Gears of War 3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben bang dat je gelijk hebt, maar ja...zolang het maar wel een waardige SP ervaring is en ook gewoon lang genoeg. Het moet allemaal niet te snel over zijn. En ze mogen NOOIT meer flikken om zo'n 'eindbaas' te maken.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf die tijden van die acts kunnen echt niet, dan zou die SP 70 uur duren.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    denk dat de maker van het filmpje bedoelde dat de act zolang duurt en niet een chapter.. als dat waar is is de sp HUGE

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan zou het nog niet kunnen. ;)

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    waarom niet?

binnenkort nieuwe viddie

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Chapter 4: One Hour Earlier. Daarom bijvoorbeeld. De tijden die je ziet geven aan hoe laat de missie zich afspeelt.
    Daarnaast, het is gewoon onmogelijk een shooter te maken van 50+ uur met de huidige technologie. Er zit zoveel werk in graphics, physics en animatie, daar werken zo enorm veel mensen aan, dat kost zo enorm veel geld, dat er niet gewerkt kan worden aan missies die samen meer dan 50 uur in beslag zouden nemen. Dat is niet te doen als je allemaal unieke locaties maakt.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zou overigens ook veel te lang worden voor een lineaire shooter. Dan word het na 20/25 uur toch écht heel saai.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    31 chapters is dan alsnog veel :p

9. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn het in Gears 2 niet ongeveer evenveel chapters, verdeeld over 5 acts? nu zijn het iets van 30 chapters, en bij Gears 2 toch ook iets van 5 of 6 per act?

Overigens hoop ik op een speelduur van ongeveer 8 à 10 uur, dan blijft het nog leuk :).

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh ja klopt. ik zie het. trouwens... WEER gridlock? ik ken elke steen in die map nu wel..

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van mag mij de SP 15-25 uur zijn hoor. Gears verveelt niet :b:

Maar het zal wel weer rond de 10 liggen uiteraard.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ook als het super veel variatie heeft, ongelooflijk epische gevechten, emotionele momenten (zoals Gears 2 ook had) en ga zo maar door? Nee dan mag het van mij echt laaaaaaaaaaaang duren.

Ja das wel minder,maar toch...15 nieuwe MP maps. Dan mogen we niet klagen eigenlijk. Bij COD games en dergelijken heb je ook meestal 15 maps ongeveer,of zelfs iets minder? Nee ik klaag niet :D. Plus ik speel toch niet heeeel veel Gears MP, Horde wel. En uiteraard Beast Mode straks.

15 a 25 zou geweldig zijn,maar gaat vast niet gebeuren nee. Hoe lang was Gears 2 ongeveer? Zal denk ik wel in die buurt zitten.

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    bedoelde ook meer dat ik een andere gears 1 map zou willen zien dan gridlock. escalation ofzo

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Escalation? Die vond ik altijd heel vervelend :+ 2 Snipers spawn aan een kant was echt zwaar klote, vooral als er wat active hoeren van de partij waren.

Ik ben allang blij dat ze Clocktower gaan remaken, dat vond ik altijd een bazen map. Ik ben ook blij met de terugkomst van Blood Drive en Jacinto, mijn twee favoriete Gears 2 mappen :). Ik hoop stiekem nog op een Allfathers Garden remake of Memorial... Maarja, ik heb eigenlijk nog liever dat ze nieuwe maps gaan maken :+

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar er zitten toch 15 gloednieuwe mappen in als we die video mogen geloven? Ik ben niet zo goed in map namen, dus correct me if i'm wrong.

16. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    14 nieuwe maps en 6 remakes, dus ik ben tevreden :).

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja genoeg maps.. bullet marsh zou ook dope zijn, in ieder geval meer donkere maps

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    5 Act, ik gok dat de game net zo lang zal zijn als deel 2. Voor mij lang genoeg, aangezien ik de story mode toch wel 3 keer in CO-OP mode zal spelen.

19. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat altijd zo verrot bij Gears. Je moet het eerst op Hardcore uitspelen om Insane te unlocken, daarna MOET je in co-op alle chapters spelen voor alle achievements :mad:.

Achja, eigenlijk gewoon schijt hebben aan achievements.

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ach vind het wel leuk :D. In COOP speel ik hem zowiezo, maar twee keer is niet zo erg toch? Maar speel hem met verschillende maten dus zal hem wel een x aantal keer uitspelen. Niet omdat het moet, maar omdat het kan ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina