Slechter. Mede dankzij de vele bugs en lag issues. En dan kunnen we het ook nog hebben over hoe overpowered keepers zijn en het 'glitchen' van je VP naar 100% accomplisments.
Dat heb ik dus ook. Ondanks dat de subtiele gameplayveranderingen best goed zijn, maar ik heb het gevoel dat die in clubs nauwelijks meer tot uiting komen. Iedereen heeft van die Speedy Gonzalez pro's, maar dan met Terminator powers en de lengte van Wesley Sneijder.... In het begin was het nog wel vet, maar nu iedereen zijn pro heeft gehacked en bijna maximaal heeft wordt het gewoon te onrealistisch. Spelen jullie tegen teams met een keeper van +90? Wij hebben inmiddels wel een aantal truukjes gevonden om met goede keepers om te gaan (o.a. nepschoten en uitspelen) maar het is gewoon frustrerend dat je bij een goede keeper niet meer normaal op goal kunt knallen, want ze pakken die ballen toch allemaal. Binnenkort een paar potjes tegen elkaar spelen? Misschien lijkt het dan wat meer op 'echt' voetbal.
MU Saints blijft doorgaan! vandaag alleen super veel lagg misschien weer een keer wat potjes tussen onderlinge XBW clubs spelen... dan blijft clubs altijd leuk, beetje rivaliteit
vandaag 5/6 potjes gedaan, alles gewonnen en maar 2x een winst er bij erg leuk.... iedereen glitched eruit zodat ze geen loss krijgen. Klote EA
zoeken jullie nog een speler? ik ben 90 en kan goed aanvallend spelen, posities: rw/lw/cam/ram/lam/rs/ls/lm/rm(het liefst speel ik op de vleugels) ik ben 17 jaar en ben bijna elke dag aanwezig, ik heb een gem. van 2.11 doelpunten per wedstrijd. mijn gamertag: GraveYard023