Iemand die mee de online achievements wil halen? Co-op missies, co-op hunter etc. Als ik online mensen zoek kom ik alleen bij retards uit lijkt wel. Voeg me maar toe op Xbox Live.
Vind hem echt vet. Hand to hand combat is vet gedaan en de rest ook. Kan alleen nog steeds niet tippen aan CT, maar dat zal nooit meer gebeuren denk ik.
Inderdaad een toffe game Ik hoop alleen dat in het volgende deel het sluipen weer wat centraler staat. Dat vond ik juist zo tof aan de voorgaande Splinter Cell delen.
Ik ook wel. Maar ik vind de mix in deze game ook wel leuk. Irak level is alleen schieten, een level moet je echt alleen sluipen en de rest is een mix.
Damn hij was echt tof. Denk dat ik er 10 of 11 uur over gedaan heb. Wel rustig aan gedaan etc. Ben momenteel ook 24 seizoen 7 aan het kijken. 2 druppel waters.
Ik speel het spel nog met enige regelmaat. Vooral de levels waar het vooral om tactiek gaat (ongemerkt ruimtes binnen gaan, vijanden ontwijken, etc.) Het jammer is dat die beloofde beta van Ghost Recon nog steeds niet is.