:.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet nog dat ik maar niet in de game kon komen omdat ik de combat niet begreep, dat ik een tweede playthrough ben begonnen (de vorige niet afgemaakt omdat ik alleen maar stierf) en nu ik de combat wel echt begrijp, vind ik de game fantastisch, echt geweldig.

Ik was RPGs gewend waar je je niet druk hoefde te maken om andere party members, gewoon alleen jezelf. En dan komt ineens DAO, waar je absoluut strategisch te werk moet gaan en alles goed instellen, geweldig vind ik dat nu.

Ik ga zéér binnenkort de Ultimate Edition kopen, die alle DLCs en Awakening heeft voor een prachtig prijsje. Ik heb zelf een versie uit Singapore , ik kocht de game ook tweedehands en de Stone Prisoner DLC code was al gebruikt toen, dus daar heb ik niks aan. Dus ik ga gewoon voor de UE. Hoe zit het trouwens met de UE, heb je dan alles op disc staan en dat je dat moet installen of zijn het allemaal codes?

God...rpg..wat een fantastisch genre toch, nah...het beste. :thumbs:

19. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Ultimate Edition gisteren binnen gekregen van Thehut voor maar 20 euro.

Je hebt 2 schijfjes. Op de ene schijf staat het spel en op de andere schijf alle DLC's.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Netjes, hele mooie prijs. Ik wilde bij Amazon UK bestellen maar die heeft geen paypal zag ik, The Hut wel, dat is nice. Hoe lang duurde het ongeveer tot je em binnen had?

Deel Deze Pagina