[XOne] Marvel vs Capcom 3

Discussie in 'Games' gestart door PBateman, 20 apr 2010.

1. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    dit moet je verrekte snel achter mekaar doen, anders valt de tegenstander vrij snel weer naar beneden.

(Op stick moet je je een tempo (ritme) aanleren..)

2. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Wat is [SPOILER1]Galactus[/SPOILER1] een #$@%%...

Ik heb hem nu al tig keer gedaan en dan heb ik hem bijna en dan gaat hij steeds een combo doen daar zeg je u tegen..Het moet gewoon een keer lukken...

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Alle fighters hebben zo'n irritante eindbaas. Dat houd me altijd tegen om arcade mode te doen. Met Street Fighter 4 tegen Seth, Tekken 6 tegen zo'n draak, DOA 4 tegen die Kasumi kloon. En nu weer Galactus. Voor alles is een tactiek natuurlijk, maar meestal vind ik het toch frustrerend.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben daar ook geen fan van, vind t leuker als je als laatste gewoon tegen een normale character vecht zie zogenaamd je rivaal is.

Dat moet juist in MvC3 wel te doen zijn lijkt me , rivaliteit genoeg

5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Zo Galactus 2x verslagen. 1e keer met Thor-Ironman-Sentinel en 2e keer met Hulk-Doctor Doom-Deadpool. Mijn " tactiek " is gewoon 1 character gebruiken en met diegene specials proberen eruit te gooien zonder er een ander bij te roepen zodat de andere gespaard worden van de $@$@ combo's van Galactus. Dit is me nu dus 2x gelukt. Misschien hadden andere het ook al door maar goed zo doe ik het dus.

Online kon ik geen match vinden. Jullie?

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met online matches vinden heb ik geen probleem.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    IGN heeft een IGN Strategize oid, waar ze tips geven om Galactus te verslaan. Misschien handig voor jou en andere?

8. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag ook gehaald in Mediamarkt
    mijn team voorlopig is Super Skrull-Captain America-Ryu

als er nog mensen zijn die wat willen oefenen online (niveau noob) voeg me dan gerust toe

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het koste even maar heb nu de 10 missies voltooid met Dante...pijn in m'n vingers haha.
    Ik merk ook dat ik maar de helft van de keren de "dragon punch"(Z) beweging naar rechts kan doen, links is geen probleem...

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik zwaar gefrustreerd raak van al die sentinels online als ik hem koop.

Dus wacht wel tot ie wat goedkoper is, ga dr geen 40 euro of meer voor betalen dat is me teveel geld.

11. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste online match werd ik zwaar geowned door Dante/Akuma/Iron man...
    Terug naar de training mode dan maar weer 8)

Kan er iemand me trouwens uitleggen hoe je na een hypercombo je tweede character en daarna eventueel je derde character een hyper combo laat doen?

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Vlak voordat je 1e character klaar is met de animatie bij zijn hypercombo, doe je opnieuw een hypercombo, zodat de 2de komt en dan doe je hetzelfde zodat de 3e ook komt. Zorg wel voor genoeg opgebouwde levels, zodat je hem ook kan uitvoeren.

13. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    wilde net online spelen was mijn xbox live gold verlopen morgen maar een nieuw kaartje halen vind het wel een tof spel online

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat mijn voorkeur zover ligt bij Dante en Spencer. X-23 en Zero zijn ook erg dope. Met Spencer is Light-Medium-Hard-S-AirM-AirM-AirH-Grapplehook Y best een goede combo. Althans, het is flashy om te doen :cool:.

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees juist dat er veel gestript is en niet meer zo diep gaat als MvC2.

Maar misschien is het dan juist leuker voor de massa.

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die weet hoe je met Dante de combo maakt dat hij uiteindelijk horizontaal gaat ronddraaien? Ik deed eerst zijn ice-spin (kwart naar achteren + Y).

17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan bij commandlist kijken als je op start klikt, hier staan alle moves.
    Ik denk dat je "crazy dance" bedoelt, je moet de A knop, oftewel de "S" zoals MvC3 het aangeeft indrukken tijdens "revolver"(ja, zo heet die icespin, geen idee waarom...)

Je moet de S mashen tijdens "revolver".

En nog behulpzaam filmpje:
    [yt]C1Y4LWsfecA[/yt]

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  18. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Sinds gisteravond eindelijk ook de game in huis, en hij valt zeker niet tegen.

Vooral bezig geweest met oefenen, voorlopig speel ik met Dormammu/Amaterasu/Phoenix, en dat gaat best lekker.

Ook al 3 online games gespeeld, 2 keer afgeslacht, maar ook 1tje gewonnen, dat ging alvast sneller dan bij SF4. ;)

Moest trouwens erg lachen om de loopanimatie van Deadpool. :D

19. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    erg geinig ja, vind zijn stappen vooruit zelfs nog cooler dan die moonwalk. Sowieso het grappigste karakter uit de groep.

Ook tijdens zijn cutting time hyper: "la lala lala" :lol:

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Weet iemand of je bij Deadpool ook nog iets kan met die move dat al die hartjes tevoorschijn komen en hij zo verschrikkelijk gay gaat lopen? Moet ik daar nog iets mee doen of is het gewoon zinloos?

Deel Deze Pagina