The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Als ex-achievo-junk (raar woord) kan ik zeggen dat Achievements mijn eerste Oblivion playthough hebben verneukt. Het enige wat me boeide was 1250/1250. Achteraf gezien was dat echt zonde, volgde het verhaal amper en rende als een idioot door de game heen. Tegenwoordig let ik er (bijna) helemaal niet meer op wat voor achievements een game heeft. Speelt imo veel lekkerder.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    achievements boeien me echt geen reet

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Achievements boeien me totaal niet. En een spel als Skyrim laten liggen in de winkelschappen omdat er geen achievements bij zitten...wazige shit.

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nee, echt totaal niet. Ik kijk nooit naar welke achievements (of sinds ik heb gecollaboreerd met Sony: trophies) er voor een game zijn, laat staan dat ik bepaalde shit wil halen. Echt 0,0 interesse.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Kortom, Yellow, je bent geen Elder Scrolls junky, maar een achievement junky. :eek:

Achja, achievements zijn een bijzaak. Als ik geen zin heb om een achievement te halen dan niet. Oblivion zou ik ook zo weer willen spelen zonder achievements. Gewoon omdat het een geweldige game ervaring is.

6. Seh

Seh Guest

Naar achievements kijken en daarvoor spelen verpest voor mij het hele RPG ding, namelijk zelf beslissen wat wanneer en hoe. Ik zou nooit bij een game als deze een bepaalde beslissing maken om maar een achievement te halen.
    Maar genoeg over achievements denk ik, back to Skyrim.

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik PC game tegenwoordig ook veel, dus dat valt nog wel mee. PC heeft immers geen achievements, het merendeel dan. ;)

We zullen wel zien wat het word. Ik kijk er af en toe alleen na omdat ik wel een beetje wil scoren. Wat dat betreft ben ik nog best wel een hoer. :+

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hell Yeah! :+:lol:

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd, achievements hebben voor mij ook Fallout 3 verneukt.

Vond de achievements in Oblivion wel goed zo. Ze waren vrij makkelijk te halen zodat je gewoon je gang kunt gaan zonder dat je moet opletten dat je niet perongelijk iets verneukt voor een achievement.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Zoals mensen, waaronder ik, met Shivering Isles toen deden. Ik heb het over het beruchte save moment. Inderdaad wat je zegt. Vind het zelf zo ook wel best, maar iets anders kan ik wel begrijpen ivm mensen zoals Willem. ;)

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het beruchte save moment?

13. Forty

Forty Guest

Voor 2 achievments...

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Zoals Forty een beetje zegt.

Op een gegeven moment moet je een keuze maken tussen het een en ander. Het gebeurt in een soort van kerk, meer zeg ik niet. Het probleem als je niet op tijd saved is dat je een teringeind weer overnieuw kunt doen. Ik kon dat de eerste keer dus, de tweede keer gelukkig op tijd opgeslagen. Je wilt echt niet teveel overnieuw doen hoor. Hoewel de wereld best vet is en de grotten enzovoort beter lijken dan in Oblivion, word je hier en daar zelf ook knettergek. Van alles eigenlijks, tot de wachter van Mania en Dementia aan toe.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!

Die site gaat crashehhhhhh!!!!!

Maar i zie het niet op de site staan.

Laatst bewerkt: 23 feb 2011
  17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Nice \o/ Ben benieuwd!

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    *Kwijlt over zijn toetsenbord.* :+

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ingame look, vast een soort dev diary video...of misschien een artikel met nieuwe shots. Maar het is vast een video, hoe dan ook..BRUUT!!!!!!!!!!!

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik eis een in game trailer. Opbokken die dagboeken, dan lees ik wel Anne Frank ofzo. Ik wil het zelf allemaal zien, ervaren. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina