FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord, Spartak Moskou, Arsenal of City meestal.

    1x CDM, RCM, LCM, LF & RF die naar binnen lopen
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Liverpool.
    4 - 3 - 3 met Torres in de spits.
    Gelijk ultra aanvallend + counter.

    Het werkt, ja. :+
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Counter met die quick tactics, of bedoel je dat dat is hoe je speelt? ;)
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Quick tactics.
    Counteren zelf doe ik alleen bijna nooit. :+
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    En ultra aanvallend is ook ergens in te stellen of niet?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, twee keer (right) in-game. ;)
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Oké maar bij de quick tactics heb ik bij alle pijltjes 'counter' staan, klopt dat?
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet handig.
    Ik heb bij de vierpuntstoest één aangepaste tactic, 1 waar je op balbezit speelt, 1 waar je high pressure speelt en 1 waar je op counter speelt.
    Aan 4x balbezit heb je natuurlijk niks:+

    @Ferron

    Moet je bij de dalende vrije trap al met je stick naar boven vanaf het begin, of pas als je B hebt gedrukt?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Is die naar Ferron gericht, of naar mij? Ik doe altijd tijdens het richten al, maar zou ook goed kunnen dat het pas na (B) hoeft ;).

    Gebruiken jullie echt die quick tactics, ik heb die nog nooit gebruikt! :eek:
     
  10. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook nooit quick tactics en ik verlies echt tè veel. Dus misschien ligt het daar aan... :9
     
  11. Kyzert

    Kyzert Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemorgen!

    Ik heb een probleem ik kan niet tegen mij maat spelen via xboxlive.. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen? Hij en ik hebben nooit problemen met de verbinding alleen als wij tegen elkaar willen connect hij niet! echt zwaar #@$@!!!
     
  12. Kyzert

    Kyzert Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik die wijzigen dan? in het spel zelf of instellingen van de xbox?

    waar kan ik die wijzigen dan? in het spel zelf of instellingen van de xbox?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat heeft te maken met je router, zie ook dit topic. :)
     
  14. Kyzert

    Kyzert Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx ga t ff proberen hoop dat t lukt!
     
  15. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    NVM!
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit in een Fifa dip, dus wat is jouw opstelling dan? Gewoon de normale 4-3-3? En welke spelers dan?

    Reina
    G. Johnson
    Skrtel
    Carragher
    Agger
    Lucas
    Gerrard
    ???
    ???
    Torres
    ???
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb weer gold, wie wil er nu een pot spelen tegen mij? Teams maken mij niet zoveel uit. Ik heb het wel een lange tijd nier meer gespeeld though. Ik ben beschikbaar tot 20.30~
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb aan de hand van Ferron's tips een formatie gemaakt waarmee ik tot nu toe succes heb gehad. Ik laat hem hier zien met Tottenham wat denk ik het beste team ervoor is, maar met een team als City kan het ook wel.

    -----------Gomes------------
    Corluka--Gallas----King---Bale
    ---------Palacios------------
    ------------Huddlestone-----
    -----------------------------
    -----------Modric-------------
    ------------------------------
    --------------------vdVaart---
    ---Lennon--------------------
    -----------Crouch-------------

    2 CVM's, 1 CM, een LW en RW en een ST.
    Van der Vaart staat aanvallender dan hierboven staat, hij staat niet in een rechte lijn met Lennon maar echt 1 millimeter eronder.
    Je begint op Ultra Offensive en in de counter, mocht je achterstaan kan je dit veranderen naar High Pressure.
    Lennon is een rechtspoot en ik baseer me spel vooral op het bereiken van hem, de man passeren en dan een voorzet vanaf de zijlijn op Crouch.

    Rond de 60ste minuut breng ik Dos Santos voor Modric en zet ik van der Vaart op CM.
    Rond de 70ste minuut breng ik Assou-Ekotto voor Bale die meestal als eerste moe is, en breng ik Defoe voor Crouch. Vervolgens wissel ik Lennon en Dos Santos om.
    Dos Santos is linkspoot, ik speel dan niet meer op de voorzet, maar probeer binnendoor te komen en dan te schieten met Lennon en Dos Santos, nu Lennon links staat kan hij dus wel goed schieten, tot de 70ste minuut doe ik het maar zelden want zijn linkerbeen is dramatisch.

    Met deze formatie heb ik veel de 0 gehouden, ik scoor dan ook niet veel maar kan me tegenstander wel 'stuk' spelen door de tactiek wisseling.

    Overigens heb ik in de afgelopen 4 dagen 6 penalty's tegen gehad en daarvan 4 gestopt.
    Ik duik nooit, als hij bijna schiet moet je gewoon met je rechterstick een klein beetje een hoek inlopen. Als hij hem door het midden schiet heb je hem, en als hij hem (maakt niet uit of hij hoog of laag schiet) in je hoek schiet heb je hem ook. Je hoeft dus niet je linkerstick te gebruiken want dan heb je de kans dat hij hem alsnog in jou hoek scoort.
    Dit is echt de beste manier om penalty's te stoppen omdat maar weinig mensen hem hard durven te schieten, en je keeper hem ook nog vaak klemt op bovenstaande manier.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    [​IMG]

    0 schoten... in 120 minuten heeft me tegentander 0 schoten gehad en alsnog wordt het 0-0:lol: Hij was ook niet slecht ofzo en paste goede verdedigings tactieken toe maar ik wist steeds zijn aanval op tijd eruit te halen. Wel echt heeel dramatisch dit. Hij had een rating van 4700..
    Wel props dat hij nog verlenging durfde te spelen8)

    Het potje erop weer 0-0, dit keer na 90 minuten. Ik 2 schoten waarvan 0 op goal, hij 5 schoten waarvan 1 op goal, zijn schot op goal was in de 50ste minuut een penalty waarbij ik ook een rode kaart kreeg, dus wel tevreden :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goddamn wat duurt het lang om een Legend te worden bij Be a Pro.
    Op sommige plekken zie ik dat het 2 seizoenen zou moeten duren. Ergens anders weer 4. Ben nu iig 5 seizoenen bezig en nog steeds geen achievement. [noparse]:mad:[/noparse]

    De 'Win 5 Ranked matches achterelkaar' achievement was ook geglitched.

    Ik kan nu helemaal niet meer online (fuck de EA servers :mad:)

    Kutgame. :+ Even kijken of ik nog een paar achievements kan halen door te simmen. :p Het is niet zo alsof ik de achievements niet heb verdiend. O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina