Op moment zijn ze op YouTube een revolutie aan het proberen ivm de oude YouTube. Misschien moeten we een Engelstalige tekst verzinnen die we onder allerlei veelbekeken filmpjes kunnen zetten. Fuck first day DLC; vote up if you agree! Tien tegen een dat er ook weer achievements bijzitten. stelletje !@#$.
Als iemand het echt zo'n issue vind moet hij gewoon stemmen met zn portemonnee en het spel dus niet kopen.
Dat is waar, maar sommige mensen willen wel een spel als dit kopen als er maar niet meteen over DLC word gesproken. Je krijgt het gevoel alsof het je opgedrongen word en je het gewoon moet kopen. Nietsontziende verkooptruucjes lijkt mij dat.
Ze weten dat als 1 schaap over de dam is de rest wel volgt. Vooral als het ook voor online maps zijn en gaan ze steeds mallere prijzen vragen. Het is gewoon irritant met al die DLC's want als je vrienden het kopen moet je het haast ook wel aanschaffen. Anders zit je een beetje beteuterd met je joystick in je hand, net of je skraal bent om die dlc te kopen. hha
Als ik sceptisch naar EA kijk moet ik je gelijk geven, ze doen dit vaker en vooral bij grote releases. En dan krijg je inderdaad de indruk dat ze maar zoveel mogelijk geld binnen proberen te harken. Maar aan de andere kant ben ik wel gek op DLC die de speelduur verlengd. Kijk naar Borderlands of Fallout of de map packs die je voor veel shooters kan kopen. Dat voegt voor mij echt uren spelplezier toe. Alleen de timing is nogal dom. Als je heel positief ingesteld bent zou je kunnen denken 'tof dat ze het spel na release nog met DLC gaan ondersteunen, yeeeeeeuh EA'. Maar de meeste mensen denken ' had je dit gvd niet meteen op de disc kunnen zetten'... Persoonlijk kan ik er niet mee zitten, meer gameplay is meer gameplay en als het tof is wil ik het spelen
Gewoon even geduld hebben. Over 6 maanden ligt deze game voor 20 euro in de winkel. Als je mazzel hebt met een 'complete/ultimate' editie. Dit soort DLC-gemelk moet je eigenlijk nooit steunen. Voor die 800 puntjes kun je Beyond Good and Evil HD ofzo kopen.
Ja, maar jij betaalt misschien 1200 MP voor een map packje, zeg packje, terwijl wij een paar maanden later 600 of 800 voor hetzelfde betalen en ook vele uren gespeeld hebben. Probleem is zoals jezelf al zegt de timing, gewoon heel erg slecht.
Da's waar, maar daar moet je ook niet te erg mee zitten denk ik. Je betaalt tegenwoordig als je alles direct wilt hebben nu eenmaal een forse premie. Zoals Yi-long zegt, dit spel is vast over een maandje bij zavi voor 30 euro te koop dus daar kun je op wachten. spelen op launch day is nu eenmaal duurder, maar bekijk het van de positieve kant. Tegenwoordig heb je al die alternatieven zoals gamehubs, zavi, play-asia etc. Tuurlijk duurt het langer maar in ieder geval heb je die optie. Vroegah lagen spellen als Pit-fighter na een jaar nog steeds voor 220 gulden in de winkel
Is er al een prijs bekent voor de MM amsterdam arena en Almere? En ook de prijs van Epic Edition bij de MM? Het lijkt me toch wel een vet spel
Ik laat hem als fullprice game gewoon links liggen. Helemaal na de review die ik net las waarin duidelijk werd dat je punten moeten verdienen voor upgraded weapons enzo. Ik heb geen zin om 10+ uur geforceerd bepaalde combos te maken omdat ik anders niet mijn favo wapen kan kopen... Pas sowieso niet bij mijn FPS speelstijl, en die béta? Ach die is straks toch publiekelijk en als Gears of War 3 net uit is heb je ook nog een béta situatie. Ik verwacht dat er net zoals bij Gears of war 2 de eerste paar maanden weer sprake is van veel lag. Want ja "ze hadden natuurlijk niet verwacht dat er zoveel zouden zijn die 't spel kopen".
Ik ben geen grote DLC koper,maar de DLCs die ik echt de punten waard vond waren games als Fallout 3 , Oblivion denk ik ook (moet nog wel Shivering Isles echt verder spelen). ME1 (naam even vergeten,maar die eerste was echt goed), ME2. En die voor ME2 waren ook nog eens zeer goed te betalen. Kijk dat steun ik graag.
Bij titels zoals jij die noemt koop ik ook altijd de DLC, al viel bijvoorbeeld Fallout's 3 Mothership Zeta echt zwaar tegen. Ook eerdere DLC viel tegen door veel klachten en zelfs The Pitt werd een keer maar half op Live gezet. Desondanks wel allemaal gespeeld, maar de DLC van Oblivion en Mass Effect I en II vond ik een stuk beter overall.
Nette reviews krijgt ie. Innoverend is altijd goed, maar deze innovaties trekken mij niet, ik hou meer van verhaal dan van punten scoren en verbeteren enzo. Zal deze dan ook overslaan.
Mocht je Borderlands toevallig gespeeld hebben, dan zal deze niet veel anders zijn denk ik. Zo niet, dan heb ik niks gezegd.
Borderlands heb ik gespeeld, is toch wel echt anders volgens mij. Borderlands was een fps met een lange campaign en tering veel wapens en upgrades enzo. Bulletstorm heeft volgens mij niet al die kwaliteiten. Vond Borderlands op een gegeven moment overigens ook saai worden, niet afgespeeld.
Dan is er gelukkig nog de budgetbak, want niemand kan je ook dwingen deze titel voor een AAA prijs te kopen.
Nice, maar als die zegt dat die game het geen maanden uithoud en toch gameplay en presentatie een 9 of hoger heeft vind ik het wat vreemd klinken. Je zou denken dat dat dan juist lager is lijkt me.