Blijkbaar ligt hij bij MM Zoetermeer al in de winkels , maar voor de rest is het idd gewoon geduldig wachen
Meer reviews: Joystiq – 4.5/5 1UP – B minus CVG – 9.1 GamesRadar – 10 StrategyInformer – 9.5 Wired – 7 VideoGamer – 9 IGN – 8 Eurogamer – 9 GamePro – 4.5/5 Destructoid – 9 The Escapist – 4/5 The Telegraph – 8 GameZone – 7.5 TheGamingLiberty – 6
Ik heb de CVG en IGN reviews gelezen, normaal ga ik niet van reviews uit maar ik heb de demo ook gespeeld. IGN zegt dat de Anarchy mode niet zo heel speciaal is en je het al vrij gauw gezien hebt, zelfde gaat op voor Echos mode. De IGN reviewer zegt dat ie er 5 uur over gedaan heeft, de campaign. en CVG heeft het over 9 uur.....
Celebrating..ja....het zou pas echt leuk zijn als ze voor de verandering zo'n eerste DLC eens gratis zouden weggeven. Rockstar deed dit met RDR en dit was erg cool, andere developers...take note zou ik zeggen.
Precies. Echt te triest voor woorden. Geldjunks zijn nog erger dan Heroinejunks soms, als je het niet te letterlijk neemt.
Tja qua speelduur is het toch altijd vrij onzeker. Vaak genoeg in reviews gezien van verschillende sites, de ene zegt zoveel uur en de andere site weer een heel ander getal. Maar dit gedoe met DLC....gewoon om moe van te worden inderdaad.
Vaak is het gewoon allemaal klaar volgens mij, en halen ze het eruit en zetten ze het beschikbaar als extra content. Voordat de games uit komen wordt je al met dlc's bekogeld echt triest.
Hmmz, ik begin toch wel weer geinteresseerd te raken. Reviews doen me denken aan Vanquish. Ook een korte maar heftige xp met een leuke twist in de gameplay