1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    De BBC serie Sherlock is 10x beter dan die film!
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb hem net ook gezien. Ook de Final Cut versie. Ik vond hem wel leuk alleen niet zo geweldig als jij beschrijft. Wat noem jij trouwens "oud"? Want ik ken oudere films die ik vetter vond. Het lijkt inderdaad niet op een film uit 1982. Afgezien van het toekomstbeeld van de aarde dan, dat zullen ze tegenwoordig wel iets anders neerzetten. Maar al met al een goeie film! Alleen zou ik hem eerder een 7,5 / 8 geven.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Black Swan he, dat is toch een prima film begrijp ik? Want één van mijn vrienden had het erover dat het echt zo'n 'wijvenfilm' was, maar volgens mij is dat gelul toch?


    Er is een REC 2? Die moet ik echt zien dan, de eerste heeft mij aangenaam verrast toen. Was er trouwens niet ook zo'n remake van, Quarantine ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Black Swan een wijvenfilm? :+ Dan lult die maat van je uit z'n nek. ;) Is een drama met (toenemende) thriller/horror aspecten.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    REC 2 is best vermakelijk maar lang niet zo goed als 1. Er is idd ook een Amerikaanse remake genaamd Quarentine die zoals zo vaak met Amerikaanse remakes enorm tegen viel...
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, zoiets maakte ik ook al op uit de trailer. Denk dat hij weer iemand napraat ofzo, hij moet niet te snel oordelen.

    Inderdaad...amerikaanse remakes zijn vaak echt bout en zwaar onnodig gewoon. Hetzelfde met al die remakes van films als The Grudge en Bangkok Dangerous etc...onnodig.
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Rec 2 vond ik echt helemaal niks in vergelijking met deel 1.

    Tonari no Totoro (1988 )
    Japanse anime .. wel leuk maar vond het verhaal verder niet echt interessant
    6.8 / 10

    Burlesque (2010)
    Christina Aquilera :thumbs: Cher :F:
    Als je alleen de beschrijving van de film leest kun je eigenlijk al precies vertellen waar die 2 uur over gaan. 100.000 Cliche's maar verder wel leuk filmpje met dansende chicks, muziek etc. Prima om met je vriendin te kijken o.i.d. Vond het nog wel goed uit te houden ondanks je alles aan zag komen.
    7 / 10
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Volgens mij heb je film1 of niet? Ik weet niet of je hem al hebt gezien maar Gran torino komt er ook nog op. Erg goeie film.

    Gister Red gezien.
    Nadat ik hier had gelezen dat de meesten hem vonden tegenvallen was ik toch aangenaam verrast. Heb best wat afgelachen. Wat ik ook erg leuk vond waren de overgangen van de scene's dmv van die ansichtkaarten bijvoorbeeld.
    7,5/10
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vond RED echt zo dramatisch....

    gisteren begonnen aan 'never let me go'....ondertitels vielen halverwege helaas weg en het werd voor mijn zoon toch wat lastig. Maar de eerste indrukken: wow!

    zal de rest posten als ik hem heb afgekeken. Thema leek overigens een beetje op dat van 'The Island'
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Gisteravond Megamind gezien en ik moet zeggen dat hij niet tegen viel.

    Leuke soundtracks , prachtige CGI , prachtige effecten en best wat humor. Ik vond hem denk ik leuker dan Despicable me. Lastig om er een cijfer aan te geven maar zeker een voldoende. En als je van animatie houd moet je zeker kijken want er zitten een paar geweldig mooie effecten in.
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haha ja waren allebei wel grappig. Beiden in 3D gezien. Helaas wel op een iets te vroeg tijdstip waardoor de hele zaal vol 10-15jarigen zat.. :+
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Gisteren zaten ik en wat vrienden een film te kijken, weet niet meer welke. Maar het onderwerp kwam op goede films. En uiteindelijk kwam daar toch uit dat eigenlijk sinds eind jaren 90 begin 2000 er bijna geen écht goede films meer gemaakt zijn. Tegenwoordig zie je dat ook al zo erg. Alles is popcorn geworden, allemaal moet het in 3D en er moeten zoveel mogelijk special effects in zitten. Niet meer om de film te ondersteunen, maar puur special effects óm de special effects.

    Hebben we over 20 jaar geen goede film meer over?
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Er worden nog wel goede films gemaakt, maar het mainstreamaanbod is inderdaad flink aan het inleveren op kwalitatief gebied als je het mij vraagt. Al werd er 'vroeger' ook genoeg troep gemaakt en herinneren we ons logischerwijs alleen nog de goede films.

    Wat vonden jullie dan wel goede films, en uit welk(e) tijdperk(en), Ebrithil?
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    No Country For Old Men, Antichrist, Black Swan, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Un Prophète, The Machinist

    En dat duurde twee minuten om ze op te noemen. Hoef nog niet eens er over na te denken.
    En special effects erin? Bar weinig tot geen.
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Onzin, er zijn genoeg goede films buiten de blockbusters om.
    Sure, er zal ongetwijfeld meer crap uitkomen dan 'vroeger'.
    Echter zijn er nog genoeg films die de puurheid van films laten zien.
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Tuurlijk, er komen nu nog genoeg goede films uit. Alleen het gros is gewoon special effects onzin, en die krijgen ook nog is de meeste kijkers. Vergelijk dit met de jaren 90 waarin films zoals Goodfellas en Fight Club hoogtij vierden dan is de toekomst toch redelijk somber in te zien.

    Want wat als de goede film steeds meer in verdrukking blijft raken?
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Iedereen heeft een andere definitie van een 'goede' film, ik heb helemaal geen problemen met 'de films van tegenwoordig' eigenlijk.. sterker nog ik kijk helemaal geen oudere films eigenlijk (Van voor 1990 dan)
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net L.A. Confidential gezien. Damn wat een vette film. :eek: Ik krijg ook zin om L.A. Noire te spelen. :D Echt de hele sfeer in de film was perfect en de cast was ook erg sterk.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe kom je hier nou bij? Imo echt onzin? Vroeger had je drie films en daar keek iedereen naar (even een beetje overdreven). Back to the Future, Indiana Jones en Karate Kid bij wijze van. Tegenwoordig is er voor iedereen wat wils! Met de komst van het digitale tijdperk is dit alleen maar beter geworden, het bereik is vele malen groter. Ik zie zelden films die om special fx draaien en als ze dat wel doen dan heb ik ook nog eens de keuze om expliciet daarvoor naar de film te gaan (Avatar, Sunshine).

    Maar daarnaast kan ik genieten van films als Animal Kindom, Winter's Bone, Anti-Christ, Spirited Away, Ghost in the Shell II, Old Boy, Mr Nobody, The Notebook, Adams æbler, Låt den rätte komma in, Persepolis en ga zo maar door.....

    stuk voor stuk films die het doorsnee sbs6 publiek ws niet ziet, maar die tegenwoordig echt voor het oprapen liggen
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe werkt dit? Als iemand je bijv. Tim Burton's Batman (1989) suggesteert weiger je gewoon om hem te kijken omdat ie net buiten het bootje valt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina