[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Budgetgaming laat Gamesync en Game-card zien, beide Nederlandse winkels, en voor 51 euro :)

Maar ik heb die Game-card shop gemailt en gevraagd of ze die Signature edition nog hebben.

Laatst bewerkt: 20 feb 2011
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Dragon Age™ II Demo
    Bestandsgrootte: 1.98 GB

3. Seh

Seh Guest

Ik twijfel of ik de demo ga spelen, de game komt sowieso in mijn collectie, maar ik kan niet wachten.. :'-(

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem aan het downloaden en ik houd mijn adem in.

Ben bang dat het een grote anti-climax alla mass effect 2 voor mij persoonlijk wordt. Klopt het dat de pc demo nog niet online staat?

Verder komt de shogun 2 demo ook vandaag volgens mij, leuk demo dagje. :)

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou ik koop m wel weer als er een ultimate edition uitkomt. :9

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wat was er mis met Mass Effect 2?! Vrij weinig toch?!

Heb deel 1 van Dragon Age maar heel kort gespeeld, mijn 360 ging toen kaduuk. Nu aan het kijken voor de Ultimate Edition, maar Zavvi geeft aan dat hij maar binnen een maand verstuurd wordt. Beetje lang wachten denk ik...

8. Seh

Seh Guest

Als je hem helemaal niet besteld, moet je eeuwig wachten. :+ Keuze lijkt me dan simpel.

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    heel veel :+ Maar laten we die discussie niet opnieuw beginnen :)

Komt er op neer dat ze van meer RPG naar simpelere actie game zijn gegaan en dan heb je altijd mensen die dat een vooruitgang vinden en mensen die het betreuren. Vaak zat besproken en gaat om smaak, dus laten we daar maar niet over twisten.

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ben ook maar de demo aan het downloaden. Heb deel 1 niet gespeeld en de info van deel 2 nooit gevolgd. Dus geen idee wat ik moet verwachten. Maar de screens die ik op pagina 1 zag zien er ok uit. En een demo is gratis, waarom niet even proberen.

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Over de demo:
    Ben hem nu aan 't spelen en het voelt meer aan als een hack and slash game.. Erg jammer imo.

12. Seh

Seh Guest

Nooo.:F:

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bioware zegt dat je het ook als hack 'n slash kan spelen, maar hoe verder je kijkt, des te dieper het wordt. Kijk anders maar Inside Xbox: OXM.

E: Maar zover valt het idd niet terug te zien..

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    BOEEIEEE

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hier was ik dus ook al bang voor. Voor een console game is dat echter niet erg, dus zal ik hem op de PC dit keer overslaan en voor de console versie gaan!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als de combat hack & slash aanvoelt vind ik dat niet echt een ramp, zolang de echte RPG elementen er maar in zitten.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vond de demo wel tof. Ik had gekozen voor een Rogue, dan heb je of twee kleine wapens of een pijl en boog. Maar je kan switchen tussen je characters, dus zo kan je alle classes spelen in principe. De actie zat goed in elkaar. Vooral Mage speelde erg lekker, dus die Bethany in de demo. Je hebt van die gesprekken zoals in Mass Effect, houd ik wel van. Alleen grafisch kan het niet mee met Mass Effect 2. Het ziet er goed uit hoor, maar geen topkwaliteit. Ik heb geen ervaring met Dragon Age, maar zo spelenderwijs vond ik het lijken op de eerste Mass Effect. Ook met de opties die je hebt, maar die waren in de demo uitgeschakeld. Je kan het misschien spelen als een hack and slash, maar er zaten heel veel RPG elementen in. Veel meer dan Mass Effect 2 had. Nog een pluspuntje vind ik de voice acting, erg goed. Die stemmen lagen me goed in het gehoor. En de characters die ik tegen kwam vond ik ook best ok. Tot dusver nooit een seconde over Dragon Age nagedacht, maar ben best enthousiast geworden over dit deel. Is het btw nodig om deel 1 gespeeld te hebben voor deel 2 of staat het spel op zich? Ik hoop het laatste. Ik zou namelijk niet willen dat teveel dingen uit het verhaal voor me onduidelijk zouden zijn.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    je kan het zien als hack & slash. maar je kan het ook zien dat je nu gewoon meer controle hebt over combat.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de combat tot nu toe heel erg cool juist, DAO was ook vet maar nu heb je idd meer controle over je moves, ik vind het nice, bevalt me prima tot nu toe.

20. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Je kan toch ook gewoon de 360 controller in je pc prikken? Als je tenminste een controller met draad hebt. Maar op de pc is die grafisch vast iets mooier en goedkoper, dus ik zou wel voor de pc versie gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina