1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW hey dat ziet er niet verkeerd uit die filmpjes, lijkt wel op een next-gen game.

    Bij Homefront heeft toch één of andere beroemde screen-writer het verhaal geschreven voor Thq, dat komt denk wel goed met die Sp dan.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2011
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar Homefront is de zooooooooooveelste war shooter en Crysis 2 is toch net even anders weer. Ik heb al die Homefront videos ook gekeken en het kan mij gestolen worden vergeleken met C2 :)
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel mij ook op. Heb ooit een ander filmpje gezien waarbij de A.I. ongelofelijk was en zo`n alien zich door de hele ruimte bewoog, daar lieten ze ook zien welke paden en keuzes de tegenstander allemaal had. Misschien een console - PC verschil. Of misschien staat de moeilijkheidsgraad gewoon heel erg laag. Denk het laatste.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vlees is zwak en heb de LE toch maar besteld bij GH, was ook wel gecharmeerd van de demo dus vandaar. Alleen hoop ik dat de MP niet snel uitsterft.
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, nu ik die filmpjes heb gezien van Crysis 2 zou ik Homefront bijna cancelen.

    Maar Crysis komt nog wel in huis _O_

    Iemand enig idee hoelang die SP mode is, volgens mij vrij kort ...?
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2011
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Fuck die Unreal Engine, CryEngine3 ftw! :+
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Dat hoop ik dus echt van niet,maar ik heb nergens gelezen dat ie kort/lang is, het is afwachten. Maar ik hoop wel langer dan die fucking COD SPs.
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik meen gelezen te hebben dat ie 10 uur zou zijn. Nou zegt mij dat helemaal niets. Sommigen raffelen een SP in 4 uur af terwijl ik met dat voorzichtige gedoe van me na 15 uur nog niet op de helft ben:D

    source: 10 uur gameplay
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja precies dat heb ik ook, ik rush eigenlijk nooit door games heen en vaak ben ik dan ook langer met de game bezig dan vele anderen. Vaak zie ik in reviews staan dat een game kort is,maar mijn ervaring is dan heel anders.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hehe, ik heb een vriend van me overgehaald om het spel te kopen, hij was er ook wel geïnteresseerd in maar zou hem op de PC kopen. Nu gaat ie de uitgelekte bèta proberen maar hij besteld sowieso de 360 versie :)

    Maar nog een paar filmpjes er van gezien en het ziet er echt geweldig uit! Ben heel erg benieuwd!
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Wat zijn de minimale systeemeisen voor pc?
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Alstu:
    Tja heb wel een 8800 GT maar daar ga ik deze game flink tekort mee doen. Zal toch echt een nieuwe pc moeten kopen.
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ok, ik ben niet zo principieel maar in dit geval (Crysis 2) ga ik GEEN video's of wat dan ook kijken van die leaked versie. Ik heb de demo uitgebreid geprobeerd en bij mij komt Crysis 2 er sowieso.

    Een beetje downloaden op zijn tijd, np, heb zelf ook een banned 360 (en een goeie natuurlijk anders zou ik niet online kunnen) en dl gewoon shit, video en software van het internet zoals iedereen, maar met een vroege leak te koop lopen en vanwege EGOTRIPPERIJ en IJDELHEID gewoon dan maar 30 minuten singleplay op youtube te zetten dat is iets anders. Dat is bewust natrappen naar Crytek. Bah!!!

    De leaked versie gebruiken voor prive, een kijkje, als soort 'extended demo' daar heb ik niet zoveel probs mee. Maar schiet je tever door dan maakt piracy idd het gamen kapot. Ook al denk ik wel dat Crytek zelf natuurlijk ook wat naief te werk gaat. Want waar komt die leak vandaan etc? (ik will niet paranoide worden en denken dat ze hem met opzet hebben geleaked)

    Anyway, ik wacht maart af en NA Homefront ga ik zeker Crysis 2 voor 360 aanschaffen
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2011
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    En dan te bedenken dat ik met een 8800GT Crysis op Very High (XP Ultra, zoals men het noemt) kon spelen met af en toe een framerate issue. OK, op de eindbattle na, maar volgens mij kunnen de huidige videokaarten/pc's die pas aan. :+
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb met mijn 8800GT Crysis niet normaal kunnen spelen hoor op Very High. Eerder medium :+
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik heb alleen de demo maar die kan ik op high aan, very high gaat idd niet lukken :p
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik kan met mijn videokaart medium aan, hoger durf ik ook niet te proberen :+
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Die van mij deed het gewoon op een bijna contante 30 fps. Nu moet ik wel zeggen dat die van mij wel behoorlijk overclocked was. En daarnaast vond Crysis Quad-core ook liev na een bepaalde patch. :cool:
     
  19. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een populaire kaart was die 8800 serie toch :p

    Op zich is het wel interessant dat een 8800GT het minimum voor Crysis 2 is, want die kaart is al tot meer in staat dat de consoles.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het zal waarschijnlijk niet het absolute minimum zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina