Ok, ik ben niet zo principieel maar in dit geval (Crysis 2) ga ik GEEN video's of wat dan ook kijken van die leaked versie. Ik heb de demo uitgebreid geprobeerd en bij mij komt Crysis 2 er sowieso.
Een beetje downloaden op zijn tijd, np, heb zelf ook een banned 360 (en een goeie natuurlijk anders zou ik niet online kunnen) en dl gewoon shit, video en software van het internet zoals iedereen, maar met een vroege leak te koop lopen en vanwege EGOTRIPPERIJ en IJDELHEID gewoon dan maar 30 minuten singleplay op youtube te zetten dat is iets anders. Dat is bewust natrappen naar Crytek. Bah!!!
De leaked versie gebruiken voor prive, een kijkje, als soort 'extended demo' daar heb ik niet zoveel probs mee. Maar schiet je tever door dan maakt piracy idd het gamen kapot. Ook al denk ik wel dat Crytek zelf natuurlijk ook wat naief te werk gaat. Want waar komt die leak vandaan etc? (ik will niet paranoide worden en denken dat ze hem met opzet hebben geleaked)
Anyway, ik wacht maart af en NA Homefront ga ik zeker Crysis 2 voor 360 aanschaffen
Laatst bewerkt: 21 feb 2011