[XOne] Call of Duty: Black Ops [Zombies]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 29 jan 2011.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik doe anders wel mee. Voeg me maar toe, gamertag = paribus.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    met zijn 3en kan makkelijk :p
    gewoon optimaal met de punten omgaan en zowieso via de bovenste deur beginnen. Ik kon op level 5 al gelijk pack-a-punchen toen

3. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kom rond 20.00 maar in mijn party! dan is de achievement zombie match =)

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ok, prima. :thumbs:

5. Munnie

Munnie Guest

Wie vnv zombies?
    Reageer hieronder ff + hoe laat.
    Wel na half 9 graag. :)

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Sonic spreekt

Sonic/ Egel spreekt:
    Achievement Zombie party van 20.00

intro
    Al vrij snel bleek dat veel wilde mee doen. Uiteindelijk waren er maar 4 die aanwezig waren in de zombie achievement game! In eerste instantie zou Pomas niet mee doen, maar omdat Tobias er niet was kon Pomas mee doen!

OUD: Spammie, MetalSonic, Pomas
    Nieuw: Paribus

De match!
    Pluspunten:
    + Binnen 2 waves heeft iedereen de geplande achievements gehaald
    + achievements voor PAP gingen vrij soepel
    + de volgorde waarin iedereen de PAP mocht doen werd goed gevolgd
    + Dankzij Spammie had iedereen snel de monkey achievement :)
    + over het algemeen verliep de communicatie wel goed
    + het was bijna mogelijk dat iedereen PAP had in het eerste potje (alleen..)
    + Paribus kon zich goed voegen bij de rest van 't team qua tactiek enzo
    + "maar" 2 waves nodig gehad voor PaP voor iedereen, ik dacht dat er meerdere nodig waren
    + Iedereen heeft de achievements, mission accomplished!!!!!!11111111

Minpunten:
    - er was onduidelijkheid in wave 1, ik had meerdere keren gehoord dat er een zombie crawler was, echter bleek hij er niet te zijn toen er een zombie op mij afrende terwijl ik paradiso probeerde te reviven
    - paribus kon wellicht wat beter communiceren (headset was vaak uit ofzo?)
    - Spammie ging na een tijdje mopperen wat ik best vond, toen ik echter even ging mopperen werd hij daar nog eens boos over (uitleg hiervoor is gegeven :) )
    - zelf kan ik (Sonic) de map nog wat verkennen, veel wist ik nog niet te vinden
    - Pomas had na een tijdje genoeg punten maar werd zo onzeker dat hij 2 keer achterelkaar down ging waardoor we bijna een 3de potje moesten doen :+<!>

Conclusie
    Achja, fijn dat de achievements voor iedereen snel waren binnen getikt. Ik kreeg als eerste de PaP maar gaf al meteen aan dat ik net zo lang zombie zou blijven spelen tot dat iedereen de achievements had. COD Black ops is nu 54/54 dus ik ben tevreden!.. Volgende potjes die ik doe zullen gaan om een hoog level, ik wil btw nog wel eens iemand helpen om de achievements te halen.

Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  7. gamehell01

gamehell01 PomO

Leuk Bevonden:
    0
    Paribus had de hele tijd zijn geadset uit, zeer groot minpunt!!!

8. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Een aantal mensen vond zichzelf wel heel erg goed en fantastisch. Weet niet meer wie, want ik kende verder niemand. Ik heb niet zoveel met zelfverheerlijking. Vandaar dat ik na het behalen van de achievements en het stoppen van de ronde ook snel weg was.

Overigens was ik in het begin nog aan het eten, daarom stond mijn headset uit. Anders geniet iedereen in de party mee van mijn eten.
    Dank voor de achievements en succes.

Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  9. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je kan gokken :thumbs:
    Je hebt er altijd wel één goed :+

Hoop op een leuk potje binnenkort zodat we dab ver kunnen komen.
    En sorry van dat gemopper :p

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er wat dingen verkeerd zijn over gekomen. Als ik voor mijzelf spreek dan vind ik mijzelf niet erg goed, en al helemaal niet fantastisch. Dit is mijn eerste game waarin ik de zombie mode speel, en de map ascension kent nog veel geheimen voor mij :). De anderen ken ik ook al wat langer en die doen ook niet aan zelfverheerlijking!. Zullen wel wat dingen verkeerd zijn overgekomen. Ik vond het in elk geval wel leuk dat jij wel hoorde dat ik de andere nog had bedankt ;)

Jij sowieso ook nogmaals bedankt, ik vond dat je iedereen goed had geholpen!

11. Munnie

Munnie Guest

Is er vnv nog een zombie party ofzo?
    Al paar weken geen zombies gespeeld...

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo vandaag maar weer eens een pot gespeeld. Had upgraded Thunder Gun en Ray Gun. Meer dan 1000+ kills en tot ronde 22 gekomen. Helaas weer het oude bekende liedje, geen ammo meer.

13. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, wat heb jij goed gedaan en zij niet. De hoeveelheid kills is namelijk nogal erg groot?

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had als enige een ray gun en thunder gun. De rest had alleen maar machine guns. Ik stond boven aan de trap bij de lander samen met iemand. En de andere twee coverde de ramen achter ons. Ze hadden gewoon niet de guns om veel kills te kunnen maken. Anders waren we misschien we iets verder gekomen. :D

15. korele

korele Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet ronde 45 gehaald op ascension. Het duurde tussen de 6/7uur lang. Ik had iets van 490 000 punten en kills 2000, de andere had bijna 4000 aangezien die thundergun had en ik grotendeels HK waardoor ik ook pak meer punten had.
    We begonnen met 4 maar we eindigden maar met 2. (eerste stopte ermee rond level 20 en 2de rond level 23 ).
    Tactiek is vrij eenvoudig eenmaal je het beet hebt.
    Zal het even uitleggen;

Behoud je pistol waarmee je begint heel de match. Ik kom er later op terug waarom.
    Blijf in de eerste ruimte tot level 4/5, daarna maak je crawler en open je de onderste deur tot aan de box en de power on. Koop jugger en gebruik de box ( maar ruil je pistol niet !!! ) zorg dat iets hebt zoals machinegeweer, ray g, thunder, galil. Als iedereen een wapen heeft ga je terug langs waar men kwam en open je de deur naar boven tot aan de flopper platform. Open het hekken NIET aan de rechterkant waar datene wapen hangt ( kan niet op naam komen) omdat het anders moeilijker word de komende paar rondes. Je campt alleen als je met 4 bent( ben je met minder dan ga maak je al cirkels op de plekken die ik je later vertel).

1persoon aan dat wapen/hekken, 1 achter hem aan het raampje, de 2 andere aan de andere ramen (1 linksboven en 1 rechts naast de flopperautomaat)
    Dit doe je enkele rondes tot je genoeg geld hebt, ik heb het dan op ongeveer 10k. of tot het te moeilijk word/ geen ammo meer. Spreek tegen elkaar en zeg dat men altijd een crawler overhoud na elke ronde.
    Als je wapon out of ammo is ga je naar de pack a punch room NADAT je een crawler hebt. Je upgrade je pistol dat je nog altijd hebt bijgehouden.
    Nu als je je pistol upgrade is het belangrijk dat je de flopper perk hebt ( omdat als je schiet met je upgraded pistol zonder flopper perk zal je zien als je te dicht schiet dat je er zelf aan dood gaat.) Door deze flopper perk ga je dus niet dood, dit houd dus ook in dat als je gaat rondlopen je nooit vast zal zitten aangezien je vlug schiet met deze explodeerbare dual pistolen en alle zombies rondom je dood zullen gaan. Koop ook nog speed cola en quick revive ( tenzij je denkt dat de volgende ronde of de ronde erna monkeys zullen zijn, dan wacht je nog even omdat je dan hoogstwaarschijnlijk alle perks kunt beschermen en krijg je er 1 gratis bij.) Nadat iedereen een upgraded pistol heeft en een ander wapen geupgraded ga je terug naar je camp plek tot je het echt nietmeer kan houden of ammo probleem. Verwittig de rest als je denkt dat je de volgende ronde niet zal lukken om daar te kunnen campen ( meestal rond level 20-25 ). Maak een crawler zoals altijd op het einde van de ronde en bespreek de tactiek die ik je nu uitleg.

Vanaf nu zal het ammo probleem geen probleem meer zijn tot level 35-40. Je zal nu ook normaal gezien allemaal je dual pistols nog hebben, 4 perks, machinegeweer/rayg/black holes/thunderg. Als je dit nog steeds niet hebt, gebruik de box tot je dit hebt.

Vanaf nu gaan we nietmeer campen of samen rondjes gaan lopen doorheen de map, neen.
    We gaan allemaal kleine cirkels lopen op verschillende plekken.
    1 persoon maar cirkels op het platorm waar de flopper perk staat.
    1 persoon maakt cirkels waar de pack a punch room is ( room net ervoor )
    1 persoon maakt cirkels in de eerste room( beginroom ronde 1)
    1persoon maakt cirkels samen bij iemand anders of als je een 4de plek weet waar je dit kan doen mag je dat doen. Het is makkelijker met 2 of 3, 4de persoon lijkt me overbodig aangezien ik geen 4de room weet om dit te doen. Misschien de room waar stamina staat, maar nog niet geprobeerd.

Als iedereen op zijn plaats is gaat 1 iemand de crawler doden en maak je gewoon de hele tijd cirkels met je dual pistols ( zodanig als je vastloopt door een dommigheid of bad luck kan je jezelf nog vrij schieten. ) Loop de hele tijd cirkels tot je merkt dat de zombies niet meer respawnen, vanaf dan zal je een hele bende achter je aan hollen en maak je ze gewoon allemaal af met je andere wapen. Dit doe je keer na keer tot elke ronde gedaan is.
    Je zal merken dat je de eerste rondes altijd genoeg ammo zal hebben voor elke ronde. Tot je op een bepaald punt komt dat je leeg loopt, dan zorg je ervoor dat je op tijd een crawler maakt en ga je weer naar de box en switch je je wapen( rayg,thunders,machineg) tot je opnieuw weer 1 van deze 3 krijgt) je zal meer dan genoeg punten hebben ( 30-50k). Je gaat terug naar je plek en je doet weer hetzelfde. Tot je hoofdwapen weer uit of ammo is ga je nu naar de pack a punch room( ookal is er een hele horde achter je aan) en gooi je een black hole als je er bent, als je gedaan hebt gooi je weer 1 of de persoon die daar cirkels maakt. Maar schiet noooooooit je pistols op als je hoofdwapen uit is! Je pistols moeten altijd vol zijn tenzij je vastloopt dan moet je natuurlijk schieten.
    Laat ook iemand onthouden wanneer de laatste keer monkeys waren dan kan je al voorspellen wanneer ze komen en ben je al op tijd klaar om elk naar een verschillende perk te gaan.
    Je moet wel goed zijn om dit te doen, zet je sensitivity bar op 5-7 want anders loopt het fout. Als er een perk is, laat deze eerst blinken tenzij instakill/carpenter/deathmachine en altijd iedereen laten herladen als je ammo ziet blinken.
    Na ronde 40 begint het echt moeilijk te worden aangezien je heel rap out of ammo bent ( begin ammo + upgraded ammo ) vanaf dan moet je zorgen dat slechts 1 iemand naar de box gaat in midden van de ronde terwijl de andere alle zombies achter hun hebben, desnoods leid je jouw horde zombies naar een vriend en die probeert dan ook jouw zombies alleen achter hem aan te laten hollen. Je gaat naar de box en je doet gewoon weer hetzelfde. Belangrijk is dat je vrienden de zombies achter hun niet doden aangezien ze anders weer beginnen te respawnen en loop jij moeilijkheden.
    Er is altijd een maximum op het aantal zombies dat kan rondlopen zodat ze nietmeer respawnen. Vanaf je er 1 dood, respawnt er weer 1.

Dit is het zo een beetje. Best simpel, eenmaal je alles weet en lukt kan je oneindig ver komen tot je het beu bent want tot ronde 45 met 2 duurde al 6/7 uur en was het gewoon beu, pijn in pols, nek, poep,honger, dorst, kakken, ....

Kleine samenvatting;
    Iedereen moet praten langs micro en 1 iemand neemt het voortouw die alles uitlegt
    Behoud je pistol van in het begin
    Maak en crawler op het einde van elke ronde
    Camp op de flopper place tot ronde 20-25
    Cirkels lopen met upgradedpistol elk op een verschillende plek tot ze nietmeer respawnen en ze dan doden met je andere wapen.
    Altijd flopper/juggernaut minimum hebben.
    1 iemand onthoud de laatste keer dat het monkeys waren.
    Gooi alleen blackholes als iemand down is of als je naar pack a punch wilt gaan in midde van ronde.
    Gooi al je blackholes, schiet nog wat kogels af telkens wanneer je het ammo embleem ziet verschijnen.
    Zorg dat je klaar bent om min 6uur lang te spelen :)

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is een flopper? verder duidelijk verhaal..

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    LOL :D dacht dat jij veel Zombies speelde ;). Maar gok dat hij de PHD Flopper perk bedoeld. Degene waar je geen damage krijgt van granaten en Ray Guns. En als je duikt, dat er een soort mini nuke onder je afgaat.

Deze Perk machine staat als je uit de main building buiten meteen links gaat boven aan de trap.

Succes!

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    PHD ken ik wel, flopper zei mij even niks :). Bedankt voor je uitleg:thumbs:

19. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    pewout schaam je dat je dat niet wist :eek:

20. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Hoezo ga je niet dood dan als je Phd hebt?

Deel Deze Pagina