[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. James Pond

James Pond Guest

Ik speel met Hulk Wesker en Sentinel hahaha

2. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een perfect team voor eerste klas amateurs? :+

3. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met Zero, Dante en Dormamu

Sentinel is nog steeds men grootste vijand.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    X23 en Deadpool gaan mij goed af.... misschien ook wel Wolverine. Ze zijn alledrie snel, rush gericht en duiken met verschillende moves achter de tegenstander op. Altijd handig bij zo'n slome Sentinel.

5. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    iemand hier de players guide van dit spel zo ja is die handig

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Klik!

7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Vandaag geleerd hoe je Team Aerial combo´s maakt toen ik een paar potjes deed tegen BigSyke. Had ze voor vandaag nog niet gezien, maar dat werkt wel leuk. In de Training gaat het dan vaak goed, maar in de wedstrijden lukt het nog niet zo. Maar ja, dan speel je natuurlijk niet tegen een stilstaande tegenstander.

8. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het denk ik alweer gehad met dit spel. Je bent gewoon gedwongen om Sentinel te gebruiken wil je iets bereiken online.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    valt wel mee hoor, zo goed is Sentinel nou ook weer niet. Je moet gewoon zijn projectiles blokken, erover heen springen, en dan een dikke combo doen. Of nog makkelijker je teleport achter hem met een character zoals Deadpool

10. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stop inderdaad maar :{. Ipv te whinen kan je ook gewoon proberen om ze te verslaan. Sentinel is niet OP, en om iets te bereiken online is helemaal bullshit. Wat wil je bereiken dan?:emo:

11. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig dat de personen die Sentinel gebruiken altijd zeggen dat hij niet OP is :emo:

Op elke fora wordt gezegd dat Sentinel OP is en zelfs Justin Wong, een van de beste fighting game spelers zegt het.

Natuurlijk is het wel mogelijk Sentinel te verslaan maar het is gewoon veel moeilijker dan met andere characters. Kijk maar eens naar de leaderboards en dan zal je opvallen dat de meeste Sentinel als meest gebruikte personage hebben.

12. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Jesustapdancingchrist wil deze game toch ook wel hebben. Voor op de bank met wat vrienden is het geniaal.
    Ranked random online ben ik denk ik alleen snel uitgekeken als er zulke mensen noobcombinaties en variaties gebruiken om alleen maar te kunnen winnen. En ze dan ook lame ass combo's blijven spammen zonder enig eer gevoel.
    Heb daar zo'n hekel aan, en dat die draken zich dan nog echt goed vinden ook.
    Zelfde figuren die met Fifa na een willekeurige 1-0 in hun voordeel alleen achter in blijven rond tikken en zich dan goed vinden als ze dan winnen.

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zijn de ontiegelijk lange combo's en het vinden van goede team combinaties niet waar deze game om draait? Naast lol hebben dan.

Dit is niet alleen aan jou gericht maar iedereen, als je iets tegenkomt waar je constant door dood gaat dan ga je toch proberen een strategie te bedenken om het tegen te gaan. Als er een vechtspel is die je opties geeft voor situaties dan is het deze wel...

14. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, mensen zeggen te snel dat iets cheap of lame is, terwijl het gewoon een bepaalde strategie is die werkt. Keep-away characters projectile spam, dezelfde special combo blijven gebruiken, assist spammen etc. Allemaal styles van characters die die bepaalde moves gebruiken omdat ze daarvoor gemaakt zijn. Je gaat toch niet met ranged characters rushen, en met melee's keep-away spelen? Als mensen het zo lame vinden, probeer je maar es uit te vinden wat de verschillende sterktes en zwaktes van ieder character zijn. Dat is haast de helft van de gameplay van deze game. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar wat heeft het voor zin om daarover te blijven zeuren? Sentinel is sterk. Klopt. Maar als jij genoeg skilled bent met je team, assists en mix-ups zou het geen probleem moeten zijn. En als je verliest, fijn voor die kerel wat Sentinel speelt, je weet tenminste voor jezelf wat je skill is.

/rant :D

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar toch hoort er een balans te zijn in de personages en al heb ik het spel niet, die balans lijkt Sentinel echt te ontbreken :)

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Op zich is het al heel bijzonder dat er maar 1 OP character in zit toch, van hoeveel capcom fighters kon je dat bij launch zeggen :+ Als hij echt OP is komt er vast wel een tweak/patch

17. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind het een leuk spel op zich maar wordt gewoon niet beter. Die lange combo's lukken echt niet. Als iemand voor 45 euro het spel met de strategy guide wil kopen (inc verzending) kan hij mij een PM sturen.

19. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En ook grappig inderdaad dat het van iemand komt die wel verstand van het spelletje heeft en die niet zeikt en doelloze berichtjes gaat posten dat hij niet kan winnen van een bepaalde strategie. Als je het ook maar een beetje gevolgd had, wist je dat Jwong allang op z'n mening is teruggekomen. Hij heeft in Wednesday Night Fights gezegd dat hij het niet zo bedoelde en dat mensen moesten kappen met zeggen dat iets cheap of OP is, dat is namelijk bullshit. Voor alles is namelijk een strategie. Als je daar niet mee leert omgaan kom je nergens (in het leven?:emo:). Dit is de meest gebalanceerde Capcom Fighter die er de laatste jaren is uitgekomen, in mvc2 zaten characters die echt met kop en schouders boven de rest uitstaken. Bij SFIV heb je heel erg last van tiers. Als je een goede speler bent, kan je hier met elk team winnen. Clockwork speelt met Hsien-Ko, dat wordt door de meeste echt als een flutchar afgeschreven.

En Syke, je bent een weekje bezig man. Komop.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  20. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ja kom op man, wij hebben nog niet eens tegen elkaar kunnen spelen. Een groentje in elkaar rammen zal je goed doen;)

Ik heb van het weekend net even een uurtje kunnen mission moden en ik heb een vraagje bij het air combo van Thor dat ze je steeds laten doen (S, airM, airM, airH en dan S) in welk tempo doe je dit, want het lukt me heel soms, maar ik krijg geen gevoel voor die laatste S die dus steeds net te laat lijkt te komen.

Aangezien al zijn overige missies op dit combo rusten moet ik toch ff dooroefenen, maar weet iemand hier het tempo waarin je die S erachteraan gooit, want als ik te snel ga registreert ie mijn airH weer niet:'-(

overigens wel een toffe character die thor.
    Maar er is gewoonweg te veel keuze hier man, zoveel toffe characters dat ik niet kan kiezen waar te beginnen.

Deel Deze Pagina