Sonic spreekt
Sonic/ Egel spreekt:
Achievement Zombie party van 20.00
intro
Al vrij snel bleek dat veel wilde mee doen. Uiteindelijk waren er maar 4 die aanwezig waren in de zombie achievement game! In eerste instantie zou Pomas niet mee doen, maar omdat Tobias er niet was kon Pomas mee doen!
OUD: Spammie, MetalSonic, Pomas
Nieuw: Paribus
De match!
Pluspunten:
+ Binnen 2 waves heeft iedereen de geplande achievements gehaald
+ achievements voor PAP gingen vrij soepel
+ de volgorde waarin iedereen de PAP mocht doen werd goed gevolgd
+ Dankzij Spammie had iedereen snel de monkey achievement
+ over het algemeen verliep de communicatie wel goed
+ het was bijna mogelijk dat iedereen PAP had in het eerste potje (alleen..)
+ Paribus kon zich goed voegen bij de rest van 't team qua tactiek enzo
+ "maar" 2 waves nodig gehad voor PaP voor iedereen, ik dacht dat er meerdere nodig waren
+ Iedereen heeft de achievements, mission accomplished!!!!!!11111111
Minpunten:
- er was onduidelijkheid in wave 1, ik had meerdere keren gehoord dat er een zombie crawler was, echter bleek hij er niet te zijn toen er een zombie op mij afrende terwijl ik paradiso probeerde te reviven
- paribus kon wellicht wat beter communiceren (headset was vaak uit ofzo?)
- Spammie ging na een tijdje mopperen wat ik best vond, toen ik echter even ging mopperen werd hij daar nog eens boos over (uitleg hiervoor is gegeven )
- zelf kan ik (Sonic) de map nog wat verkennen, veel wist ik nog niet te vinden
- Pomas had na een tijdje genoeg punten maar werd zo onzeker dat hij 2 keer achterelkaar down ging waardoor we bijna een 3de potje moesten doen <!>
Conclusie
Achja, fijn dat de achievements voor iedereen snel waren binnen getikt. Ik kreeg als eerste de PaP maar gaf al meteen aan dat ik net zo lang zombie zou blijven spelen tot dat iedereen de achievements had. COD Black ops is nu 54/54 dus ik ben tevreden!.. Volgende potjes die ik doe zullen gaan om een hoog level, ik wil btw nog wel eens iemand helpen om de achievements te halen.
Laatst bewerkt: 18 feb 2011