[XOne] Two Worlds II [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 17 nov 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben bang dat die hartstikke dood is. Ik denk dat je beter Gakkie een PM kunt sturen als je nog wat MP wilt spelen. ;)

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Levels 1 t/6 van de MP is solo te doen. Heb ik ook gedaan. Is wel pittiger dan de SP.
    Level 7 moet je echt met een man of 8 spelen. Aangezien het spel net pas uit is in de US/UK moet je nog wel makkelijk een groep kunnen vinden.
    Ik heb het 7e level ook met zo'n pickup groep gedaan. Maar als je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel !

3. Seh

Seh Guest

Kickje, is het nodig om deel 1 te hebben gespeeld om het verhaal van 2 te begrijpen?

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik zou me aan deel 1 sowieso niet wagen 8)

Maar volgens mij zijn er maar een paar referenties (heb beide delen niet gespeeld, maar wel TWII een beetje gevolgd), anders gewoon plot van deel 1 lezen op wiki :p

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zou ze allebei laten schieten, deel 2 vond ik ook maar tegenvallen

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nee.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hoelang heb je die gespeeld? :cool:

Ik vind deel I zelfs beter dan het tweede deel op bepaalde punten. Diepgang scoort Two Worlds II beter in, zelfs beter dan Oblivion. Al zijn er bij Two Worlds II zoveel anderen dingen weer ruk, zoals die verkrachte eindbaas. |:-

8. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het probleem met de eindbaas dan? :eek:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is heel actie georienteerd en op de consoles is die zelfs bij level 42, Gakkie versloeg hem daarop, bijna niet te doen. Ik zet het wel even in een spoiler:

[SPOILER1]Je krijgt een draak, die blijft maar vuur spuwen. Nadat je hem een paar keer geraakt hebt met een ballista, verschijnt er een vuur golem. Later nog twee en dan als je verslagen hebt zelfs een keer drie vuur golems. Dan moet je de draak zelf nog verslaan en die blijft tijdens de gevechten met vuur golems ook maar vuur spuwen. Constant rennen, vluchten, keertje meppen of spells afvuren. Het duurt een eeuwigheid en op elk level word een heleboel potions geadviseerd. Als je het dan eenmaal gehaald hebt, dan heb je wel het voordeel dat je daarna nog side quests kan doen. Het stopt niet na het verhaal.[/SPOILER1]

10. Seh

Seh Guest

Kay thanx, binnekort denk ik maar eens kijken of ik deze ergens op de kop kan tikken dan.
    Eerst Divinity 2: DKS.

11. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh great, dan staat me wat te wachten. Ben nu namelijk bij de eindbaas maar was te lui om eraan te beginnen :+

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gecondoleerd en veel succes! :+

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    heb je geen fire resist in TW2 dan?

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jawel. Ik had een enorm hoge fire resists en ook nog een sloot ultimate fire resist potions gemaakt en onder een sneltoets gezet, maar dat maakt niks uit... dat vuur kilt je no matter what in 1 - 2 seconden, echt belachelijk.
    Eind gevecht heeft dan ook weinig met de RPG te maken, het gaat om action skills, niet of je een goed opgebouwd character hebt...

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik net gemerkt inderdaad 8)
    Morgen of vanavond nog maar eens proberen

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies. Op de PC even bloederige, cheaterig wraak genomen. :9

Blijft leuk, beetje cheaten op de PC. Had toch al geen nocht meer in de console versie, aangezien de PC versie toch beter is. :thumbs:

Cheaten is misschien niet eerlijk, maar deze codes waren vrij verkrijgbaar voor de PC versie. Op de 360 heb ik mijn lesje wel geleerd. :+

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, persoonlijk levert mij cheaten geen enkele voldoening op. Dan kan ik net zo goed niet spelen!

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Onlangs overnieuw begonnen met Dragon Age en erachter gekomen hoe goed ie was, en sindsdien TWII niet meer aan geraakt, toch jammer want ik was lekker bezig. Zit op New Ashos nu, best een mooi gebied ook. Vind het wel heel raar hoe laag sommige sites de game gaven, CVG gaf het zelfs een 5 ofzo? Nee de game is verre van perfect, maar een 5? Ik vind dat altijd erg jammer, want de devs hebben echt hun best gedaan en er zit genoeg moois in. En als je het vergelijkt met de eerste TW, god nondeju,nogal wat verbeteringen zeg.

En dan heb je van die reviewers....die eerlijk waar gewoon beweren dat er weinig tot geen verschillen of verbeteringen inzitten. Fuck outta here!!!!! En aan de comments kun je dan zien hoe zwaar sommige mensen aan reviews tillen, want die geloven echt elk woord wat die reviewer zegt en die kopen de game dus gewoon ook niet. Er was één kneus reviewer bij die had moeite met het verslaan van een baviaan, hij had nog nooit een baviaan gezien met zo'n lange levensbalk, then again...welke fucking RPG heeft nog meer bavianen reviewer? Echt........en moeilijk? LMAO. man ze waren in no time dood.

Oooh het was zelfs een 4.8

http://www.computerandvideogames.com/287216/reviews/two-worlds-2-review/

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Weet ik ook wel, maar zoveel games koop of leen ik daar ook niet voor. Meeste tijd zit ik achter mijn 360 of WoW. Bij die laatste twee leer je het wel af, maar soms vind ik het bij die wat oudere games wel leuk om eens lekker tekeer te gaan. Ik doe het dan ook alleen als ik de PC versie van een bepaalde titel voor een leuke prijs kan krijgen, zoals Two Worlds II.

20. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Hebben ze het eindgevecht gepatched ofzo? Na de vele verhalen keek ik er erg tegenop. Echter heb ik het gehaald in een keer zonder dood te gaan.

[SPOILER1]Die vuurgolems waren ook met een paar blockbreaker aanvallen dood![/SPOILER1]

Het eindgevecht is wel lame zeg!!

Laatst bewerkt: 1 mrt 2011

Deel Deze Pagina