[XOne] Dragon Age 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bioware zegt van niet.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem aan dat de dingen uit DAO wel gewoon nog in DA2 zitten? Zoals...evil/good keuzes? Zo tof was het dat je echt keuzes kon maken dat bepaalde party members hier zo tegen waren dat ze je gewoon gingen aanvallen. Hopelijk zien we dat terug.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Twee pagina's geleden had iemand nog een filmpje hierover gepost. Kijk dat anders..

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh dat wist ik niet, dan zal ik straks even kijken. Ik zoek het scherm waar je je talents kunt ordenen, waar je ze in je quick menu kan stoppen,uitgeschakeld voor de demo zeker?

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Meer actie dus. Net even gespeeld en ben niet overtuigd.

In de demo kan ik nog steeds een fireball op mijn vriendjes gooien en ze voelen er niets van, ik hoop dat dit een optie is maar begin het te betwijfelen. Ik heb dit al een keer opgemerkt en toen werd ik voor gek verklaard door de fanboys, wat dat betreft zou het leuk zijn als ik gelijk krijg :+

Waarom moet ik steeds A blijven bashen om aan te vallen. Wat is er mis met auto aanval =(. Krijg al RSI genoeg op mijn werk. Het is ook niet alsof je A langer kan inhouden voor een sterkere aanval of met bewegingen sturen. Ik zie het nut er niet van. Vond de autoattack en alleen de specials aanvallen zelf drukken een stuk minder spastisch spelen. Maar jullie zouden dat wel saai vinden.

Verhaal lijkt wel leuker te worden verteld, als die diepgang maar goed zit. Demo slaat volgens mij stukje over, maar lijkt wel aardig in orde.

Maar het zou ongetwijfeld een groter publiek aanspreken en dat schijnt het belangrijkste te zijn. Zeker op de consoles. Ga dadelijk even proberen de pc demo te checken.

Oude kennis tegenkomen deed mij wel glimlachen trouwens :).

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ja, een aantal dingen hebben ze uitgeschakeld voor de demo. Ben net al lekker impulsief geweest en heb de PC versie besteld. Terwijl ik 3 uur geleden niet eens wist dat het spel bestond. Grappig, maar vond de demo echt cool. Daar wil ik zeker meer van spelen. En je kon inderdaad zien in hoeverre je party members vriend of vijand waren. Dat systeem is volgens mij amper veranderd sinds Knights of the Old Republic.

Volgens mij wel een beetje. Met pijl en boog zag je wel verschil of je A aan het bashen was of hem even ingedrukt hield. Maar het schieten ging daarna wel automatisch.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    dan speel je toch op een hogere moeilijkheidsgraad als je je vriendjes pijn wilt doen. daar is friendly fire aan

autoattack, ben je lui ofzo. dit is juist beter, meer controle over wat je doet. anders kan je net zo goed een film kijken of naar iemand anders die speelt. maar wat jij wilt.

kortom waardeloze argumenten imo

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Flemeth inderdaad he? Dat vond ik echt bruut ja. Toen ineens die draak in haar terugveranderde, NICE!

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    maar dat was al bekend als je die laatste dlc over morrigan had uitgespeeld.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb de Ultimate Edition nog niet binnen , nog niet die DLC kunnen spelen :)

Even iets anders..

Ik heb DAO qua verhaal nog niet uitgespeeld, maar bij het stukje van Flemeth zegt ze dat alle Grey Wardens buiten je bereik zijn. Maar DA2 bied toch de mogelijkheid om je character uit DAO te importen? Maar die character is in DA2 gewoon normaal...geen Grey Warden? Dit viel me op net.

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Friendly Fire eerst zien dan geloven. Ik heb mijn twijfels, maar we weten het niet. Neem aan dat dit normaal was en daar hoort hij ook aan te staan. Het is niet alsof het in hun voorbeeld mass effect wel kon.

Ik ben niet lui, ik heb niet de illusie dat hele tijd A indrukken je meer controle over een poppetje geeft. Of de computer nu de hele tijd automatisch op A drukt of dat ik het doe is geen verschil. Je herhaalt toch hele tijd dezelfde aanval-combo. Het op A drukken lijdt eerder af dan dat het iets toevoegt als je het mij vraagt. Het lijdt af van het tactische aspect van het spel.

Ik heb nog niet genoeg mijn pijl en boog gespeeld om te kijken of daar A langer inhouden enig effect heeft, zoja dat zou dat wel iets toevoegen. :)

Niet met waardeloze argumenten-argument komen als je argumenten ook waardeloos zijn.

Edit: Waar ik wel bang voor was, was dat het armor systeem hetzelfde zal zijn als bij ME2, maar dat lijkt mee te vallen. Zo te zien heb je 1 harnas aan (broek/lichaam) en daarnaast handschoenen en helm. Kon uitgebreider, maar kon ook minder.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    nee die mogelijkheid is er volgens mij niet. maar je kan wel je savegame importeren. weet niet wat voor mogelijkheden dit wel heeft.

kan aan mij liggen maar die auto-attack shit (net als die dead eye en dat marksysteem in splintercell) voelt niet aan alsof je zelf aan het spelen bent. ze hebben deze aanpassing gemaakt a/d hand van de feedback op deel 1. je kan nu beter op verschillende enemies richten omdat je zelf slaat en ik meen combos te hebben gedaan doordat ik zelf snel achter elkaar drukte

en de game staat op normal, een hogere difficulty geeft friendly fire, iedereen weet dat behalve jij. zeiden ze trouwens ook in een interview

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Moet ik hier eigenlijk spoiler tags gebruiken voor shit die in de demo gebeurd?

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik ga de demo maar nog een kans geven. Hetgeen wat ik zelf zo kut vond, was dat je even loopt en dan hoort 'They are coming!' oid. Telkens komt een horde van Darkspawn en voelt het alsof ik amper vooruit ben gelopen. Ik heb er IIG nog een mwa, mwa gevoel bij dit spel.

Het is IIG niet een zachtaardige spel, waar iemand wordt gedood en er geen bloed is oid. Ik vind het een pluspunt dat het spel 'hard' is. Ik keek toch wel even op bij
    de Ogre, toen ie de vrouwelijke mage pakte en neer smeet op de grond.

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Kan je dit deel spelen zonder dat je het eerste deel gespeeld hebt? Lijkt me wel een tof spel, zometeen maar eens de demo spelen! :)

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bioware zegt van wel. Al zullen er waarschijnlijk wel verwijzingen zijn naar het vorige deel.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat was bij mij een gozer :)

Het stukje daarna dat het slachtoffer al die Darkspawn troep in zicht heeft, en dus langzamerhand echt evil begint te worden, erg gaaf stukje dat man. En dan die droevige muziek erbij..geweldig.

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Misschien dan maar deel 1 eerst spelen. Als ik dit deel dan ga spelen begrijp ik tenminste alles van het verhaal. :9

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn vrouw was wel bad-ass toen ik haar voor het eerst zag...Gaat de demo nog verder door nadat je met Flemoth heb gepraat? Ik had de demo toen uitgezet om te eten.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yeps, stukje Kirkwall nog ;)

Ik heb de demo uit nu, en ik ga nu als Mage of Warrior. Ik was net een Rogue en van afstand schoot ik dan pijlen en als een Darkspawn dichtbij kwam, gebruikte mijn character messen. Maar de andere talents werden niet beschikbaar toen vijanden dichtbij kwamen. Zal wel uitgezet zijn voor de demo dan. Al had ik wel verschillende talents toen ik nog zwaarden gebruikte alleen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina