Update!! Allereerst; Marco van Coolermaster.nl en Freddy van Highflow.nl, heel erg bedankt voor het vertrouwen. Vandaag een pakketje gekregen van Highflow, met wat bestelde dingen Zie hieronder de foto's. Een mooie switch als aanknop. Als het goed is met een oranje lichtje, wat goed in het geheel past: Een Temp sensor, altijd goed! 20 Meter sleeve, ook in het oranje. ik denk dat ik daar wel een redelijk eind mee kom! 2 meter headshrink, ook wel handig! Verder nog een hoop promo materiaal, zodat ik een voorbeeld heb om het logo uit te snijden. De kast zelf staat nog bij Brink of Modding, hoop dat ik deze zondag op kan halen
Update!! Vandaag ben ik bezig geweest met de mal voor het logo! Zie hieronder de gemaakte foto's! De plaat ligt klaar! Wou het eerst met de handzaag doen, maar toen kwam m'n pa met dit: Toch iets makkelijker! Tadaaa! De plaat is gezaagd. En zo staat word ie op de kast. Ik denk dat ik nog een paar andere vormen maak, met een ribbeltje etc. Wat vinden jullie tot nu toe?
Dit is de mal voor het logo. dit heb ik gemaakt voor de maten, en als deze goed is, word het in metaal gemaakt. uit het metaal worden vervolgens ook letters etc. gezaagd. @Graveheart. Gewoon, proberen, mails sturen, zakelijk doen, etc!
Tuurlijk hebben ze wel wat eisen. Voor Highflow.nl moet ik mijn buildlog op verschillende fora bijhouden, en de naam geregeld noemen. Verder laat ik nog een metalen plaatje snijden, waar de logo's van de 2 sponsors zijn uitgesneden. deze komt achterin de kast, en word verlicht dmv frosted plexi en leds.
Update!! Vandaag weer een pakketje van Coolermaster gekregen! Hierin zaten 5 Silent led fans Deze zullen gespoten worden; de omlijsting zwart, en de binnenkant oranje. Hieronder de foto's:
Straks als alles af is werkt het niet Nee goed bezig Daan! Netjes dat je 2 sponsoren hebt gevonden. Scheelt je veel geld voor iets moois.! Plan ziet er goed uit.
Update!! Zoo, weer een behoorlijke update vandaag! Allereerst heb ik de voeding gesleeved, op 1 kabel na, hier had ik te weinig sleeve voor, haha het gat moet iets breder, zodat de kabels er allemaal doorheen passen. Er is denk ik nog 30 meter nodig voor de rest van alle kabels Verder, heb ik de kast gisteren weer opgehaald bij Peter van BrinkOfModding. Hij heeft het PSU gat verplaatst naar de achterkant, de ATX gaten geboord en het gat voor het I/O shield gemaakt. Er is een dingetje mis gegaan, maar dat word vast prima opgelost! Zie de foto's hieronder. Katten kruipen ook echt OVERAL in
Ik denk niet dat je een mal moet maken met spaanplaat en een decoupeerzaag. Zoals je ziet is de uitsnede niet zuiver. Dus zorg dat je het laat drukken of zorg voor een fatsoenlijke zaag. Goed bezig verder hoor!