Haha, heb precies hetzelfde met Amerikanen, kan daar juist absoluut niet tegen. Ik weet niet, vind Nora's accent niet echt storend ofzo, alhoewel het wel wat minder formeel had gemogen. Queen's English is ook niet zo denderend bijzonder. Beter dat een serie een keertje aan komt zetten met een onverstaanbaar Brum accent
Nice, episode 6 van season 5 was awesome. Nu gaat het hopelijk weer tof worden want season 5 was echt gaar tot nu toe. Spoiler Relatie van Barney met Robin was echt zo ongelofelijk lame. Die eerdere stukken waar Barney wat voelde in season 4 waren wel grappig, maar zo'n relatie past echt niet bij Barney. Verneukte het hele personage van hem. En als je Barney verneukt dan verpest je imo de hele serie. Zonder Barney was ik allang gestopt met kijken.
Was ik de enige die echt helemaal stuk ging om dat varkentje? Season 6 is tot nu toe niet verder dan E17 toch? Die alvast allemaal binnenhalen dan, bijna klaar met 5.
Wat een onsamenhangende kut aflevering zeg! En niet te spreken over dat einde [spoiler1]Hoe ze ff in 1 zin zeggen dat het uitgaat met Zoe.[/spoiler1] Barney was wel weer geniaal. Zelfs voor de intro song al
Supervette aflevering joh. Ik vond het echt geweldig. Alleen dat in die spoiler was wel een beetje dom ja.
Dat was toch al bekend. Dat werd al vrij snel duidelijk dat Zoey niet de moeder was, dus ja, dan is het logisch dat het uitgaat.
Ja hé hé Maar dat weten we bij elke meid die langs komt. Punt is, is dat Zoe er nu +/- 10 afl. bij is, na 9 afleveringen gaat ze eindelijk met Ted, en dan is het binnen 1ep., 1 zin afgelopen. Beetje tam imo
Wie zegt dat het binnen 1 ep is afgelopen? Denk dat ze er nog wel even bij is. Vond het juist wel sterk dat ze het zo deden, daarnaast heb ik een beetje het vermoeden dat de bruiloft van Spoiler Barney is?!