Dulle! Mooi werk man! Klasse topic! Mijn favo 360 moment is toch wel dat ik net uit de VS terug kwam en nog geen x360 had. Vrienden van mij allemaal wel. Zij wisten dat ik RPG's en Chopin helemaal te gek vindt, dus voila staan ze mij op het vliegveld op te wachten met Eternal Sonata Toen gelijk een 360 gekocht natuurlijk en van die prachtige game genoten. Gears 1 co-op heeft ook een speciaal plekje verdient en natuurlijk de veeeeeele uren Halo 3 MP.... Als launch game vind ik GUN trouwens ook echt enorm ondergewaardeerd....voor mij een leukere (niet persé betere) western game dan RDR! man o man...als je zo'n overzicht weer ziet.. prachtig
Mooie post. (Was het niet John Marston ) Game waar ik het meest van heb genoten was Mass Effect (eerste deel). Helaas kon het tweede deel mij niet echt boeien, maar zal hem binnenkort eens op de ps3 een kans geven.
Waarom staat die Harry Potter crap er wel in maar de beste MP shooter everever op de 360 (Rainbow Six: Vegas) niet! Voor de rest hele mooie startpost edit:// wel goed dat Vanquish er in staat, net als de Saboteur een zeer ondergewaardeerde game (qua verkopen tenminste)
Orange Box is wel typisch voor PC he.. de port naar de 360 is niet slecht, maar besturing is gewoon 100x beter op pc. Kan je beter banjo kazooie nuts n bolts erbij zetten
@ Allen: Bedankt voor de complimentjes! En natuurlijk ben ik er 'vergeten'. Zoals ik ook zei zou ik ze nu wel allemaal kunnen opnoemen wat ik volgens jullie ben vergeten te plaatsen. Maar ergens moet je keuzes maken wat je wel en niet plaatst. Ik zelf vond bv Army of Two heel erg leuk, maar die staat ook niet in de lijst. Ik denk dat ik een mooi breed overzicht heb gegeven. Natuurlijk staat niet iedereen zijn favoriete game erbij. Daarom nodig ik jullie uit om dan ook zelf te vertellen welke dat was. [SPOILER1] Shadowrun verwacht ik 'klachten' over te krijgen. Rainbow Six: Vegas, PDZ en The Orange Box verwachtte ik ook (en is dus ook gebeurd) Scene it?! games had ik ook kunnen plaatsen... Command & Conquer en LotR: BfME II als de eerste RTS games. Sport games WAAR ZIJN XBLA GAMES?! etc.[/SPOILER1] Vertel. En natuurlijk ziet die van jou er anders uit (Risen? Divinity? etc). Iedereen heeft een andere terugblik. Maar ik probeer hier niet echt een persoonlijke terugblik te geven. (wat doen die JRPGS anders in de startpost ) Ieder genre en iedere belangrijke game in het genre is imo vertegenwoordigd, maar om iedere game te vertegenwoordigen is onmogelijk. Je hebt niks gezien! Tsja, ach. Nog wel meer. Ergens moet je stoppen. Maar The Duke zet ik er gezien zijn belangrijkheid nog wel even bij! @Delphiki: Wat had je anders verwacht... Dat ik HP weg zou laten?
hahah ja mooie lijst, maar the duke vond ik idd wel de enige die er nog bij zou moeten voor perfectie in 2011
Mooie lijst, alleen alpha protocol hoort daar niet in thuis naar mijn mening Verder is Far cry 2 nog steeds mijn favoriete, ben volgensmij ook de eenigste xbwer die de 500 revives heeft gehaald(Achievement trots)
Erg mooi topic! Complimenten! Geeft een goede ontwikkeling weer van hoe de 360 is opgegroeid. Mijn persoonlijke favorieten: Dead or alive 4, alle Halo's, Ninja Gaiden 2, en de Assassin's creed serie. Allemaal genoemd dus!
Er staat trouwens een spelfout in de inleiding (vierde alinea): het is jouw beste ervaring, niet jou. [/grammarnazi]
Volgens mij hebben ze een tijd terug aangegeven een tijd met de huidige console te willen doen. Gewoon elke keer verbeteren en updaten omdat ie nog een lange tijd mee kan volgens hun (ik zou het overigens wel prima vinden, nog zoveel games om te spelen).
Inderdaad, en dat Ghostbusters ertussen staat. Probeer die games hier altijd omhoog te krijgen zodat iemand die games koopt want ze zijn awesome! En Hitman Blood Money!
Mooie en leuke lijst, maar ik mis een beetje het XBLA-gedeelte. Deze generatie is namelijk DE generatie van de kleinere downloadbare spelletjes, waar ik in een aantal gevallen meer plezier aan heb beleefd dan aan normale retail-games. Denk aan een Battlefield 1943, denk aan Trials HD, denk aan het briljante Super Meat Boy...
Het is mooi gemaakt hoor, maar het had wat objectiever gekund. Je hebt duidelijk je eigen mening erin verwerkt. En het moge duidelijk zijn dat ik die niet deel. Bij Final Fantasy 13 "Jammer dat het alleen het slechtste deel sinds lange tijd was". Ik zeg "ammehoela". Ik vond het de beste sinds deel 9. En qua reviews was het ook prima, kijk maar op metacritic.
Ik heb de games op basis van objectieve redenen erin gezet. Bij de stukjes die ik erbij zet schemert misschien soms inderdaad mijn eigen mening door. Maar niet geheel ongegrond of om te trollen, dat van FFXIII is iets wat ik heel vaak hoor. Meningen enzo.